A túlfolyót és a szellőzőt elég felfelé elvezetni, akkor már kanyyarban nem csepegtet, és ha felborul akkor sem, én a trafó alá szorítottam be a csövet, de vigyázz el ne záródjon.
A tankszellőzőt, eddig kb senki em csináltameg szabályosan, és ezért eswetleg kompletten ki leszünk hanyintva valahonnan...
Ahoz elég egy hosszabb benzincső, meg egy kifúrt tanksapi, a csövet a kormányre szokták tekerni.
Hát nyilván a mágnes ki kellene venni előtte. Hegesztés után meg bepröccsenteni egy kis cucut a lukba és visszanyomni a mágnest aztán azok ott megkötözködhetnek utána már.
Jelen pillanatban 14-es első lánckeróval, a többi áttétel gyári, megy a motorom 70-et, azért az tuti sovány lesz.
De akarok csinálni egy másik hengert, majd dobok be képet arról, hogy érdemes-e megmunkálni, mert kicsit elkezdték gányolni. Ha at sokkal jobban szólna akkor max bevállalnám.
"125356: Szatmári Zoltán -Dreamer- 2010-03-25 19:51:53
Ha nem lett volna még, Isten éltesse sokáig Marci elnökünket!
Dreamer"
nem olyan heves:)
A tankszellőzőt, eddig kb senki em csináltameg szabályosan, és ezért eswetleg kompletten ki leszünk hanyintva valahonnan...
Ahoz elég egy hosszabb benzincső, meg egy kifúrt tanksapi, a csövet a kormányre szokták tekerni.
A mai termés.
Azért forog sokat egy simson, mert egy gyűrűs dugó van benne.
Ezért esedeztem a niggeredért:)
De tessék:
Amik nekem vannak azokból kijár a mágnes...
Ha már ezeknél a biztonsági alapoknál tartunk Ti mit használtok "gyűjtőnek", ahova a túlfolyó, meg a szellőzőnyílás van vezetve?
A hegesztőssel az abaj, hogy a mágnes elgyengül ha megmele3gszik, és az őttartó ragasztó is elengd
De akarok csinálni egy másik hengert, majd dobok be képet arról, hogy érdemes-e megmunkálni, mert kicsit elkezdték gányolni. Ha at sokkal jobban szólna akkor max bevállalnám.
Mentél ekkora pályán?
Nem.
Naugye:)
Akkor miért akarod LÁTATLANBAN rámondani hogy nem jó?
Eljötök, legfeljebb keveset váltotok vissza:)