Azt csinálja a kis genya, hogy egy közepes fordulaton mindig torpan egyet, és az Istennek nem akar 60 fölé menni, csak nekiáll csörgedezni. Ezt elkezdte csinálni, egyre szarabb lett, egy hét után meguntam. Karbi szét, úszószint jó, kis getra az úszóházban, meg itt ott (nesze neked in-line szűrő) kifújattam, eltöröltem ,vissza. Lényegeseb jobb lett, már csak alig torpan meg.
Az a gond hogy nemértitek én miről beszélek!
Hangnem: ahogy hozzám szólnak úgy szólok vissza ha elöttem álsz ha neten írsz, ennyi!
Egyébként a lényeg hogy el szeretném adni ezeket az alkatrészeket és csak azért írtam le ezeket, mert ezeket hallottam róla. És mert kérdeztétek, csak sajnos nem az ír vissza akinek szól, a forumok ilyenek.Másrészt még mindig azt mondom hogy én nem tényeket írtam hanem egy mende mondát! Amiben én látok rációt!
kicsi túlzás mindenben van!
ennyi, én nem haragszom senkire se, remélem én se sértettelek meg, mert nem az volt a szándékom!
//OFF//
inkább jobban bírom a vélemény kinyilvánító embereket,mint azokat akik nem túrnek el semmit se.Én se azért rakom fel a motoromat ide,hogy a suliba menőzzek hogy fenntvan,vagy esetleg a pontszámokért.Valakinek tetszik,valakinek nem...El kell fogadni.Akinek nem tetszik nyílván lepontozza,jobb esetben odalök 2 szót hogy miért nem tetszik neki,vagy ha rendes akkor nem is pontoz.Mindenkinek más az ízlése,mint nők terén.Valakinek a husosabb,valakinek a csontosabb
Úgyan így van ha a motorok belső szerkezetéről beszélünk.Kinek ez,kinek az.
Jah és mégvalami:Először érdemes egy adatlapot nézni hogy kivel is állsz le vitázni,majd ha láttad az életkorát annak megfelelő hangnembe beszélni vele.
//ON//
Épülőben van egy dúrva szimák a kezeim alatt,ha minden úgy lesz ahogy elterveztük akkor Simsonálisra is kijut,szépségverseny,gyorsulásin se akarok utolsó lenni
nemtom, sokan g'cizésnek veszik az egyet nem értést, még akkor is, ha 100 szor leírom, hogy részemről ez csak gondolatcsere.
Más fórumokon, jobbban öszeszokott emberek, néha késhegyre menő vitákat folytatnak akár napokig is, kicsiny részleteken, sértődés mégsincs.
Én meg már néha nem tudok elég óvatosan fogalmazni itt, hogy gáz ne legyen belőle.
persze, faszé' kell nekem mindenbe beleugatni:)
amúgy emzolival nem kötekednék,régóta benen van a szakmában. ja és tudni kell róla hogy szereti kifejteni véleményét,sose sértődtem meg ha rosszat mondott,inkább tanultam belőle
Hali mindenki! Kellene nekem egy kis help.. olyan gondom van h szeretném 95-ös benzinhez esztergáltatni a hengefejet de ahoz kellene egy terv a sámsonom 60/2 széria mofáról henger Sajtostól keystone dugó és próbáltam Tujinak írni de az email-jeimet sorra visszadobja a freemail mondván küldés sikertelen.. nemtom valakinek nincs véletlen egy elfekvőben lévő tervrajza ehez a henger-dugó kombinációhoz? v milyen adatok szükségesek még?
Igazad van, mint pl a jómultkor az SR, vagy Rs? fórumban az ember azzal az olajszivattyús témával, de minden topikban megvannak az ilyenek...
Be szoktam ide is beolvasni , van egy simom is készülőben és sok jó dolgot írsz le.
Ehh.. Akkor 2T alakmotor lenne az igazi, nem? Se fék, se egyéb sallangok :D
Egyébként egyetértek megvan a bája az egyszerűségnek.. Pláne, mikor a túlbonyolított cuccal az ember a világ végén nem tud mit kezdeni, mikor megállt :D
Akkor meg mire írod a kötözködést?
Semmi okod nem volt rá.
Régebben menetellenállás diagram volt ebből lehet következtetni viszonylag pontosan egy x súly /loerő arányu cuccal elérhető max sebességra(elég pontosan) manapságmár sokkal egyszerűbb kiváló programok vannak erre a célra
picivel több motorom volt már mint neked, és talán picivel többet is beleztem ki.
Viszont nem szoktam beleártakozni olyanba, amiről fingom sincs, pl semmilyen 4t témába, mert olyanom nem volt, nem is szereltem, nem értek hozzájuk, tele vanna k értelmetlen alkatrészekkel, szelepek, vezérmű, meg ilyen ökörségek, kétszer bonyolultabb felépítés, feleteljesítmény, traktor hang, utálom őket:)
(persze, azért vannak számomra is szalonképesek, a visítós sornégy 250 esek teccenek:)
Én csak röhögök, nem sértődök!
Csak legendáról beszélek ti meg úgy reagáltok mintha azt mondanám hogy én mentem ennyit vele!
Csak annyit írtam hogy szerintem kivitelezhető a dolog!
Mégegyszer én nem sértődtem be ne aggódj!
És a lóerő kalkulátoros dologgal mivan? Az csak úgy jön és megy vagy mi? próbapad nélkül ugyanis elég nehéz saccolgatni! Tapasztalatból mondom! A gyári adatok nem minden esetben mérvadóak, azt hittem ez számotokra is eggyértelmű vagy nem?
Ez annyira vicces, egyesfórumokon egyszerűen nem lehet beszélgetni, mert valaki mindíg felhúzza az orrát, ha egyet nem értéssel találkozik.
Fel kellene nőni, NEM SÉRTŐ ha valki nem bólogat mint a birka, az egyet nem értés, a kultúrált vita, a különböző vélemények ütközttése, a brdzélgetés alapja.
Ha folyton mindenben wgyetértenénk, nem volna miről beszélni.
Ez annyira ovis tempó, hogy nem lehet leírni, egy ellenkező véleményt, mert rögtön sértődés van.
Továbbá, ahogy megfigyeltem, az sem nagyon divat, hogy valaki elismerje: haver, neked van igazad.
Mintha ez a gyengeség vgy nemtomminek ajele lenne, pedig éppenhogy nem!
Szóval,a kötözködés, az köözködés, a beszélgetés meg beszélgetés, diferenciálhunk már lehetőleg...
A témára térve, a ts blokk, simson vázban sem fog 120-130 at menni, mivel a sebesség novekedésével, a menetellenállás egyre nagyobb részét a LÉGELLENÁLLÁS teszi ki
Bocsi azthittem egyértelmű hogy ha Simsonos forumon beszélünk hogy Simson vázba épített MZ blokkról beszélünk.
mert a súly arány így sokkal jobb, na így is belém köttök?
nemhiszem el hogy mindenbe bele kell kötni nemhogy valaki mondaná hogy kell a cucc és viszi, nem itt kötözködtök!
erről ennyit!
ha acsúzlira gondolsz, az a büdös életben nem megy az általad mondott 120-130 at, gyárilag is valami 105 volt rá megadva, a jobbak örülnek ha msnapság elérik a 100 at.
ha az etz 125 re gondoltál, az sem megy 110 felett.
Ja előtte meg eltört az alu felni. BP rulez.
Hangnem: ahogy hozzám szólnak úgy szólok vissza ha elöttem álsz ha neten írsz, ennyi!
Egyébként a lényeg hogy el szeretném adni ezeket az alkatrészeket és csak azért írtam le ezeket, mert ezeket hallottam róla. És mert kérdeztétek, csak sajnos nem az ír vissza akinek szól, a forumok ilyenek.Másrészt még mindig azt mondom hogy én nem tényeket írtam hanem egy mende mondát! Amiben én látok rációt!
kicsi túlzás mindenben van!
ennyi, én nem haragszom senkire se, remélem én se sértettelek meg, mert nem az volt a szándékom!
üdv:Zoli
Az a akrbi nagyon ravasz egy tárgy, nekem is van itthon pár beállíthatatlan, bár látszólaag teljesen jó.
Másikaknak meg 20 éve semmi baja...
inkább jobban bírom a vélemény kinyilvánító embereket,mint azokat akik nem túrnek el semmit se.Én se azért rakom fel a motoromat ide,hogy a suliba menőzzek hogy fenntvan,vagy esetleg a pontszámokért.Valakinek tetszik,valakinek nem...El kell fogadni.Akinek nem tetszik nyílván lepontozza,jobb esetben odalök 2 szót hogy miért nem tetszik neki,vagy ha rendes akkor nem is pontoz.Mindenkinek más az ízlése,mint nők terén.Valakinek a husosabb,valakinek a csontosabb
Úgyan így van ha a motorok belső szerkezetéről beszélünk.Kinek ez,kinek az.
Jah és mégvalami:Először érdemes egy adatlapot nézni hogy kivel is állsz le vitázni,majd ha láttad az életkorát annak megfelelő hangnembe beszélni vele.
//ON//
Épülőben van egy dúrva szimák a kezeim alatt,ha minden úgy lesz ahogy elterveztük akkor Simsonálisra is kijut,szépségverseny,gyorsulásin se akarok utolsó lenni
Más fórumokon, jobbban öszeszokott emberek, néha késhegyre menő vitákat folytatnak akár napokig is, kicsiny részleteken, sértődés mégsincs.
Én meg már néha nem tudok elég óvatosan fogalmazni itt, hogy gáz ne legyen belőle.
persze, faszé' kell nekem mindenbe beleugatni:)
persze, szemtől szemben, rendszerint nem ilyenek.
neten nincs mimika, nincs gesztikulálás, nincs semmi testbezéd.
de akkor is.
amúgy emzolival nem kötekednék,régóta benen van a szakmában. ja és tudni kell róla hogy szereti kifejteni véleményét,sose sértődtem meg ha rosszat mondott,inkább tanultam belőle
Be szoktam ide is beolvasni , van egy simom is készülőben és sok jó dolgot írsz le.
Egyébként egyetértek megvan a bája az egyszerűségnek.. Pláne, mikor a túlbonyolított cuccal az ember a világ végén nem tud mit kezdeni, mikor megállt :D
Semmi okod nem volt rá.
Régebben menetellenállás diagram volt ebből lehet következtetni viszonylag pontosan egy x súly /loerő arányu cuccal elérhető max sebességra(elég pontosan) manapságmár sokkal egyszerűbb kiváló programok vannak erre a célra
Viszont nem szoktam beleártakozni olyanba, amiről fingom sincs, pl semmilyen 4t témába, mert olyanom nem volt, nem is szereltem, nem értek hozzájuk, tele vanna k értelmetlen alkatrészekkel, szelepek, vezérmű, meg ilyen ökörségek, kétszer bonyolultabb felépítés, feleteljesítmény, traktor hang, utálom őket:)
(persze, azért vannak számomra is szalonképesek, a visítós sornégy 250 esek teccenek:)
Csak legendáról beszélek ti meg úgy reagáltok mintha azt mondanám hogy én mentem ennyit vele!
Csak annyit írtam hogy szerintem kivitelezhető a dolog!
Mégegyszer én nem sértődtem be ne aggódj!
És a lóerő kalkulátoros dologgal mivan? Az csak úgy jön és megy vagy mi? próbapad nélkül ugyanis elég nehéz saccolgatni! Tapasztalatból mondom! A gyári adatok nem minden esetben mérvadóak, azt hittem ez számotokra is eggyértelmű vagy nem?
Fel kellene nőni, NEM SÉRTŐ ha valki nem bólogat mint a birka, az egyet nem értés, a kultúrált vita, a különböző vélemények ütközttése, a brdzélgetés alapja.
Ha folyton mindenben wgyetértenénk, nem volna miről beszélni.
Ez annyira ovis tempó, hogy nem lehet leírni, egy ellenkező véleményt, mert rögtön sértődés van.
Továbbá, ahogy megfigyeltem, az sem nagyon divat, hogy valaki elismerje: haver, neked van igazad.
Mintha ez a gyengeség vgy nemtomminek ajele lenne, pedig éppenhogy nem!
Szóval,a kötözködés, az köözködés, a beszélgetés meg beszélgetés, diferenciálhunk már lehetőleg...
A témára térve, a ts blokk, simson vázban sem fog 120-130 at menni, mivel a sebesség novekedésével, a menetellenállás egyre nagyobb részét a LÉGELLENÁLLÁS teszi ki
Ez valami Istenadta adottság vagy mi?
Pedig az vadállat a 25-öshöz képest
mert a súly arány így sokkal jobb, na így is belém köttök?
nemhiszem el hogy mindenbe bele kell kötni nemhogy valaki mondaná hogy kell a cucc és viszi, nem itt kötözködtök!
erről ennyit!
ha az etz 125 re gondoltál, az sem megy 110 felett.