Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát igen,szó mi szó sokkal szebb az s50-es tank,de mivel ezt tudtam gyorsan csak szerezni itt környéken ezért ideiglenesen ez van rajt,nem tudom ki volt az a nemnormális aki áttszabta
Úgy gondoltam én is bejelentkezem végre itt, úgy érzem hamarosan csak itt leszek elérhető, aztán szokni kell az új helyzetet. :)
Ha valakit netán érdekelne!
Van egy pár eladó Simson első teleszkópom és 1 km órám!
Érd: adatlapomon lévő msn-en vagy evil1937@citromail.hu vagy 06209650190.
AZt a frecska első izét nem adtad még le Hompinak?
őő ja
Esetleg megleshetném őket holnap?
Mennék a lábtartómért olyan 1 körül, otthon vagy?

Virbo
Ááááá az a szép S50 tank.... Sírok...
Helló!

Engem azt hiszem érdekelne a 21-es mikuni, amúgy jobban megérné szerinted mint egy amal? nem tudom ,hogy fúvóka és tű terén mennyire széles a választék ill. jó a szívócsonkra?
Bár mondod ,hogy rg 80, akkor valószívű ,hogy összekötőcsöves....

Amúgy múltkor mondtad ,hogy írtál Papp Mikinek a hengerfejem megmunkálásával kapcsolatban, rá kb. 2 napra küldött egy natúr üzenetet nem írt semmit, most akkor írjak vissza neki?
Mert én úgy gondoltam ,hogy szól ha ráér mert mondtad ,hogy eléggé elfoglalt mostanában.
van.
Eladó, rg 80ról
Ezeket mind a kanyargépre akarom megcsinálni,már csak egy 60/f henger kell és a tárcsát összehozni rá és elvileg harcra kész
Nekem kb 2 centivel alacsonyabb az eleje, és a hátulja meg emelve van, és így marha jó geometriája lett a váznak, igaz a tengelytávom nem gyári.
Eladó vagy venni akarsz?
Valakinek egy 21 körüli mikuni?
Trágya tárcsafékszett?
Az illesztett felületek is sérülhetnek. Én még azt sem merném mondani, hogy a gyári főtengelyek jók, mert több olyannal találkoztam amelyiknek a sonkája beleért a hajtókarba. Még rendesen kihézagolva is. Eléggé érthetetlen miért kell a hajtókar felé háromszögesíteni a sonkát!

Tuji
Csutka kormány csak tényleg nagy pályára előnyös, megkockáztatom, még kecsón is felesleges, utcára meg elviselhetetlen(szerintem)
Komplett elejét beéptwni jó gondolat, de a 4 centi az elég sok, orra fog bukni a motor.
De ki kell próbálni, meg aztán nemmindegy milyen célra akarod mindezt használni
A hajtórúd bele ölég kömény, nem biztos, hogy felszántotta.
Jó hajtórúdnál, ami nem hevült még túl, jellemzőbb a kipattogás.
A görgő meg végonyka kis valami, könnyen törik.
Szét kell préselni, és megállapítani, hogyy mivan.
Ülésvas alá , cigis dobozban , körbeszigcsózva.
hmm az hogy lehet? meg sem mozdul a hajtókar. lehet hogy mégsem károsodott olyan mértékben? na ez majd kiderül
köszi mindenki az infókat
Köszi
Jóéjt
Holnap válaszolok, mára ejárt a rugó
Jaaa, akkor ne:)

Organizálj jó görgőt, és lejhet hogy a hajtókar nem is csereés
Szia Zoli!
Jó,hogy még itt vagy lenne egy kérdésem,tárcsásítani szeretnék,véretlenül nem tudod a Sachsok mekkora első tárcsával jöttek ki?
Csak azért kérdezem mivel van egy Sachs komplett első villám,befogókkal komplettan csak kb 4cm-el rövidebb mint a simsoné,ez mennyit számít,hogy ennyivel rövidebb?Előnye viszont,hogy rajt van a féknyereg felfogató és sokkal maszívabbak rajt a villabefogók.
Csutkakormány vagy gyári simson kormány jobb?(Tudom ezt mindenki döntse el maga,de tapasztalatokra lennék kíváncsi).
de ez gyári csak a hajtókar volt cserélve de ha felújíttatom akkor is az lesz cserélve így minek szerezzek másikat?
Pontosan ahogy mondod a sonkák ha a menetek nincsenek szétbarmolva rajt akkor örökösek,és nem igen szoktak törni mint utángyártott társai.
Árakról nem tudok sajnos nyilatkozni hajtókarban ami jó és strapabíró az a ROCKET,ha jól tudom tűgörgőben pedig INA,ha nem akkor majd kijavítanak.
Szerezz jó állapotú gyárit, és azt újítassad