Persze, csak a videón úgy láttam, hogy a fekete blokkján 3-as van. Csak arra akartam rávilágítani, hogy S51N erduro simsont hirdetni kicsit ellentmondásos.
Valamint nagyon kevés kivételtől etekintve tirisztoros gyujtásuk volt.
Viszont, a 4sebesség nem köthető az enduróhoz, volt 4sebis már B, és elektronik változatban is.
Mivel ugye a blokk eleve 4sebességesre lett tervezve.
Tudom, hogy lehet vele motorfékezni, csak baromira nem illik.
Elcsukod a gázt, és magas fordulatra alapjárati kenést és belső hűtést kap a motor.
Nem jó ötlet.
Azt gondolom tudod, hogy az enduro meg az N miben különbözik. Rács a lámpán, gyújtáskapcsoló, kipuff fönt, rács a kipun, vázmerevítés, nagy hátsó lámpa, magas kormány, index, nagy hátsó teló, gyárilag 4 sebesség....stb. Szóval EZ az enduro simson...
Az eredrti szakmám, épület-hálózat, és bányavillanyszerelő.Aztán munka mellett Gép-és Villamosipari Szakközépiskola , Technikus, majd Awi-kombinált,és Fogyóelektródás védőgázos Ívhegesztő.Röviden .
Az órája ennek is 85-90-et mutatott, sokaltam is, ezért mértem rá GPS-el, ami ugye müholdrol méri, és digitálisan ki irja. Csalodtam is, hogy "csak" 66km/h...
A videón látható gyárilag 4 sebességes fekete simson eladó!
Viszont, a 4sebesség nem köthető az enduróhoz, volt 4sebis már B, és elektronik változatban is.
Mivel ugye a blokk eleve 4sebességesre lett tervezve.
Elcsukod a gázt, és magas fordulatra alapjárati kenést és belső hűtést kap a motor.
Nem jó ötlet.
Zoltán bácsi, nem jár véletlen budapest fele olajügyben?:)
Ár: FIX 50ezer.
FAsza ötlet:)
Nekem a legjobb b-s simsonom(3 sebesség) ment alattam óra szerint 80km/h-t. Persze mindez 13 évesen vagy 50 kilósan A motor szinte gyári új volt.