A gyújtásproblémát megoldottam az előző tulaj megcserélve tette vissza a világító és a gyújtótekercset ezt visszacseréltem és be is indúlt ! a következő gond az , hogy nem kap benzint ... a csapon átfolyik a szűrőn is a karbit kitakarítottam ... és még mindig száraz a gyertya ! Mit tudtok javasolni , mi lehet a hiba oka ?
állítsd felső holtpontra a dugót, eben a pozycióban a megszakító pgácsái közötti hézag 0,4mm legyen.
(ennyi pl a keskenyebb törhető pengéjű kés(sniccer) penge vastagsága)
utána állítsd be az alaplap forgatásával a gyujtás időpontját úgy, hogy a megszakytó a felső holtpont előtt 1,6-1,8mm rel nyisson.
Tudom h van jelzés az alaplapon meg a blokkon ,de nekem a blokkon lévő jelzés letört és annyit szeretnék még megkérdezni : hogy álljon , mi alapján állítsam be ha nincs jelem ?
sziasztok!nem akar indulni a simsonom!a karbit már kitakaritottam uj gyertyát vettem bele és semmi,még betolásra sem!segitsetek már hogy mi lehet a baja ,elöre is köszi
Az, hogy valamilyen szikra van VALAHOL , még nem azt jelenti, hogy a motor üzemképes.
A felső holtponton a megszakítóhézag 0,4mm legyen, a megszakytó 1,7 mm rel a felső holtpont alőtt nyisson.
Ha ez megvan a karburátort kellene beszabályozni.
Hello .
Egy olyan problémám akadt az 51-es simsonomnál , hogy szikra van kék is és nem hagy ki szval folyamatos a szikra, benzint kap ... és , mégse akar beindúlni rugdosom és néha csak durrog ennyit csinál ! Kérdésem az lenne , hogy szerintetek mi lehet a probléma ? a gyújtással lehet a gond vagy a karbinál van vmi ? Légyszi segítsetek
Hali! Van egy jó állapotú, horpadásmentes tankom, két oldaldekni (gyújtáskapcsolós) a középső házzal együtt. Nem gyári a festés és már rá is fér... Email:road90@freemail.hu vagy fórum.
ha csapágy, akkor: KOYO vagy NTN
a többit csak mosógépbe raknám
bár véleményem szerint az SKF is fejlődőben van, nekem kb 1 éve az van bent az első, hátsó kerékben, de eddig úgy tűnik hogy fasza
állítsd felső holtpontra a dugót, eben a pozycióban a megszakító pgácsái közötti hézag 0,4mm legyen.
(ennyi pl a keskenyebb törhető pengéjű kés(sniccer) penge vastagsága)
utána állítsd be az alaplap forgatásával a gyujtás időpontját úgy, hogy a megszakytó a felső holtpont előtt 1,6-1,8mm rel nyisson.
A felső holtponton a megszakítóhézag 0,4mm legyen, a megszakytó 1,7 mm rel a felső holtpont alőtt nyisson.
Ha ez megvan a karburátort kellene beszabályozni.
Egy olyan problémám akadt az 51-es simsonomnál , hogy szikra van kék is és nem hagy ki szval folyamatos a szikra, benzint kap ... és , mégse akar beindúlni rugdosom és néha csak durrog ennyit csinál ! Kérdésem az lenne , hogy szerintetek mi lehet a probléma ? a gyújtással lehet a gond vagy a karbinál van vmi ? Légyszi segítsetek
kormány,oldaldekli,fék,blokk alkatrészek,stb... akinek kell valami msnen utol ér!
van suzuki rg gama 80ccm müszerfal alktrészis!
kérésre küldök képet is!
Valakinek van esetleg egy simson s51 alkatrész rajza ?
megköszönném ha elküldené ! bekant@freemail.hu
Köszönöm!
a többit csak mosógépbe raknám
bár véleményem szerint az SKF is fejlődőben van, nekem kb 1 éve az van bent az első, hátsó kerékben, de eddig úgy tűnik hogy fasza
Mi a véleményetek a "FAG" és a "DKF DDR" simson csapágyakról ?
Válaszokat köszönöm !
Valakinek nincs elfekvőben simora sportrezója?
írtam neki levelet, várom a válaszát