annak a levegő csavarnak a gyári beállítása: teljesen be tekered, és 1egészet + 1felet ki. Tehát kitekersz 360fokot + 180-at. Nekem mindd a 2 így van belőve, és nézd meg a vidin pöcc röff. Szépen is mennek.
help. hidegen jól megy, szép a hangja is. bemelegszik, kis gázzal jól megy, sokkal nem igazán, nyélre csak befullad. Sokat kap?
és mégegy kérdés, ami a karbin "levegő" csavar van azzal valóban a levegő mennyiésget állítom?
hello erre a legjobb megoldás hogy valamiből csinálsz egy átalakítót pl egy rossz bowdenből és beteszed a fúrógépbe és addig nyomod még le nem 0-ázodik
nem vagyok szakértő csak felhasználó
88 óta van/volt simsonom
még az ócska arol2t-vel is 1:50 1:60as keverékekkel mászkáltunk, de volt aki az akkoriban istenített (más nem is igazán volt) stihl olajjal 1:100 al ment hogy ne legyen 2t szagú a ruhája....
aztán ha nem nyírtuk széjjel 3-4 személlyel akkor semmi baja sem volt
ami most nálam van az 87es és még gyári blokk
pedig ennek trehány gazdája volt ha lusta volt kevergetni simán rátöltött fél tankra sima benzint
aztán még mindig beindul.... bár lötyög minden része :)
no mindegy ez a kenés téma mindig is vitatéma volt/van/lesz
de pár másodperces motorféktől egy gép sem megy tönkre, mondjuk a kékesről legurulni motorfékkel az már lehet károsítaná
Ez a lucsogás, ez nem jelent kenést!
Kenés akkor volna, ha az oalj ott volna, ahol kennie kell, de 2t ben rendszerint baszik ott lenni, ileltve ha van, akkor is nagyon kevés.
Azétr, kelll fajlagosan baromi sok olajat bejuttatni, hogy ahol kevés van, ott több legyen.
Ez az egész téma uygan az mint a molibdén diszolfid, vagy mi rák, ki lehet mutatni, hogy ténylegesen faszán ken, ha valami módon odajut a kenendő felületekre, csakhogy nem jut oda.
Sziasztok!
Motorfékezés témához hozzá szólnék én is.
Tudom,hogy nem simson,meg jobban kihegyezett gép stb stb,de mikor én megkaptam a Cr-em akkor elég sok emberkével beszélgettem,hogy mit is kellene,hogyan csinálni.
És mondták,hogy ha 2T-vel motorfékezel akkor a motornak csak alapjárati kenése van neki,és az nem elég neki X 000 fordulatnál és ekkor hajlamos a ragadásra.
Én pl ha nem jutok ki pályára kiszoktam menni "földes útra"endurozni és akkor is mindig ha pl kanyar előtt vagy valami akkor sem motorfékkel csinálom hanem közben öblögetek(pá kisebb gázfröccsöt adok neki).
Erre van egy jó példám pl itt a faluba nálunk van egy srácnak egy keeway X-ray enduroja igaz kínai meg nem a legjobb minőség de hallom mindig h több 10m motorfékez(1,5 motor kb) és kérdeztem,tőle,hogy nem ragadt még meg a motorod?
Válasza...3* nem kell rajt csodálkozni,hogy megragad.
Bocs mindenkitől kicsit hosszúra sikeredett de gondoltam leírom az én véleményemet is
Nem akarok veszekedni, de ez nem az első igencsak téves megállapítás tőled.
Az, hogy 40 éve motorozol, nem jelenti azt, hoyg nem csinálsz rosszul valamit 40 éve..
Keverékolajozásó motornak nem hazsnál a motorfékezgetés, még a különolajozós cuccok is szeretnek megragadni ettől, a bwnzinbe kevergetősőknek meg pláne nem hazsnál.
A 2t motor működési jellege foyltán amúgy is meglehetősen kenetlenül működik, nem célszerű még motorfékezgetéssel is nehezíteni szegény motor életét.
Azt meg ne mond, hogy az olaj a hengerfalon marad, mert nem marad.
Eladó! 80 000ft-ért 4le,70km/h a végsebessége,jól gyorsúl,3 sebességes,12v-os rendszer és egyedi endúró kipufogó.Nagyon megbízható soha nem hagyott ott nagyon keveset fogyaszt 2,5l körűl,vidéken lett véve alapból 80 000ft-ért és én ráöltöttem 45 000-ret (a motorblokk teljesen fel lett újítva és rendesen be lett járatva)
szevasztok! kéne nekem karbi s51b -s simohoz. legyen meg mindene. még a gázbowdennek a kis kupakja is ami a karbi tetején van. az úszó nem baj ha hiányzik, de azon kivul mindne kéne!
Mi a pontos baja? Szaggat is, vagy csak fullákol? Próbálj játszani a gyertya hézaggal ha szaggat. A kalapácsnál legyen kicsi a hézag.
Eladó Simson S51 minden alkatrésze.(komplett motor bontás) Komplett blokk karbival,gyújtással,első,hátsó kerék gumival,első lámpa,komplett enduro kipuff ráccsal,tank,kormány konzolokkal,ülés üléshuzattal,komplett első villa,főváz,stb.
és mégegy kérdés, ami a karbin "levegő" csavar van azzal valóban a levegő mennyiésget állítom?
Olyan kérdésem lenne h vettem egy km orát simora és hogyan tudnám lenullázni gyorsan és hatékonyan....
88 óta van/volt simsonom
még az ócska arol2t-vel is 1:50 1:60as keverékekkel mászkáltunk, de volt aki az akkoriban istenített (más nem is igazán volt) stihl olajjal 1:100 al ment hogy ne legyen 2t szagú a ruhája....
aztán ha nem nyírtuk széjjel 3-4 személlyel akkor semmi baja sem volt
ami most nálam van az 87es és még gyári blokk
pedig ennek trehány gazdája volt ha lusta volt kevergetni simán rátöltött fél tankra sima benzint
aztán még mindig beindul.... bár lötyög minden része :)
no mindegy ez a kenés téma mindig is vitatéma volt/van/lesz
de pár másodperces motorféktől egy gép sem megy tönkre, mondjuk a kékesről legurulni motorfékkel az már lehet károsítaná
Kenés akkor volna, ha az oalj ott volna, ahol kennie kell, de 2t ben rendszerint baszik ott lenni, ileltve ha van, akkor is nagyon kevés.
Azétr, kelll fajlagosan baromi sok olajat bejuttatni, hogy ahol kevés van, ott több legyen.
Ez az egész téma uygan az mint a molibdén diszolfid, vagy mi rák, ki lehet mutatni, hogy ténylegesen faszán ken, ha valami módon odajut a kenendő felületekre, csakhogy nem jut oda.
ez fura számomra, ami 2t motort szétszedtem mind csucsogott az olajtól
keverős is meg pumpás is volt
Motorfékezés témához hozzá szólnék én is.
Tudom,hogy nem simson,meg jobban kihegyezett gép stb stb,de mikor én megkaptam a Cr-em akkor elég sok emberkével beszélgettem,hogy mit is kellene,hogyan csinálni.
És mondták,hogy ha 2T-vel motorfékezel akkor a motornak csak alapjárati kenése van neki,és az nem elég neki X 000 fordulatnál és ekkor hajlamos a ragadásra.
Én pl ha nem jutok ki pályára kiszoktam menni "földes útra"endurozni és akkor is mindig ha pl kanyar előtt vagy valami akkor sem motorfékkel csinálom hanem közben öblögetek(pá kisebb gázfröccsöt adok neki).
Erre van egy jó példám pl itt a faluba nálunk van egy srácnak egy keeway X-ray enduroja igaz kínai meg nem a legjobb minőség de hallom mindig h több 10m motorfékez(1,5 motor kb) és kérdeztem,tőle,hogy nem ragadt még meg a motorod?
Válasza...3* nem kell rajt csodálkozni,hogy megragad.
Bocs mindenkitől kicsit hosszúra sikeredett de gondoltam leírom az én véleményemet is
Az, hogy 40 éve motorozol, nem jelenti azt, hoyg nem csinálsz rosszul valamit 40 éve..
Keverékolajozásó motornak nem hazsnál a motorfékezgetés, még a különolajozós cuccok is szeretnek megragadni ettől, a bwnzinbe kevergetősőknek meg pláne nem hazsnál.
A 2t motor működési jellege foyltán amúgy is meglehetősen kenetlenül működik, nem célszerű még motorfékezgetéssel is nehezíteni szegény motor életét.
Azt meg ne mond, hogy az olaj a hengerfalon marad, mert nem marad.
Miután elmondtad hogy mit kell nézni..