Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni abban, hogy ha magasab oktánszámú benzint rakok a motoromba akkor az károsítja azt, vagy belerakhatom nyugodtan? Köszi a választ előre.
köszi!
amúgy én erre a karbira gondoltam !
http://www.simsonbolt.hu/produ...
Sok sikert
csak most kezdtem csinálgatni
majd meglátjuk mit tudok kihozni belőle
Szerintem nem olyan rossz 110-115 kmh tudok vele elérni ,nyilván hogy nem lehet olyan finoman hangolgatni ,és nem is egyszerű beállítani mert alsó f tartományban egy kicsit túldúsít de ez kell ahoz hogy lehesen neki tépni
ja, műkszik VALAHOGY
az nemsokk....:)
Csoki mindenkinek ! Én egy nagysubis karbin bővítettem fel a légzorkot 18-ra a csatlakozásnál 19 re hozzá kalibráltam a fúvókákat és tádám ,mukszik !
60/2henger meg gyújtás ami tuning benne!
ha nincs tuningolva a gép, akkor nemnagyon szügséges, ahogy zoli mondja.

Nekem 19es dellorto van a 70es hengerhez, bár ehez kell csináltatni 1 átalakítót, de ennél jobb karbit nem kapsz a piacon hozzá.

ha hozzá való csonkost akarsz akkor bvf vagy amal
nem nem vagyok pujáro csak elírtam!
és milyen karbit ajánlasz amit a gyári csonkra fel tok rakni?
60-70eshez 7-8 erezig tökre elég agyári 16 oos karbi
Így van ,csak annyi a külömbség,hogy a "szaki"ha megméri a hengert és megmondja a méretet ,akkor viszed a dugót és ahoz fúrja .Ez a tuti!
rajol ? tán teis valami pujáró vagy?

hát gondolj bele...nagyobb a karbi több üzemanyag halad át rajta...szerinted ?
hello
az lenne a kérdésem hogy a simson tejesítménye miben változik ha nagyobb karbit rajoj fel?
mert sokaknak van a 60as 70es gépén másik karburátok köszi előre!
és 60as hoz mit ajánlotok?
köszönöm
jah igen elmész 1xüen 1 szakihoz aki vágja a témát, és fúrja feljebb 1 mérettel. ennyi
Te mit gondolsz h mekkorára ? minél kevesebbet kell rajta...hogy több x is lehessen fúrni..nem centiket nyomatnak le belőle. mm-eket.

lehet már 1-2-3 mm bőven elég lenne a tökéletes járáshoz.
Most írtad,hogy nem tuning céljából akarod megfurattatni,akkor szépen elviszed olyan szakemberhez aki hengereket fúr,megmondod neki,hogy egyel nagyobb méretre szeretném ezt a hengert furatni,ő megméri mekkora a jelenlegi mérete,és egyel nagyobbra megfúrja.
Ezután ha nem kérsz hozzá dugót megkérdezed tőle,hogy most a hengered jelenlegi mérete mekkora és veszel bele egy dugót.
Ezután elmész haza összerakod és örülsz
az de mekkorára érdemes ?
akkor meg miért kérdezed a méreteket ? lehet sok x fúrni 1 hengert, főleg ha még most alapméretes.
én nem tuningolás céljából akarom furatni !
csak valamelyik nap leszetem a hengerfejet mert csörög a dugó és oldalra mzgott a dugó
fúrás helyett inkább vegyél 1 almot utángyártott hengert. nem gyári de attól még jó. de csak almotot.

és 60ast vagy ha 70est akarsz akkor marni kell a blokkot.

értelmesebb mint a fúrás
amitől nem megy tönkre , bírják a fogaskereket , főtengely egyéb alatrészek
gyári hengerről beszélek