minek ahoz külön esztergálni ? Én még csak ilyenről tuning céljából hallottam hogy a szoknyát meg ilyeneket lekicsinyítik rajta, így valamivel nagyobb lessz a kompresszió.
Én épp kezdem unni a kissúberes karbi csörgését Milyen Dellorto-t vadásszak? Van bontós kontakt, csak egy típusra és egy torokátmérőre lenne szükségem.
Hali! Meg tudná nekem valaki mondani hogy a 60-as keystone dugónak mennyire van a teteje tehát hogy a dugó széle síkjától mérve a dumborulat teteje mekkora? és hogy egy széria 60/2-höz jó, elégséges a gyári pufó Tuji féle módosítással?
hát valaki kapottwgy kimerítő választ tegnap ugyan ebben a témában.
maraddjunk abban, hogy a nagy oktánszamú enzin, a simsonénál nagyobb égés csúcshőmérsékletű, csúcsnyomásu motorba való.
feleslegsen nagy oktánszámmal nem lesz gyxorsabb a motor, sőt.
azt nemtudom hogy a 2t motorokba mijen hatása van a nagyobb oktánszámu benzinnek de a 4t motorokba növeli egy kicsivel a tejjesítményt és elvileg finomabban ég el a benzin nem robban ojan nagyot és ezzel kíméli a szelepeket
haverom szokott tenni simsonba shell v powert de még nemvolt tőle semmi baja a motornak
Nem károsítja de ha ez egy alap motor akkor felesleges mert az oktánszám a kompresszió tűrőképességet jelenti pl. egy tuning motorba már alap egy 100-as oktánszámú benya
Nem rossz, nálunk van egy kis idős bácsi 2t motorokkal foglalkozik tuning meg ilyesmi ,van neki is egy simója azon van ilyen karbi nagyon faszázza szépen vesz,ejti a fordulatot, megy mint egy ökör meg nem is eszik vele annyit.Ja és megbízható is!
amúgy tujinak vannak tervei úgytudom.