Hellóztok!
Van egy S51N-es szimóm és nemtudom mi lehet a baja, vagyis csak sejtem.(kondi)
Olyat csinál, hogydadog mint állat és ha felpörgetem max fordulatra
(5000 RPM:S ) akkor ilyen hülye hangok jönnek a blokkból, mint mikor a pezsgőt bondjuk:D
Én kondira tippelek, de vettem egyet, egy gyárit és azzal is csak 2 percig bírta dadogás nélkül, pedig vigyáztam rá nem pörgettem kicsit se.
Előre is köszi a segítséget.
Úgy kell beállítani,hogy a fogaskoszorú ugyan ott fusson, mint eddig, és a tenegely irányú játék 1-2 tizednél ne leygen nagyobb.
HA nagyobb zajos.
Mivel ez szocialista motor, nem lehet megmondani, melyik hézagoló hol volt:)
Eredeti a kuplungharang meg a kisfogas is. Fordítva is felraktam de nem lett jobb. Azt viszont érdekelne hogy a kuplungharangnál hogy van a hézagolás. Mögötte, a csapágyat fogó seegeren van egy vastag és egy vékonyabb hézagoló, ezen van a harang, a harangban egy vékony hézagoló, majd a lamellák, ugye?
Számtalan okból.
Ha cseréltél primert, akkor azért, az utángyártottak kivétel nélkül zajosak, tól nagy a foghézaguk.
Ha nem cseréltéél, akkor valami hézagolás nem lett kóser eseglet, vagy csak fordítva raktad fel a primer kisfogast mint eddig volt, bár az inkább darál.
Sziasztok
Elkezdtem felújítani egy Simsont (adatlapomon a sárga). A blokkban az összes csapágy és az alsó tűgörgő ki lett cserélve. Minden rendben van, legalábbis én és szerelő ismerősöm is csinált már ""1-2"" simsont, és ebben is minden a helyén van. Ennek ellenére beindítás után valami kegyetlen módon zúg/súrlódik. Ötleteket várok, bárkinek eszébe jut valami, írjon!
Első körben levágod a kormányzárat, és a helyét.
Körbetekersz egy laposvasat, odavarrod.
Teszel egy oylan merevítőt a váz és a villanyak közé, mint az enduró vázmerevítő tartó.
Utána fogsz egy alsó villahidat, levágod a csövet, ebből csinálsz egy felső hidat.
Az alsóba a csapágynak mgfelelő csövet hegyesztesz, ezstergáltatsz két csapágytartó csészét, kb ez a munkamenet.
Énis így akartam, hogy 1 laposvasat ráhajlítani és ráheggesztni a fővázra, ezzel merevíteni, mert az "enduro" szerü merevítés nemigazán jön be főleg hogy karbihoz is nehéz hozzáférni.
Stoppizáshoz illik megerősítenia váznyakat is, egy ráhajlított, hengesztett laposvassal, 2mm-es már elég, és célszerű az enduró merevítő szerű izét is megcsinálni.
Fejből nemy nyomom, kérdezz rá a léuboldalon, de tizenezres végösszegre készülj, kell két faoglalat is a kúpgörgősnek.
ha menetközbe megállt és előtte jól ment akkor nemvalószinü hogy beállíttási gondok vannak
az is előfordulhat hogy kilökte a szimmeringet és nincs benne kompresszió, az eggy nagyon sunyi hiba
elképzelhető hogy a szinyóm azért dadog,és nem pörög ki mert a gyertyával gond van? 1-2-3 egy bizonyos fordulat felett csak dadog és nem akar kiforogni :/
Ja és ez nemtudom segít-e de ha tolom 2-esbe hogy induljon be és a kipufogó végéhez rakom a kezem tiszta olaj lessz ami kevés füst jön tele van olajjal , de 1:50-es keverék van benne
Van egy S51N-es szimóm és nemtudom mi lehet a baja, vagyis csak sejtem.(kondi)
Olyat csinál, hogydadog mint állat és ha felpörgetem max fordulatra
(5000 RPM:S ) akkor ilyen hülye hangok jönnek a blokkból, mint mikor a pezsgőt bondjuk:D
Én kondira tippelek, de vettem egyet, egy gyárit és azzal is csak 2 percig bírta dadogás nélkül, pedig vigyáztam rá nem pörgettem kicsit se.
Előre is köszi a segítséget.
Úgy kell beállítani,hogy a fogaskoszorú ugyan ott fusson, mint eddig, és a tenegely irányú játék 1-2 tizednél ne leygen nagyobb.
HA nagyobb zajos.
Mivel ez szocialista motor, nem lehet megmondani, melyik hézagoló hol volt:)
Ha cseréltél primert, akkor azért, az utángyártottak kivétel nélkül zajosak, tól nagy a foghézaguk.
Ha nem cseréltéél, akkor valami hézagolás nem lett kóser eseglet, vagy csak fordítva raktad fel a primer kisfogast mint eddig volt, bár az inkább darál.
Elkezdtem felújítani egy Simsont (adatlapomon a sárga). A blokkban az összes csapágy és az alsó tűgörgő ki lett cserélve. Minden rendben van, legalábbis én és szerelő ismerősöm is csinált már ""1-2"" simsont, és ebben is minden a helyén van. Ennek ellenére beindítás után valami kegyetlen módon zúg/súrlódik. Ötleteket várok, bárkinek eszébe jut valami, írjon!
am thx
Körbetekersz egy laposvasat, odavarrod.
Teszel egy oylan merevítőt a váz és a villanyak közé, mint az enduró vázmerevítő tartó.
Utána fogsz egy alsó villahidat, levágod a csövet, ebből csinálsz egy felső hidat.
Az alsóba a csapágynak mgfelelő csövet hegyesztesz, ezstergáltatsz két csapágytartó csészét, kb ez a munkamenet.
de úgylátom TE a kormányfelöli vázrészt mondod, aztis erősíteni kell ? ezt nemtudtam
olyan drága ez a csapágyszett?
http://mxracer.unas.hu/shop_ar...
Fejből nemy nyomom, kérdezz rá a léuboldalon, de tizenezres végösszegre készülj, kell két faoglalat is a kúpgörgősnek.
kúpgörgős csapágyra gondoltam, tudnál valami méretet mondani hogy abból mekkorát vegyek ? (hátha azt nem gyílkolná a stoopie :)
az is előfordulhat hogy kilökte a szimmeringet és nincs benne kompresszió, az eggy nagyon sunyi hiba
Az, hogy VALAMENYNI benzint kap, és az, hogy VALAHOL szikrázik, az egy dolog, de ettől még nem feltétlenül megy!
SZisztematikusan végig kell ellenőrizni, és beállítani.