Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

zoli tudnál segíteni 1 kicsit ?

egyik haverom kérdezte, hogy mi a különbség a dellorto és a bvf vagy amal között...Én csak annyit tudtam rá mondani, hogy a dellorto fejlettebb technologiával dolgozik mint a másik 2.

bővebben kitudnád nekem fejteni mi a különbség 3 19es karbi között ?

nagyon megköszönném
nemtom van e motorházad, az oroszok(molot) gyártanak, ronda de jó.
nem tudom, hol nézted az alkatrészeket, de itt is megnézheted...ha gondolod
www.robogotuning.hu
ltalában 25 századonként van dugó.
muszáj biza
akkor muszály lesz megvenne mindkettőt !?
mind 1 azért köszönöm a válaszokat !
esetlek tudtok vmit válaszolni a többi kérdésemre ?
nem
itt századokról ezredekről van szó, hogy két csatágy fut e vagy nrm.
a bokkfeleket összefogva munkálják meg, nemfelcserélhtőek külön.
miért nem fognak simmelni ? elvileg mindennek rendben kell lennie ! nem ?
Mi a véleményetek a "FAG" csapágyakról ?
hellosztok . azt szeretném tudni h mekkora a henger fúrásánál az első túlméret és h mekkora dugattyú kell bele ?
összemegy de a csapágyhelek nem fognak stimmelni
köszönöm
Össze fog, de csak akkor ha nem másik típusét veszed:)
De azt hiszem ezt mondanom sem kell
hello .
ha csak az egyik blokközepet veszem meg mert amásik nem kell akkor az nekem összefog passzolni a másikkal ?
Hello!
Erre értelmes választ nem igen fogsz kapni,attól függ milyenre akarja a hengerét ez nagyon sok mindentől függ...
Heló Simson szakik! Haweromnak elszállt a netje és megkért, hogy kérdezem meg, ha 4 felömlősre meg akarja csinálni a hengerét(70ccm), akkor mekkorának kell lennie a felőmlőnek? Azthiszem jól irtam le Kössz a választ, ha kapok:D
köszöntem a válaszotokat holnap nekiugrok és megnézem az ötleteiteket

üdv.
a karbin van egy túlfolyó nyílás, ami nem az.
Hanem a külső levegő nyomás nyomja be az üzemanyagot minden karburátornál, ezért kell egy nyílás valahol a karbin.
Na most, ha ezt a nyílást ledugózod, vagy eldugul, akkor a motor elmegy vagy egy km-t és utána megáll és csak pöfög, durrog, de soha el nem indul.
Kipróbálhatjátok.
Fiatalabb koromban engem is megtréfáltak ezzel, és csak azért tudtam megoldani vagy 3 óra alatt, mert ismertem ezt a tréfát.
Gondoltam leírom, hátha segít.
általában az ijen gondot a gyujtásnál okozza valami
próbáld meg a megszakittót és a kondenzátort kicserélni, de vadi ujra
nemmondom biztosra hogy jólessz de vanakinél már bevált
Halíí ! tudnátok valami jó ötletet arra mi lehet a mocival(S51N) mert mikor bemelegszik megáll és többet nem indul be csak ha darabokra szedek mindent karbi le henger le utánna ujra össze és megy megint míg be nem melegszik a mociba minden ujj henger ,dugó,gyürü,komplett gyujtás állórész,forgórész ,trafó ,gyertya minden ,minden
szerintem a karbi lessz ,nem lehetséges hogy sok benzó átfolyik a forgatyusházba és azért áll le és mikor szétszedődik kipárolog azért megy utána egint ? ötlet?tanács? vélemény?
előre is kössz.

üdv.
Kösz Kunglao látom te törödsz a jó néppel majd meglátom még hogy mi lesz jelenleg nincs ilyesmire pénzem majd talám március elején visszatérek a dologra.
Kösz mégegyszer frankó vagy.
http://www.kepesmotor.hu/motor...

itt 1 21es. szerintem 10 ért elhozhatod tőle
Köszönöm.
szerintem pénztárcafüggő.

itt 1 új:

http://balla-quad.unas.hu/shop...

ez a legdrágább amit találtam ettől találsz olcsóbban is 22 e Ft körűl.

használtan 9-10 ért jókat lehet kifogni.
használtat