Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ugyan ezt akartam írni.
Éljen Rákosi!
Jajj, olyan szar, hogy így szana szét vagyunk, nem győzök ennyi fórumot olvasni.
Ezt már komolyan vártam Ráadásul félkövér betűvel kiemelve

"125356: Szatmári Zoltán -Dreamer- 2010-03-25 19:51:53

Ha nem lett volna még, Isten éltesse sokáig Marci elnökünket!

Dreamer"
Értem, köszönöm szépen!
nekem is van egy ilyen aprilia hengeres felújított blokkom hűtővel együtt 40pénzért
De mégsem ugyanaz, mintha tőled jönne.
nem olyan heves:)
A niggerem szabadon felhasnyálható:)
A túlfolyót és a szellőzőt elég felfelé elvezetni, akkor már kanyyarban nem csepegtet, és ha felborul akkor sem, én a trafó alá szorítottam be a csövet, de vigyázz el ne záródjon.
A tankszellőzőt, eddig kb senki em csináltameg szabályosan, és ezért eswetleg kompletten ki leszünk hanyintva valahonnan...

Ahoz elég egy hosszabb benzincső, meg egy kifúrt tanksapi, a csövet a kormányre szokták tekerni.
Hú a mindenit. Remélem lesz nyáron is. A kihegyezett fosom hosszabb lengővillával ide pont jó lesz
Én kértem, köszi!

A mai termés.
Azért forog sokat egy simson, mert egy gyűrűs dugó van benne.

Ezért esedeztem a niggeredért:)
Kösszee megkapták
Én nem is jártam ott ma...
De tessék:
Egy bepippantott niggert kérnek a tunying topikba
Hát nyilván a mágnes ki kellene venni előtte. Hegesztés után meg bepröccsenteni egy kis cucut a lukba és visszanyomni a mágnest aztán azok ott megkötözködhetnek utána már.

Amik nekem vannak azokból kijár a mágnes...
Ok, zsír.
Ha már ezeknél a biztonsági alapoknál tartunk Ti mit használtok "gyűjtőnek", ahova a túlfolyó, meg a szellőzőnyílás van vezetve?
Nyílván a tapasztalatok nulla, meg még pályán sem jártam.
Akkor a napokban csinálok párat.

A hegesztőssel az abaj, hogy a mágnes elgyengül ha megmele3gszik, és az őttartó ragasztó is elengd
te egyelőre kicsit kívülről látod ezt a versenyzős balhét, ne állíts fel prekoncepciót
Hát, ha bevállalod, akkor sztem 1-2-en örülnénk neki.
Jelen pillanatban 14-es első lánckeróval, a többi áttétel gyári, megy a motorom 70-et, azért az tuti sovány lesz.
De akarok csinálni egy másik hengert, majd dobok be képet arról, hogy érdemes-e megmunkálni, mert kicsit elkezdték gányolni. Ha at sokkal jobban szólna akkor max bevállalnám.
kifúrjak pár csavart?
Jaj ne csináld már...

Mentél ekkora pályán?
Nem.
Naugye:)

Akkor miért akarod LÁTATLANBAN rámondani hogy nem jó?
Eljötök, legfeljebb keveset váltotok vissza:)
Ez nem nekünk való. Mármint nem a széria kategóriásoknak.
Köszi mindkettőtöknek, én is hasonló megoldásra gondoltam!