akkor nem veszek amalt bár nemis akartam mert sokan mondják hogy gagyi.
valami linket dobjál már Nekem ahonnan jóárba tudok szerezni.
19es bvfről aztmondják hogy atól még az amal is jobb, igaz hogy könyebb beállítani de teljesítménybe nemdob annyit mivel a régi terv alapján készül, az amal meg korszerübb.
Piros/sárga, az a töltés, azt a biztosítéknál úgy kell kötni, hogy a másik fele, a tekercses egyenirányító-szabályozóba menjen, onnan jön vissza a másik biztire, és onnan megy az akkuba.
Ha végképp nem jutottál vele zöldágra, érdemes megnézni levett deklivel, hogy a váltódobon a reteszelő "tarajos basz" hol áll, amikor szerinted bevette a sebességet.
Simsonosok segítségét kérném a blokkból jövő vezeték piros alapon sárga csík hogy ezt a vezetéket hova kell kötni mert én rákötöttem a biztosíték táblázat bal oldali biztosíték aljára de csak szikrázott és kicsapta a bíztosítékot
Szakik segítsetek!
Ilyen nincsen... nemigaz.. tegnap végre megtaláltam mind a 3 sebességet a motoron(Eddig csak 1es és üres volt) sikeresen beállítottam már sötétedett szóval csak az utcába mentem 1-2 kört tökéletesen működött... már vártam a mai napot hogy ki próbálhassam egy hoszabb meneten... kimegyek a kapun megyek a 2. utcánál tartok mire kidobja a kettest üresbe jó mondom semmi idegesség visszamegyek 1.be és rá állítok hátha az volt a baj.Oké sikerül is megint megtaláltam, megint ki megyek ugyan ott megint kidobja a kettest... megint vissza, beállít, megy,kidob... vissza tettem a helyére, nem idegeskedem inkább.Segítsetek... mi lehet a baj? beállítom jó, aztán eltűnik már rég be lenne járatva ha nincs ez a sebességváltó baj Valami kopott lenne? vagy én csinálok valamit rosszul?
Köszi előre is
köszönöm a válaszokat de a henger a dugó és a főtengely is nincs 1 éves.arra gondoltam hogy valami kosz vagy valami van az olajban amikor kuplungól/vált/az ember bemegy a kuplunglamellák közé.ez lehetséges?cseréljem le az olajat?most lett összerakva 400km mentem vele azóta.köszönöm a válaszokat.
átalakítás az mivel jár ? 1 szűkítő "csonk" ?