Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ninc mit most irt a lecso sifok helyett Euróring teljes pálya 10rugó
mennétek ott simóval 05-22-én.
a 125ös tank már elkelt
Köszönöm.
mivel a zoli nagy puchinátor itt a minta
van a bmv-be és a t4 postásautóba is ilyen kicsi vizszivattyú elektromos. Bontó
tegyél fel képet az af1 tankrol oldalrol is müanyag ugyé.
"Az olajleersztő csavart, kicsavarodás ellen biztosítani kell (kífúrással és drótozással, vagy egyéb módon)"
Ez a kifúrás és drótozás hogy is néz ki?
Valamiféle elképzelésem van, de nem szeretnék hülyeséget csinálni.
Én 10W40, 15W40-eset használok.
Eladó Simson s50 15 ezer ft!
Guruk!

Hajtóműbe milyen olajat?
80-90...75-90...

van aki 15w40 motorolajat mond....

Köszi előre is...
Másolva tuningból:
"Srácok.

Tegnap értekeztünk vízhűtéshez való szivattyúról szófosiban. Mihu írta, hogy 15-20 l/min szállítású szivattyúkat szoktak alkalmazni. Én találtam is egyet. Ráérdeklődtem a cégnél, hogy mi az a maximális hőfok amit üzemszerűen elviselne a szivattyú. Ezt a választ kaptam:

"60 C fok a max hőmérséklet. 30 percig használható folyamatosan, utána pihentetni kell, és újra lehet használni a szivattyút."

Szerintetek ha a hűtőnek a kimenő ágára kötném akkor azt bírná? Ott szerintem nem lenne több 60°C-nál.

Vélemény?"
Pipa bácsiiiii
Figy. Ez minden sportágban így van szerintem. Az új az alkalmazkodjon a szabályhoz. Idén van széria kategoria is.. Asszem ezzel nyíltabb ez az egész téma.
Azt ne feledjük, hogy a speedway szerintem igencsak kicsi pálya pl 15 motoroshoz is.
(De állati volt. )
Tutira veszem, hogy most többen lennénk...
Kissé nagy ez a pálya nem? :) De tetszik
Azokat az embereket se feledjük, akik évek során kaparták össze a motorjukat. Az én váltóm is pl fele annyi volt, mint a boltban, és készült is pár hónapig.

Itt az a baj, hogy jön egy tök kezdő, béna fakezű (Nem, nem Csiga... ), aki mondjuk menne versenyezni, de labdába sem rúghat, mert a mi motorjaink kicsit el vannak "szállva".
Egy majdnem gyári motorral meg szerintem még Talmácsi sem tudna kikerülni egy kilóhuszat tudó tuningot, amin mellesleg tárcsa, meg mittoménmilyen lengővilla van.
Nekem konkrétan jobban tetszene egy két órás verseny (most már valahogy elmennék)...
"Sziasztok!



Az elmaradó siófoki verseny helyett adódott egy lehetőség.
Euro-Ring kupa néven megrendezésre kerülő versenysorozat egyik időpontja 05.22. Ez elméletileg kapóra jönne Siófok helyett, ha van elég érdeklődő.

Előzetes egyeztetés szerint a nevezés 10.000 forint lenne, ebben benne van minden, tehát mentő, időmérés, stb. Nagy, tehát a teljes pálya.
Kategóriák a szokásosak, várom az érdeklődéseket.



Lecso"
Inkább legyünk kicsit röhelyesek, a15 emberre 3 kategóriával, mint valakinek elmenjen a kedve.
Így van.
Egyet értek.
Én alapvetően azt gondolom, semmilyen fejlesztést sem kellene tiltani(kivéve az idegen vázat, hengert és blokkot) szóval aki bár mit reszel, tegye, ez mind előrevisz, a tiltás meg fékezi a fejlődést.

Ha mást nem, és nagyon nagyok lesznek az aránytalanságok, akkor 2011 re még egy kategória lesz.
Nehogy félreértsetek, nem magamat védem. Ha jövőre az lesz a szabály, hogy max 70 ccm, akkor olyan hengert faragok, mindegy, hogy vizes vagy levegős. Nem biztos, hogy a tuning a legdrágább tétel. Ha valaki a motor külsejére is ad, az nagyon sokat tud rákölteni(pl. Baga, Tóth Atti). Ha valaki viszont a motor külsején spórol, viszont a blokkon-hengeren fejleszt azt miért kellene tiltani? Mindenkinek lehetősége van dönteni, hogy mire költ inkább.
Jól látod, pont ez a probléma, hogy úgy kellene szabályozni, hogy mindenkiinek jó legyen, és senkit se folytsunk meg.
Nem is ezzel van a baj, hanem azzal, hogy egy 100-ast simán rá lehet költeni a motorra úgy, hogy nem lesz erősebb egy fikarcnyival sem. Lehet olyan konfigurációt csinálni, ami gyári négyes váltóra épül, Babetta gyújtással és kevesebbe kerül, mint egy 5-ös váltó ára. Ennek ellenére ütős. Ha valaki megveszi az 5-ös váltót, a Vape gyújtást, attól még semmivel sem lesz ütőképesebb a motorja. Ezért mondtam, hogy mindenki arra költ, amire akar és olyan dolgokat épít be a motorjába, vagy olyan irányba fejleszti, ami számára célravezetőnek tűnik. Egyszerű a történet, vagy mindent tiltani kell, mert minden drága, vagy semmit. Vagy marad így, ahogy eddig volt.