Hali! egy kis segítségre lenne szükségem. Babetta gyújtásra kéne rákötni egy Vdo fordulatszámmérőt. Két kábeles. Hova kössem azt amelyik a jelet veszi?
Hello szakik ! Kellene egy kis info. A mocimom 60/4f van, vrezo, 16n1-es karbi és megszak. gyújtás.
A vrezo most jött meg szerdán felraktam, nagyon jól megy vele,de csak 12-es lánckeróval, ha felrakok egy 13-ast vagy 14-est azzal 1-2-ben még jól is megy de 3-4-ben nem bírja azt a fordulatot elérni ahonnan megindul.Ha eléri nem sokat bír rajta vinni. Gondolom az érti mit mondok akinek vrezo-ja van. Ez miért van ? kevés neki a megszak gyujtás ? vagy a karbi kicsi ? vagy mégis mi a baj, jobban megy mint a gagyi rezoval az nem is kérdés mert azzal ment max 70-et ezzel megy 80-at is, 12-es keróval,de miért nem bír nagyobbat?.
Köszönöm előre is.
Zoli, Te értessz a mota-s tervezéshez? leszedtem a programot, de valahogy nem Nekem való mert eltévedek benne. Varga Robi mondta hogy tervezést nem vállal, hanem tervet kéne vinni neki, és úgy csinálja meg. csak hát nemnagyon tudok sehonnan, 70/2fes hengerhez tervet
Az 1 gyűrűs dugattyú a jobb vagy a 2gyűrűs?
Mert szerintem az 1 gyűrűsnek kisebb a súrlódási ellenállása,de a kompresszió nem csökken,hogy csak 1 gyűrű van rajta?
általában nem vitatkozom üres adatlapokkal, de ennek vélhetően tényleg csak a fő váza C.
nem kezdem felsorolni a nem rávaló, vagy hiányzó dolgokat, végül is nem tudni mennyiért adod, 50körül egész korrekt lenne így szemre.
vaszont ami elsőre nyilvánvalóan nem a C modell tipustartozéka (most eltekintve a gagyirezótól nem rávaló kormánytól és wgyebektől) azmaga a blokk.
ennek festett blokkosnak kellene lenni, tehát vagy a blokk nem eredeti, vagy a motor nem C.
persze ettőlmég lehet jó vétel, ha reális áron adod.
(csak nem kellene comfortnak mondani amikr nem az)
.9