Most lett 1 hete generálozva,mindenhol új csapágy,szimering,hajtókar nem lóg sehol sem.
Azt elfelejtettem leírni,hogy GI féle levegőszűrú van rajt természetesen levegőszűrő szivacsból készítve...
Minnyél kevesebbet szeretnék rászánni, de úgy is jó, hogy ha valaki beszámolja a limitál FM gyorsasági bukóm.
Esetleg van eladó Simod? Mennyiért árulod?
Sziasztok!
Tudnátok nekem kicsit segíteni?
Beállítottam a botoron a gyújtást(S51 60ccm3/2F mexás)
És olyat csinált,hogy mikor támasztón van nagyon szépen veszi a lapot nem durrog csetteg stb szépen pörög.Viszont amikor el akarok vele indulni visszadurrog a karbiba,levegőszűrő házba.
A karbi egy 16n3-as karbi.
Miért csinálhatja ezt?
Köszi
Hali!
Olcsón vennék egy megbízható Simsont, kondiba járni, városba mászkálni stb. kéne. Nem endurozni kéne, arra van egy XT600-am. A motor külseje nem érdekel, csak legyen megbízható.
Ha van eladó simod, akkor MSN: n.szilagyi@hotmail.com
amúgy én egy átlagos tervrajzot csináltam meg, és nem lett rossz, felül elindul elég érezhetően a motor, hangja se rossz, szóval olyan nagyon rossz biztos nenm lessz ha valami alapján kiszámol egy csövet. Nyilván lehet jobbat csak ugye nem korlátlan a költségvetés így fiatalon:)
Háth, értelme nincs szenvedni ezzel, egy normális csőhöz rengeteg pontos adat szükséges, nekem mihu tervezte az Mz-re, de nagyon meg vagyok elégedve vele.
A motoron van a henger Amúgy 70/4f,a simsonbolttól lett rendelve...
Meg nekem magyar rezonátor tervezö progim van,az meg kéri így szó szerint,hogy:
"Főtengely elfordulás: kipufogónyílás nyitásától az átömlő zárásáig a főtengely szögelfordulása"
Azt elfelejtettem leírni,hogy GI féle levegőszűrú van rajt természetesen levegőszűrő szivacsból készítve...