Igen Énis így vagyok, hogy nem 1 sűrűn látott darab. a gyerek tuningként vette boltba, de levette a motorról eladás előtt mert még szinte új volt ( -100km )
Ahogy Atta mondja, érdekes.
Ez szerintem valami 125 ös 2t robogó karbija lehetett eredetileg, bárhogy is hívják.
Szeintem ez nem egy mai darab, de fene tudja.
Nemrég írtam már a fórumba az S51-es blokkú schwalbemmal kapcsolatban, az akkor hibát sikerült elhárítani egy gyertya cserével, bár a kipufogó kiégetését is mindenképpen meg fogom ejteni, ha lesz rá időm.
Most viszont előállt egy másik hiba nagy bánatomra.
A váltóval van egy 'kis' gondom.
Amikor az új gyertyával mentem egy pár kört, hogy kipróbáljam, egyszer csak nem váltott...
leszedtem a váltó bal deknijét, megnézni mi vele a helyzet.
Hát eltört a léptető villa
Vettem egy újat, kicseréltem.
A váltással elötte is volt egy kis problémám, miszerint elég nehézkesen, akadozva váltott, ezért leszedtem a kuplung kosarat, és megreszeltem a lamellákat, mert eléggé szorultak.
Így visszaraktam a villát, és a kosarat is a helyére, viszont azt néztem, hogy amit a léptető villa állít, a pozicionáló dob hol lötyög, hol mintha beakadna, nem vált fel vagy le, csak ha a váltókarral kicsit játszogattam föl-le, hogy megmozgassa a dobot.
Most elég nehezen veszi az 1,2-est, 3asba meg be se tudom rakni.
És menetközben van olyan, hogy kidob a sebességből, vagy 2esből berak 3asba.
Remélem tudtok valamit tanácsolni, mit tudok csinálni a pozicionáló dobbal, vagy esetleg más lehet a baj, azért nem vált rendesen?
Köszi szépen, hogy végigolvastátok a hosszúra nyúlt leírásomat, és remélem tudtok nekem segíteni :)
Szerintem keress tovább.
Ez szerintem valami 125 ös 2t robogó karbija lehetett eredetileg, bárhogy is hívják.
Szeintem ez nem egy mai darab, de fene tudja.
Nemrég írtam már a fórumba az S51-es blokkú schwalbemmal kapcsolatban, az akkor hibát sikerült elhárítani egy gyertya cserével, bár a kipufogó kiégetését is mindenképpen meg fogom ejteni, ha lesz rá időm.
Most viszont előállt egy másik hiba nagy bánatomra.
A váltóval van egy 'kis' gondom.
Amikor az új gyertyával mentem egy pár kört, hogy kipróbáljam, egyszer csak nem váltott...
leszedtem a váltó bal deknijét, megnézni mi vele a helyzet.
Hát eltört a léptető villa
Vettem egy újat, kicseréltem.
A váltással elötte is volt egy kis problémám, miszerint elég nehézkesen, akadozva váltott, ezért leszedtem a kuplung kosarat, és megreszeltem a lamellákat, mert eléggé szorultak.
Így visszaraktam a villát, és a kosarat is a helyére, viszont azt néztem, hogy amit a léptető villa állít, a pozicionáló dob hol lötyög, hol mintha beakadna, nem vált fel vagy le, csak ha a váltókarral kicsit játszogattam föl-le, hogy megmozgassa a dobot.
Most elég nehezen veszi az 1,2-est, 3asba meg be se tudom rakni.
És menetközben van olyan, hogy kidob a sebességből, vagy 2esből berak 3asba.
Remélem tudtok valamit tanácsolni, mit tudok csinálni a pozicionáló dobbal, vagy esetleg más lehet a baj, azért nem vált rendesen?
Köszi szépen, hogy végigolvastátok a hosszúra nyúlt leírásomat, és remélem tudtok nekem segíteni :)
Előre is köszönettel:
Márk
Eladóak:
Simson S50 blokk,gyújtás és karbi nélkül,jó állapotban,új szimeringekkel, akár ki is próbálhatod... - 8.000-
Vrezó,gyári S50/51-re tervezve,most lesz újralakkozva - 15.000 -
Középdoboz,deknikkel,képek Al-omon - 4.000 -
dellorto phvg 20.5re akadtam, 10 ezerbe lenne, 100kmeren át volt motoron.
CSak a szívócsonk felöli végét alakítottam át és már jó is lett.
http://www.egumotors.hu/4275-p...
Azt nem mondom,h könnyű beállítani,vagy csak én vok a béna,de nekem még most sem tökéletes.De azért jól megy vele...
használtan meg ezt az egyet, de már ez sincs meg. néztem még mikunit az lett volna de azis elkelt. pech
Sima közlekedéshez jobb a bowdenes.
De tényleg nézz széjjel jobban.
én már keresgélek 1 hónapja, de sehol semmi.
nézz szét jobban, én 19 dellortot szivatóval vettem 7be..
Az akciókat meg keresd meg neten, scootershop, scooterracing, meg ilyesmi oldalakon.
vagy erről jöhet 1 vélemény.