Sziasztok. Boldog tulajdonosa vagyok, egy Simson S51N tipusú vasnak. Szinte minden új benne, csak bejáratva van. 60-as henger, hozzávaló hengerfej, erősített fötengely / csapágyak. Nagyon jól húz a gép még 4.-ben is, de valami nem tetszik...
Tegnap rámértem GPS-el, hogy mennyit megy a masina, és 66km/h-nál vége volt. Ez jónak számít egy 60-as endurótól? Szerintem olyan erő van benne, hogy 80-at lazán mennie kéne. És itt jön a kérdés. miket próbáljak ki, hogy növelni tudjam a végsebességet? A válaszokért elöre is köszi. Íme a csodavas
hi!
tegnap kínlódtunk egy ismerős 51-esével
csörög mint a fene, éles hangon
a csapszeg tud csörömpölni? mert szinte beleesett a dugattyúba, meg mintha a hajtókarnál is mozogna egy kicsit (szabadkézzel nem lehet mérni)
új dugó gyűrű van benne igaz fúratás nélkül, de nem szorul, nem lötyög (az enyémen sokkal jobban el volt kopva mégsem csörgött)
igy már okés.nekem van egy olyan kapcsolási rajzom amin az 1-est a gyújtotekercsre a 15-öst pedig a testre kell kötni,igy nem okés a szikra,de úgy ahogy te irtad úgy már okés.hálás köszönet úram szép napot
Ami a kondenzátorról jön vezeték azzal állítod le azt ne kösd be sehova ha le akarod állítani letesteled és leáll.
Világító tekercsről jön egy vezeték az logikusan az a világításhoz kell.
Gyútótekercsről jön egy vezeték azt kell rákötni a trafó 15-ös pontjára. Az 1-re pedig a testet.
Szóval a gyújtó tekercs vezetéke a 15-re,1-re test és elvileg így már lenni kell szikrának.
hogyan?a lentrőljövő kábeloknak hova kell mennie?4db van belőle a kapcsolohoz de melyik számhoz kell kötni és a trafó 1es és a 15 -ös számu hova kössem
Kérdeztem már...
am kérdezd meg itt a sárvédőt hátha vkinek van:)
Tegnap rámértem GPS-el, hogy mennyit megy a masina, és 66km/h-nál vége volt. Ez jónak számít egy 60-as endurótól? Szerintem olyan erő van benne, hogy 80-at lazán mennie kéne. És itt jön a kérdés. miket próbáljak ki, hogy növelni tudjam a végsebességet? A válaszokért elöre is köszi. Íme a csodavas
magyar ipar remeke..... új minden.....
autómon inkább kopog mint ciripel (törött dugó)
tegnap kínlódtunk egy ismerős 51-esével
csörög mint a fene, éles hangon
a csapszeg tud csörömpölni? mert szinte beleesett a dugattyúba, meg mintha a hajtókarnál is mozogna egy kicsit (szabadkézzel nem lehet mérni)
új dugó gyűrű van benne igaz fúratás nélkül, de nem szorul, nem lötyög (az enyémen sokkal jobban el volt kopva mégsem csörgött)
Világító tekercsről jön egy vezeték az logikusan az a világításhoz kell.
Gyútótekercsről jön egy vezeték azt kell rákötni a trafó 15-ös pontjára. Az 1-re pedig a testet.
Szóval a gyújtó tekercs vezetéke a 15-re,1-re test és elvileg így már lenni kell szikrának.