sziasztok van egy simson s51b és az lenne a kérdésem hozzátok,hogy miért nincs szikra ha ki lett cserélve a kondenzátor,trafó,kalapács,gyújtótekercs,pipa,kábe
l,gyertya,előre is köszönöm
Üdv mindenkinek!
Ma sikeresen átcseréltem az első lánckereket 17-re az sr-en. Egész jól megy így , nem lett érzésem szerint sokkal gyengébb a motor, bár tényleg jobban ki kell pörgetni. Ha lenne helye még egy 18-al is kipróbálnám. Kérdezném, hogy az sr-en hogyan állítjátok vagy hogyan kell az optimális láncfeszességet, mivel a láncvédőgumi takarja a láncot?
Sr 50 es simonál hogyan kell állitani a váltonál mert nem jol veszi / nehezen ill üresbe is teszi néha../ a csabvart kihajtottam ahol az 51 es simoknál állitják de ez nem olyan levettem az anyát és át tudom tolni az állito csavart .hhm hm vki tud vmi érdemleges infót?
Régi volt a gyertya, és a mgeszakító is! Bizony előfordult gyújtáskimaradás, és olyan is, hogy fullgázon egyszercsak szép nagy tüsszentés :)
Egyébként csak azért húzom a fogam, mert míg siófokon van a motor, addig a balos dekli leszedést, kisfogaskerekestől mellőzném :D Bár a szimemringeket megvettem. Szerintem a jobbosra délután sor kerül. A vezetékeket is vissza kell forasztanom úgyis :) (forrasztópákát is hoztam)
Köszönöm! Mondjuk volt ilyen is! Szépet tüsszentett. Nem is egyszer. Ettől függetlenül be fogom ragasztani, azért egykét ilyentől kilövi, jól ráfázom alahol messze mindentől...
sziasztok , nekem van egy 4sebós simsonom , elől 15 ös hátul a gyári méretű lánckerék van, 60 as , és így megy 77-78 at hasalva és 85 kiló vagyok , ez normális?am holnap lesz gyűrűzve , remélem jobban fogja kapni magát , de ígyse volt gfyenge volt benne 6 ezer km és hajtzva nem naghyon volt , nameg a csapszeg & tűgörgő csörög , az közrejátszik a teljesítménybe? amúgy ezt a 2dolgotis kicserélem holbnaop:) plzzz segitsetekkkk!
Jó időpontban nyit a megszakító?
l,gyertya,előre is köszönöm
Ma sikeresen átcseréltem az első lánckereket 17-re az sr-en. Egész jól megy így , nem lett érzésem szerint sokkal gyengébb a motor, bár tényleg jobban ki kell pörgetni. Ha lenne helye még egy 18-al is kipróbálnám. Kérdezném, hogy az sr-en hogyan állítjátok vagy hogyan kell az optimális láncfeszességet, mivel a láncvédőgumi takarja a láncot?
A régi cím, ami ugyanide vezet, előbb-utóbb megszűnik.
Lecso.
MSN/e-mail:stuntszeki@citromail.hu
Simson karburátort keresek, használt gyári, jó állapotút.
Köszi
Célszerű nem egy flakononként sétálgatni.
Egyébként csak azért húzom a fogam, mert míg siófokon van a motor, addig a balos dekli leszedést, kisfogaskerekestől mellőzném :D Bár a szimemringeket megvettem. Szerintem a jobbosra délután sor kerül. A vezetékeket is vissza kell forasztanom úgyis :) (forrasztópákát is hoztam)
Csak gyűrűzéssel nem sokra fogsz menni hacsak előtte nem 50-100 km-rel volt fúrva.
Hengerfúrás,új dugó gyűrűvel,csapszeggel és mehet össze