Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A hosszú primer?
az az áttételezés engem is érdekelne
Hahó!

Köszi a tanácsot, szétszedem sztem a váltórészt, és rendesen kipucolom, de legalább tudom, hogy mit kell majd állítgatni ha összerakom
sziasztok
abban kérném segítségeteket h s51es első-hátsó lánckereke mekkora gyárilag illetve h mekkorát érdemes beletenni ha jobb "gyorsulást szeretnék...végsebesség nem számít csak h jöjjön 2esbe is keróra...:)
üdv
kipróbáltam 4 gyertyával ami másik simsonba jóvolt , benzin szűrő van de miután leállt ki is takarítottam az egész karbit újra
az lehet hogy kint ad szikrát a gyertya de bent nembiztos inkább cseréd ki másikra próbájjámeg többet
én mindíg rakok a benzincsőre szüröt hogy neszivasson meg az is lehet a baja hogy balamit bezabát a benzinbő
reggel kitakarítottam a karburátort meg minden alapjárat belett állítva szépen mentem 3-asba fél gázon és hirtelen leállt a motor azóta nem indul :( benzint kap , gyertyát kiszedtem a hengerhez közel raktam rárúgtam párat szikrát kap de mégse indul hiába tologatom 2-esbe vagy rugdosom. Mi lehet a gond? tudnátok segíteni :((
Nem a mikilács tojta, de van:)
Szevasz te jó ember!

Honnan van neked 100-as hengered, tojta a mikulás?
Hoy
Sürgősen eladó Babetta 210es kismotorom...
nagyon kell a léé-.
nagyon sok adósságom van!
A moci somogyban segesden található..
i.ár. 30000huf
képet emailban küldök...
lehet hogy dugulása van, akkor szokott kicsit tortyogni meg nem ugy megy mind kéne. pucúd meg a karbit
Sziasztok! Valaki tudna segíteni a karbin akárhogy állítom a levegőt , meg az alapjáratot mindig szar ha sikerül beállítani naggyából az alapjáratot ráhúzok 1 kis gázt késéssel felpörög de egyből maxra
mi lehet a gond?
Na figy ha leszeded a bal deknit, akkor ott van a váltónak egy része, valószínűleg ott a hiba....nem kell nagyon megbontanod a mocit, mert a sebességváltórészt nagyjából 2-5 csavar fogja.....1 a berugókarnál+........
Jesszus, te beszélni kici madjar?
:)

Semmiféle deklit nem kell levenni, a motor jobb oldaláról , a karbi alatt átnézve látszik egy NYOLCAS anya, azt kell letekerni, alatta van egy sliccelt csőanya, azt kell tekerni.
az 51-esekenn van egy kb 10-es csavar amivel lehet álíttani a váttót
ha leveszed a deknit, a léptetővilla fölött megy befelé a csavar a vége kijön a karbi alatt, van rajta egy anya.
na azzal a csavarral kell álíttani hogy a pozicionállo dob hogyan ájjon.
bár énnekem még nem volt ijen gondom de valahogy azzal kell valamit szarozni
Rendben.
emzoli érdekelne a 100as henger és a hosszú primer !
jövőhéten lenne rá pénzem is addig ha lehet "jegeld"
email/msn : szabo_ferrari@totalcar.hu
ja E-mail címem: shancus19 kukac gmail.com
Sziasztok simsonosok
Lenne egy kis problémám, elkezdtem össze rakni az s51n-met és szerintem jól raktam össze, de azért örülnék egy váz robbantási rajznak ha esetleg valakinek lenne és elküldené vagy berakná ide megköszönném.
A másik gondom az, h november elején vettem egy másik kormány kiflit motorbörzén és összerakva a jobb oldalra teljesen elfordulva megszorul az egész, amúgy közép- és balra forgatva gond nélkül jár, kapott úgy csapágykosarakat és kitakarítva új, teljesen kitöltve gépzsiral raktam össze úgy ahogy a nagy könyvben van.
Papám aki nagy ezermester azt mondta lehet deformálódva van a kifli és azért szorul.

ötlet?

Előre is köszönöm a segítségeteket!
átalakítani amúgy hogy lehet a végét ? esztergáltatni hozzá közdarabot ?

21es azért is nem érdekelt mert 19esnél nemnagyon szeretném feltágítani a csonkot, félek hogy elreped. és ha az 19es karbi meg 21es netán rossz lenne az áramlás, tehát gyengébb mint 1 19essel.
nem fejtem, vedd meg a 19est, oszt jó:)
Könynebb is felrakni, és a csonkot sem kell hozzá hegedálni.
merthogy ?
gondolom az a 21es nincs átalakítva. szivató meg 2500ft hozzá.
ezt fejtsd ki akkor már bővebben
nekem mindegy, de mire abból karbi lesz, az is lesz 12ben, de a te dolgod:)
jó lessz ez a 19es mostmár le is van beszélve
bocs, 21es dellrotyó 12 ért:)