Üdv Trakee!
Köszönöm az információt. Nekem sem a nagyobb végsebesség a cél, hanem az hogy amint Te is írtad 40-50 körül ne kelljen forgatni nagyon a motort. Még egyszer köszönöm.
A gyújtás beállításához nem kell levennia főtengelyt! Egyszerűen megnézed a megszakítóhézagot, illetve a két biztosító csavar feloldűsa után elforgatod az alaplapot a megfelelő előgyújtás pozíciójáig. Van egy gyári jelölés is rá egyébként.
Ellenben ha rossz a főtengely menete, akkor előfordulhat, hogy nem lett rendesen meghúzva, és elforgott a lendkerék. Ettől még lehet "stabilan" áll, csak nem jó helyen gyújt...
Nagyon örülök, hogy a tieden gyárilag 14-es kislánckerék van. Csak legközelebb tessék alaposabban elolvasni miről van szó! Ugyanis az SR 50-en, azaz a robogón gyárilag 15-ös van. És bizony érdemes feltenni rá a 16-osat.
Hi!
S51N-es? mert azok alapból gyengék, igen le vannak folytva asszem. mert nekem is N-es és azért cseréltem ki a hengert mert nem ment csak 40et :D próbálkozz 16os fogaskerékkel hátha jobb lesz. (nekem 15ös van elöl). http://www.motor.hu/motor_vpag...
üdv.
50-es simson-om van és olyan problémám akadt h a gyújtása nem jó nem ad szikrát, csak a gyújtótekerccsel lehet a probléma, de megnéztem a tekercseket egy bicikli villogón ,hogy vezetik-e az áramot, a 3 tekercs közül 2 tökéletesen vezette, de a gyújtótekerccsel csak halványan világított :S ez azt jelenti hogy rossz a tekercs? vagy nincs vele probléma ? légyszíves segítsetek mert feleslegesen nem akarok költeni rá :D köszönöm
Simson s51 60 ccm henger + dugó + gyűrűk + felső csapszeg eladó!
Alig ment (kb 60 km)!
Még be sem járódott teljesen, még látszanak a fúrás nyomai.
Tökéletes menetek.
70-esre váltás miatt adom el!
A képen látható állapotánál sokkal tisztábban adom.
:D
Ha érdekel: email: mpeti1992@citromail.hu
A gyári a 15-ös. A Keszthelyi boltos azt modnta, a 17-es elfér még, nekem 16-os került fel. Elelnben eza nagyobb fogaskerék-nagyobb végesebesség csak abban az esetben igaz, ha a motor bírja erővel! gyakorlatilag kismotoroknál sokszor a kisebb első fogaskerék nagyobb végsebességet eredményez, mert ki tud vele forogni a motor.
Egyébként az én SR 50-em 50-es, kétfelömlős "gyári" azaz utángyártott hengerrel, amibe talán 3-4 e km van elbírja a 16-os kislánckereket, és csak kicsivel lett lomhább, mitn 15-össel. Bár nekem nem a végsebesség volt a cél, hanem hogy 40-50 köröl nem forogja szét magát. A végsebesség szerintem lényegében nem változott.
Viszi az a csöpp dugattyú a 100 kilódat.az 50 kiló motort,10 kgr-benzin-olaj, mit akarsz még? neked a rendes súlyod 76kg lehetne.Állj neki túrázni.Ja és az a 100 kg gondolom reggel kiszartan, mezítláb értendő. no ha ezt átgondoltad, akkor írj.
Köszönöm az információt. Nekem sem a nagyobb végsebesség a cél, hanem az hogy amint Te is írtad 40-50 körül ne kelljen forgatni nagyon a motort. Még egyszer köszönöm.