Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt tudom hogy a sajátja való, de a 125 helyett a 150es henger van fennt, plusz hozzá egy mihu által tervezett rezó, és úgy érzem mintha kicsi lenne, mert sehogy sem tudom beállítani:S A 150es etz-ket gyárilag 24es karbival szerelték, nekem a 125ösé van rajta ami 22-es.
Akkor gondolom nem lenne hülye ötlet nagyobbra cserélni:)
Én valami 25-26 környékire gondoltam, de kikérem a véleményed, h. a rezonátor miatt érdemes-e 24-esnél nagyobbat tenni rá?
Mz re a saját karbija nem kicsi.
Túl kis karbival nem megy, csak nyúlik mint a rétes
emzoli!
Azt miből veszem észre, ha a motornak túl kicsi a jelenlegi karburátor? Mz-ről van szó, de gondolom minden kettőténél hasonló dolgokat produkál a nem megfelelő torokátmérővel rendelkező karbi.
Előre is köszönöm.
Sziasztok!Keresek egy Simson S51B vagy Electronik motort, teljesen gyári állapotút, kevés km-el 300000 ft-ig. Tel. 06-20-940-7849 Hívjon aki tud ilyet köszönöm.
Nem tudsz puch lidóhoz elektronikát meg trafót?
emzoli22357

Szia !
Írtam egy mailt a címedre, etz 250 témában. Ha lenne 1 kis fölös időd amit rá tudnál szánni a válaszolásra azt nagyon megköszönném.
mindenki vegyen egy kosárral
Ma az Aldiban akciós a bicaj óra. 1000 alatt.
a biciklimenn sigma 500 van és az is csak a megtett kilómetert, aktuális sebességet és időt mutat
egyszerü de jól működik
szerintem a legjobb óra a cateye és az atech
régebben volt atech órám, vagy 5 évig csak leesett és már nem mutat minden számot
a lidlis minden hülyeséget tud mérni, sok fölösleges kacat van rajta bár a hőmérő funkció az nagyon jó
nekem most lidlis óra van a motoronn 1500ft volt és jól működik megszakíttós gyujtással
S50 35000Ft.

CSere:puch sachs kreidler zündapp állapot nem lényeg.
hello lenne egy kérdésem az első villánál hány csapágy van? mert nekem jelenleg 2
Szevasztok! Olyan problémám van, hogy hidegen csúszik a kuplung magas fordulaton! Ha kuplungot kell felújítanom akkor melyik lamellákat kell biztosan kicserélnem? És ebből a rugóból kellene erősebbet venni?
http://www.mofaker.hu/?termek_...
Olvastam, hogy 70-be ajánlott az erősebb, csak nem tudom melyik az! Még próbálok másik olajat, nem biztos, hogy egyből csere lesz, mert melegen meg nem csúszik meg! Előre is köszi!
Az volt a szerencse, hogy a rajtrácsra már elállt, jöttek oda és nem értették miért mutatott rám a robogós.
Tény, hogy amikor mellémért a felvezető kör első harmadában, akkor javában okádta ki magából :)
A karbi túlfolyóját elvileg egy külön tartályba kellene vezetni, a gyakorlatban elég egy hosszabb csővel pl a gyújtótrafó alá beszorítani.
HA felfelé van vezetve, és nem lefelé, akkor kanyarban nem csepegtet.
A gyári megoldás meg igen, kis pályán pár kör után látszik is, a jobbos kanyarok cseppesek!
A váltoólaj a csőtengelyen tud kifolyni, azt le kell dugózni.
Utána a deklire kell egy szellőzőt organizálni, cső felfelé, és kész is.
Még az olajleersztő csavar szokott problémás lenni, azt a szabály szerint ki kell fúrni, és valahova odadrótozni, hogy ne tudjon kicsavarodni.
NA, pontosan ezért kell azzal valamit csinálni.
Aki nagyon csurgat, azt csinosan kiintik fekete zászlóval.
TAvaly Gecsei csak kicsit túltöltötte a vizet rajt előtt, ami diszkréten csepegett a felvezető körben.
Nem sokon múlott, hogy lezavarják a rajtrácsról, pedig nem hagyott tócsát, és az ugye csak víz, nem olajos trutyi...

Szóval oylan szellőzőt kell csinálni, ami akkor sem ejakulál a földre, ha a motor felborul.
Hali!
Olvastam itt a fórumon nemrég, talán emzoli írta, hogy csak úgy lehet részt venni a versenyen, ha nem folyik semmi a gépből, ha felborul akkor sem.
De akkor hogy nem folyik ki a benzin a tanksapkán lévő lyukon, ha megborul a gép?
Mert tegnap takartam egy szépet, alig volt egy pár másodpercig a gép a földön, de máris hagytam 1 tócsát, bár nem volt benne kevés benzin.
Ha nem elektromágnesesen zavarodik meg, hanem galvanikus úton, akkor akár 100 kilométerre is viheted:)

A jobb órák rá se bacnak a gyújtásra, például a cateye márka megbazható, bár drága.

VAn olcsó is ami jó, iylen a béta nevű, hót gagyi semmit sem tudó cucc, ocsmánytuskózombiputriban árulják.
Nekm is ilyen van, nem tud sem átlagsebességet, sem csúcssebesség regisztrálást, egyszerűen csak megtett kilométert, és aktuális sebességet mér.
Köszönöm a segítséget! Amint lesz időm , leárnyékolom a vezetéket! Azt egyébként elfelejtettem leírni , hogy úgy is próbáltam, hogy levettem az egész órát jeladóstól a motorról és ha kb fél méterre voltam a motortól akkor is össze vissza kiírt mindent.
Szerintem nem voltál bunkó.
De végül is emzoli elég világosan írt...
Nem várok el semmit, de megköszönném, ha elmagyaráznád amit legutóbb írtál, úgy, hogy megértsem
Bocs, ha bunkónak tűntem, nem szándékoztam, elnézést.
Ha segítség kell, de a magyarázatot nem érted, akkor mit vársz el?
Sziasztok!
Nemrég írtam hogy olyat csinál az SR50-es Simsonom, hogy teljesen randomszerűen leáll menetközben, és nem tudom mi lehet a probléma. Emzoli válaszát nem teljesen értettem, de a lényeg az hogy még mindig csinálja, és el szeretnék indulni a motorral a Budapest-Szeged Offroad Moped Rallyn, de emiatt a bosszantó hiba miatt boltba sem merek vele elmenni.
Esetleg ha valaki írna ötleteket mivel lehet a gond, nagyon megköszönném.
Tekerd körbe a jelvezetéket Alufóliával, vagy egy darab vezetékkel, és testeld le, ahogy az utánnad szóló is mondta.
Sziasztok!
Az s50-em most lett összerakva a váltót is sikerült beállítani 1-2 van de a harmadik hején üres van szerintetek mi lehet a gond?
Szedjem szét a blokkot vagy csak valami beállítás?
Válaszokat előre is kössz!