Sziasztok!
Nem sikerül beállítanom a váltóm(s51) és mondtáták másik fórumon,hogy hézagoljam ki és csak nagyon kicsiket tekerjek rajt.(megvolt)
A hézagolókat a váltódob alá vagy felé rakjam?
Valami ötletet adjatok legyetek szívesek mert akár mit csinálok vele ha van 1,0 akkor 2,3,4 nincs ha van 0,1,2,3,4 beugrik csak nem akad be egybe vagy éppen séggel 4-be.
Már teljesen tanácstalan vagyok...
Köszi
Elnézést "emzoli" elírtam...tudom te sohasem tévedsz te tökéletes vagy én meg egy 16 éves kis sutyó aki főtengely helyet lendkereket írt...meg tudsz nekem bocsájtani?
hello!
Egyik haver simojánál észre vettünk 1 számunkra fúra jelenséget.Ha a lendkeréknél(főtengelyvégérere) feltesszük a csavart akkor nincs szikra, de ha nem tesszük fel akkor van...
Tapasztalt márt valaki hasonlót vagy valaki tudja mi lehet a megoldás?
jó rendben van én szerelek a blokkért te meg veszed hozzá a cuccokat:csapágyak...stb és a végeredmény bejáratás után olyan lessz mint az enyimé a többit majd hétvégén megdumáljuk
am nem csak csapágyazást csinálnék hanem :összes csapágy ki lenne cserélve,összes szimering,a hajtókar ,dugattyú,szét lett volna szedve az egész blokk darabokká és brigecollal le lett volna mosva ezt csináltam volna a két csapágy cseréjért egy fillért nem kértem volna de ha nem kell akkor nem amúgy ajánlom dtadika-nak a Zicsi jenő utcát ot olcsó és tudod hogy megy szinyóm ...nézz utána
elvagy tévedve gabesz :D ahoz h nelógjon a főtengő aoz ugyis szeét szedem a blokkot és az csak 2 csapágy csere de akkor ujitom is :D a blokk még mindig 5 ezer :D kell a pénz :D
Simson s51 60 ccm henger + dugó + gyűrűk + felső csapszeg eladó!
Alig ment (kb 60 km)!
Még be sem járódott teljesen, még látszanak a fúrás nyomai.
Tökéletes menetek.
70-esre váltás miatt adom el!
Képek vannak feltöltve a képeim közt!
Sziasztok 2 hete vettem egy S50N simsont ami elég szar állapotba volt! Azóta nagyon sok melóm van benne! szétszedtem a blokkot: kapott új főtengelyt új főtengelycsapágyakat minden szimering + tömítés kicsrélve! Új kipufogó + könyök. Benzintank kipucolva amihez jött egy új enduró karburátor + szűrő a benzincsőbe! Összeraktam a verdát de olyan gondom van vele hogy mikor beteszem 1.be a gépet vmi furcsa kopogó hang jön ki a blokkból amire nem tudok rájönni hogy vajon mi is lehet az! .... Minden segítséget ötletet nagyon megköszönnék tőletek! Mindent robbantott rajz alapján raktam össze a blokkban és ezért is idegesít az egész!
Nem sikerül beállítanom a váltóm(s51) és mondtáták másik fórumon,hogy hézagoljam ki és csak nagyon kicsiket tekerjek rajt.(megvolt)
A hézagolókat a váltódob alá vagy felé rakjam?
Valami ötletet adjatok legyetek szívesek mert akár mit csinálok vele ha van 1,0 akkor 2,3,4 nincs ha van 0,1,2,3,4 beugrik csak nem akad be egybe vagy éppen séggel 4-be.
Már teljesen tanácstalan vagyok...
Köszi