Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni abban, hogy ha magasab oktánszámú benzint rakok a motoromba akkor az károsítja azt, vagy belerakhatom nyugodtan? Köszi a választ előre.
Szerintem nem olyan rossz 110-115 kmh tudok vele elérni ,nyilván hogy nem lehet olyan finoman hangolgatni ,és nem is egyszerű beállítani mert alsó f tartományban egy kicsit túldúsít de ez kell ahoz hogy lehesen neki tépni
hello
az lenne a kérdésem hogy a simson tejesítménye miben változik ha nagyobb karbit rajoj fel?
mert sokaknak van a 60as 70es gépén másik karburátok köszi előre!
és 60as hoz mit ajánlotok?
Most írtad,hogy nem tuning céljából akarod megfurattatni,akkor szépen elviszed olyan szakemberhez aki hengereket fúr,megmondod neki,hogy egyel nagyobb méretre szeretném ezt a hengert furatni,ő megméri mekkora a jelenlegi mérete,és egyel nagyobbra megfúrja.
Ezután ha nem kérsz hozzá dugót megkérdezed tőle,hogy most a hengered jelenlegi mérete mekkora és veszel bele egy dugót.
Ezután elmész haza összerakod és örülsz
amúgy én erre a karbira gondoltam !
http://www.simsonbolt.hu/produ...
majd meglátjuk mit tudok kihozni belőle
Nekem 19es dellorto van a 70es hengerhez, bár ehez kell csináltatni 1 átalakítót, de ennél jobb karbit nem kapsz a piacon hozzá.
ha hozzá való csonkost akarsz akkor bvf vagy amal
és milyen karbit ajánlasz amit a gyári csonkra fel tok rakni?
hát gondolj bele...nagyobb a karbi több üzemanyag halad át rajta...szerinted ?
az lenne a kérdésem hogy a simson tejesítménye miben változik ha nagyobb karbit rajoj fel?
mert sokaknak van a 60as 70es gépén másik karburátok köszi előre!
és 60as hoz mit ajánlotok?
lehet már 1-2-3 mm bőven elég lenne a tökéletes járáshoz.
Ezután ha nem kérsz hozzá dugót megkérdezed tőle,hogy most a hengered jelenlegi mérete mekkora és veszel bele egy dugót.
Ezután elmész haza összerakod és örülsz
csak valamelyik nap leszetem a hengerfejet mert csörög a dugó és oldalra mzgott a dugó
és 60ast vagy ha 70est akarsz akkor marni kell a blokkot.
értelmesebb mint a fúrás