Köszönöm a választ.
Hát lehet, hogy a csapágy végzete közeledik, bár ténylegesen nem túl erős a zaj csak most tűnt fel. A tekercsre meg akkor ránézek mindenképpen.
Üdv Zoli!
Megint lenne egy kérdésem. A motoron (sr 50) járó motornál ráadom a világítást akkor fura súrlódó hangot hallok a motor felöl, ha leveszem a világítást megszűnik a zaj. Ez normális vagy rendellenességre utal? Esetleg van ötleted mi okozhatja a zajt?
Köszönöm !
azért kérdeztem ak arbis dolgot mert tökéletesen bevan állítva a karbi és ennek ellenére nincs alapjárat (már be lett állítva de de mindig eltűnik ) és egyesbe kipörgetem , 2 esbe beteszem és alig akar menni majd csak késöbb pörög fel a kettem a hármas meg nem is pörög ki teljesen ! Tudod mi lehet az oka ? gyújtáson állítsak esetleg ?
A simsonon HÁROM KÜLÖNÁLLÓ elektromos rendszer van!
-gyula
-egyenáramu rendszer(index duda,stb)
-váltóáramú rendszer( világítás)
ennek a háromnak semmi köze egymáshoz.
ebből következően, agyujtás akármilyen is lehet, a világítás, vagy a töltés nem tud róla(és nem is érdekli:)
6 voltos gyula, csak igen régen volt a motorokon, az 51 eseket szinte kivétel nélkül 12 voltos gyujtással szerelték.
A 12 voltos gxulais elmegy 6 voltos trafóval ésfordítva is, a gyujtás eneergiája persze kissé csökken.
cs.
12v-os trafóhoz 12v-os izzó kell ? a trafó 12-es attól még lehet 6v-os a gyújtásom nem ?
Az 51-es simsonhoz másképp kell beállítani a 16n 1 -es karbit mint az 50-eshez ?
Köszönöm !
Hali hol lehet simsonba normális főtengelyt venni! (nem felújításra vagy tajvanira gondolok.) Ezek a tajvani vagy milyen f.tengelyek milyenek egyébként, tapasztalat?
Ezen semmi meglepő nincs, a rezó az ilyen, hogy csak nagyfordulaton megy rendesen, de ott igen jól. Erre még a több felömlő is rátesz. Egyszerűen feljebb került a motorod "munkapontja". Ezzel sajnos nem tudsz mit kezdeni...kis ccm-ből csak így lehet nagyobb erőt kicsiholni, hogy pörög, mint állat, és lemondasz az alsó fordulati erőről. Nem véletlen, hogy gyárilag nem nagyon szoktak ilyeneket csinálni, mert ez jóformán csak versenycélra, vagy legalábbis nyélgázas "tuning"motorozáshoz jó. A nyugodt kisfordulatú, gazdaságos, kímélő, csendes kényelmes haladásnak így annyi, és lássuk be a Simson használók 80%-ának ez a cél. Valamit valamiért.
Helló mindenki! Az lenne a kérdésem h s51-es váltón belül... van 4 kis golyó... őket hova kell tenni? Én úgy hallottam h 2-2 golyót mindkét lyukon a rugó alá. Ez így van?
hmmm, az ravasz:)
de tudod, a hülye emberek rendszerint kreatívak is:)
Meg kellene vizsgálnod, hgy levett úszóházfenél mellett, mennyi idő alatt telikmeg az úszószint jelzésig a karbi.
ez nem lehet több 15 másodpercnél.
ha több, redvás a tank,nem szelel a taknsapka, nem ereszt át atűszelep, nam nytja az úszó a tűszelepet.
ha beállítottad a szintet, mielőtt visszatennéd a karbit, forgasd át a motort, intenzív szívóhangot kell hallanod a hengrből, és ha odateszed a likra a kezed, érezhetően meg kell szívnia.
ha nem szív, kifordult aszimmering, vagy mechanikusan sérült a motorbelül.
Hát lehet, hogy a csapágy végzete közeledik, bár ténylegesen nem túl erős a zaj csak most tűnt fel. A tekercsre meg akkor ránézek mindenképpen.
vagy normális, vagy nem:)
először csak halkan morog, akkor kézzel még nem érzed hogy lógna a csapágy, később már igen:)
valamennyi hangja mindenképpen van, ha terheled a generátort, de csak kicsi.
Atkercs nincs túl közel?
Megint lenne egy kérdésem. A motoron (sr 50) járó motornál ráadom a világítást akkor fura súrlódó hangot hallok a motor felöl, ha leveszem a világítást megszűnik a zaj. Ez normális vagy rendellenességre utal? Esetleg van ötleted mi okozhatja a zajt?
sajna nem vagyok gyurcsók:)
ránézhetnél a szimeringekre, és kitakaríthatnád a légszűrőt meg a kiput
azért kérdeztem ak arbis dolgot mert tökéletesen bevan állítva a karbi és ennek ellenére nincs alapjárat (már be lett állítva de de mindig eltűnik ) és egyesbe kipörgetem , 2 esbe beteszem és alig akar menni majd csak késöbb pörög fel a kettem a hármas meg nem is pörög ki teljesen ! Tudod mi lehet az oka ? gyújtáson állítsak esetleg ?
-gyula
-egyenáramu rendszer(index duda,stb)
-váltóáramú rendszer( világítás)
ennek a háromnak semmi köze egymáshoz.
ebből következően, agyujtás akármilyen is lehet, a világítás, vagy a töltés nem tud róla(és nem is érdekli:)
6 voltos gyula, csak igen régen volt a motorokon, az 51 eseket szinte kivétel nélkül 12 voltos gyujtással szerelték.
A 12 voltos gxulais elmegy 6 voltos trafóval ésfordítva is, a gyujtás eneergiája persze kissé csökken.
ugyan azal a metódussal kell beállítani.
Szériába simán jó a tajvani.
12v-os trafóhoz 12v-os izzó kell ? a trafó 12-es attól még lehet 6v-os a gyújtásom nem ?
Az 51-es simsonhoz másképp kell beállítani a 16n 1 -es karbit mint az 50-eshez ?
Köszönöm !
az lenne a kérdésem simson sr re fel lehet simán tenni a Leovince kipufogót ? vagy át kell alakítani a könyök részét?
köszi a választ előre
egy átlagos csapágy mennyi idő után használodik el.hány km után lessz a motor ugymond csapágyas? /főtengely/
Megyek meg is nézem
de tudod, a hülye emberek rendszerint kreatívak is:)
Meg kellene vizsgálnod, hgy levett úszóházfenél mellett, mennyi idő alatt telikmeg az úszószint jelzésig a karbi.
ez nem lehet több 15 másodpercnél.
ha több, redvás a tank,nem szelel a taknsapka, nem ereszt át atűszelep, nam nytja az úszó a tűszelepet.
ha beállítottad a szintet, mielőtt visszatennéd a karbit, forgasd át a motort, intenzív szívóhangot kell hallanod a hengrből, és ha odateszed a likra a kezed, érezhetően meg kell szívnia.
ha nem szív, kifordult aszimmering, vagy mechanikusan sérült a motorbelül.