Az s50 é méris nem?
Rámegy, csak hülyeség, uygan olyan hurka, mint az eredeti henger, de legalább még melegszik is.
Az eredeti henger sme megy, de legalább van hűttése.
Jah, és egy időben rendszeresen elcseréltem a váltókar(22-35-7) és a főtengely(20-35-7) szimmeringjét
Volt, hogy mégalapjárat is volt rendesen, csak oylan furán ment:)
Alapból nem szokta kinyomni, csak ha valami egyéb körülmény is fennáll.
(gyengusz szimmering, kihagyogató gyujtás, amitől visszalő, iylesmi)
Felújításkor én élből beragasztom, nem is a kilövés, hanem a falsolás miatt, rendszerint tömítőpasztával.
Az én gyári motoromban gyárilag be volt ragasztva, kalapácscal alig lehetett a gyárit kiverni.
A csapágyragasztó is jó elképzelés.
A kb 3-4 e km-el ezelőtt felújított SR 50 (új főtengely, hengerszett) furcsán kezdett el viselkedni. Néha felpörgött, néha nem akart, tehát erősen falsolt. Hümm gondoltam valahol a porlasztónál lehet a bibi. Háát oda van az úszóház tömítés, azt tudtam. Gondoltam a szívótorok is bibis esetleg, nem szorul rendesen, és a megszakító is rég volt cserélve (40 e km van a motorban, a másodikkal járt!) hát azt is rendbeteszem, aztán majd meglássuk.
POrlasztó rendbetéve, igaz a súber rendkívül kopott, jöhet a megszakító.
(egyébként féklámpa nem volt, és az akku is lemerült multkor, ez még érdekes lesz)
Dekli le, kümüm máár baj van. Igen benzinszag terjeng. Lendkerék le, gyújtásalap le. Szimemring kinyomva! Csoda, hogy falsolt? Leszedte a töltőtekercsről mindkét vezetéket, ezért nem volt töltés, nomeg féklámpa se, úgy feltételezem. ezeket még nem sikerplt visszaforrasztani, itt nincs forrasztópákám, majd hozok otthonról. A szimmeringet deiglenesen visszanyomtam, kicsit utána csavarhúzóval megütve, hátha a kis deformáció beszorítja. Este volt, nem tudtam venni újat, majd legközelebb, úgyis szét kell szednem a vezetékek miatt újra. Szóval azért szerintem nem sámli, hogy kilökött főtengelyszimmeringgel ment a simson! Persze a széle éppen beért néha a házba, mert kijjebb nem tudott csúszni az alaplap miatt, de az erős falsoláson túl mást nemigen produkált, még elég tisztességesen indult is!
És egy kérdés a végén, elsősorban EmZolinak címezve: Van esetleg valami bevett ragasztó, vagy módszer ennek elkerülésére? Sajnos már egyszer előfordult, akkor vagy 10-12 km-t toltam a motort, a váltó odali szimemring kilökés miatt. Az öntvények rendben, mármint mahinálva nincsenek, bár amennyire én tudom, a '90-es évjárat már kicsit lazább gyártási minőséget hozott simsonéknál, pláne a '86-'88 közöttihez képest. Ahogy néztem, zeegert bemaratni nemigen lehet, nincs hely, meg ugye annyira szétszedni most nem si szeretném. Loctite 603 csapágyragasztó esetleg?
Hello!
Most,hogy kimentem lefényképezni jobban megnézve nem tökéletes a berugótengely,készítettem róla képet csak telefonnal nem tudok fókuszálni oda ahova akarok azért olyan amilyen.
Amúgy rápróbáltam a berugókart az első bordázatzok azok tökéletesek a hátsókból kb 10 borda hiányzik többi jó.
Ha kell 700Ft.
Rendesen rálehet tenni, a hengertalpnál is klappol, és egyforma a lökethossz is?
A nyereg érdekelne meg a kipuff, amennyiben nem utángyártott. Mennyi lenne a kettő?
Rámegy, csak hülyeség, uygan olyan hurka, mint az eredeti henger, de legalább még melegszik is.
Az eredeti henger sme megy, de legalább van hűttése.
Válaszokat köszönöm.
Volt, hogy mégalapjárat is volt rendesen, csak oylan furán ment:)
(gyengusz szimmering, kihagyogató gyujtás, amitől visszalő, iylesmi)
Felújításkor én élből beragasztom, nem is a kilövés, hanem a falsolás miatt, rendszerint tömítőpasztával.
Az én gyári motoromban gyárilag be volt ragasztva, kalapácscal alig lehetett a gyárit kiverni.
A csapágyragasztó is jó elképzelés.
A kb 3-4 e km-el ezelőtt felújított SR 50 (új főtengely, hengerszett) furcsán kezdett el viselkedni. Néha felpörgött, néha nem akart, tehát erősen falsolt. Hümm gondoltam valahol a porlasztónál lehet a bibi. Háát oda van az úszóház tömítés, azt tudtam. Gondoltam a szívótorok is bibis esetleg, nem szorul rendesen, és a megszakító is rég volt cserélve (40 e km van a motorban, a másodikkal járt!) hát azt is rendbeteszem, aztán majd meglássuk.
POrlasztó rendbetéve, igaz a súber rendkívül kopott, jöhet a megszakító.
(egyébként féklámpa nem volt, és az akku is lemerült multkor, ez még érdekes lesz)
Dekli le, kümüm máár baj van. Igen benzinszag terjeng. Lendkerék le, gyújtásalap le. Szimemring kinyomva! Csoda, hogy falsolt? Leszedte a töltőtekercsről mindkét vezetéket, ezért nem volt töltés, nomeg féklámpa se, úgy feltételezem. ezeket még nem sikerplt visszaforrasztani, itt nincs forrasztópákám, majd hozok otthonról. A szimmeringet deiglenesen visszanyomtam, kicsit utána csavarhúzóval megütve, hátha a kis deformáció beszorítja. Este volt, nem tudtam venni újat, majd legközelebb, úgyis szét kell szednem a vezetékek miatt újra. Szóval azért szerintem nem sámli, hogy kilökött főtengelyszimmeringgel ment a simson! Persze a széle éppen beért néha a házba, mert kijjebb nem tudott csúszni az alaplap miatt, de az erős falsoláson túl mást nemigen produkált, még elég tisztességesen indult is!
És egy kérdés a végén, elsősorban EmZolinak címezve: Van esetleg valami bevett ragasztó, vagy módszer ennek elkerülésére? Sajnos már egyszer előfordult, akkor vagy 10-12 km-t toltam a motort, a váltó odali szimemring kilökés miatt. Az öntvények rendben, mármint mahinálva nincsenek, bár amennyire én tudom, a '90-es évjárat már kicsit lazább gyártási minőséget hozott simsonéknál, pláne a '86-'88 közöttihez képest. Ahogy néztem, zeegert bemaratni nemigen lehet, nincs hely, meg ugye annyira szétszedni most nem si szeretném. Loctite 603 csapágyragasztó esetleg?
ezt valahol nagy elnézted szerintem mert 3-400Ft-nál nem több a posta de te tudod.
azért köszönöm !
meg h pontosan hány kg a tengely mert 2kg-ig levél az fölött már csomag
Valaki legyen szíves adjon már egy címet,ahol kipufogót lehet terveztetni/vásárolni!
köszönöm
vftsforever@gmail.com vagy msn cím az adatlapomon
vftsforever@gmail.com vagy msn cím az adatlapomon
Most,hogy kimentem lefényképezni jobban megnézve nem tökéletes a berugótengely,készítettem róla képet csak telefonnal nem tudok fókuszálni oda ahova akarok azért olyan amilyen.
Amúgy rápróbáltam a berugókart az első bordázatzok azok tökéletesek a hátsókból kb 10 borda hiányzik többi jó.
Ha kell 700Ft.