Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Haliho Motor nélkül sr 50 ..CSERÉLNÉM jo állapotu 4 sebis blokkra legyen rajta karbi berugokar válto.böbebben email. ise07@freemail.hu
Hello!
Merre található a motor?
Én Pest megyei vagyok.
Érdekelne a motor.
06 30 723 3754
kÖSZI!
Kakucsringen szokott lenni valamifle versenyszerűség ahova robogóval is beszabad menni?:)
még annyit erre Mester, hogy nem 1-1szikra marad ki, hanem 1-1szikra van kb, mert kuplungot kiengedem és szinte le is áll
Hupsz ez lemaradt.
Telefon: 06302552960
E-mail: wittman14 kukac freemail pont hu
MSN: wittman14 kukac freemail pont hu
Sziasztok!
SÜRGŐS!
Eladó egy SIMSON s50. Nagyobb motor vásárlása miatt. Motorja hibátlan, hidegen is könnyen indul. Túlhajtva nincs, csak betonos úton volt használva. Króm kis tükrökkel. Sok alkatrész új. Irányár : 55000Ft.
Akinek van Győr környékén Simsonra eladó rezója az szóljon!Köszi!
A hosszú nagyobb, erősebb motorhoz való.
Tuningolt 70es alatt a hosszú nem jó.
azt szeretném kérdezni hogy, a simsonbolt.hu-n lévő 5 sebességes váltóból 2-fajta van a rövid és a hosszú. ha én egy 4-sebességes s51-be szeretném belerakni akkor meik lenne a jobb és mia külömbség a 2-között, mért rövid és mért hosszú
Sziasztok!

Olyan kérdéssel fordulnék felétek,hogy nem rég vettem a bolha piacon egy VDO fordulatszámmérőt de sajnos nem igen értek hozzá,hogy kellene bekötni.
Készítettem magáról az óráról és a nyák részéről is képet(nem lett a legjobb de megpróbálom érthetően leírni mit látok rajt):=)
Magán a nyákon találok ilyen számokat,hogy:1,12V,6V,M+,M- és ez található még rajt:NT99 2644 32 arra rájöttem még ,hogy van bent háttérvilágítás ahhoz 2 vezeték tartozik de viszont azon kívül még marad egy zöld vezeték ami a nyákon az 1-hez van forrasztva,van 1 piros vezeték amit nem látok a nyákon semmi jelölést,hogy mire van forrasztva.
És marad egy barna vezeték ami a nyákon a 12V és 6V közötti résszel kapcsolódik össze(zöldel bejelöltem ahova forrasztva van a barna vezeték) viszont a 6V-ra nincs semmi sem kötve és kívülre rá is van írva,hogy 12V szóval abban biztos vagyok,hogy 12 Volt kell neki,hogy működjön.

Nagyon megköszönném,ha valaki tudna segíteni,hogy melyik vezetéket hova kössem.
Nekem hoztak egyszer 1 simót ilyen hibával és kiderült előttem1 "SZAKI" főtengelycsapágyat cserélt és a porvédőtt benne hagyta az új csapágyba,így nem kapott kenést és 2-3km után lelassult.Eggyesben alig bírt visszavinni a garázsomhoz!
Ok, értem, akkor gondolom egy gyújtás-beállítás segíthet rajta.....és azt hogy kell?
Attól, hogy "szikra van" és benzint is kap, még nem feltétlenül megy.
Pont jókor kell a szikra, és pont elég benzin kell, se öbb se kevesebb.
Ha nem jókor szikázódik, vagy sok, ileltve kevés az előgyula, akor a szikra oylan, mint ha az öngyujtódban lenne, a benzin meg a benzinkúton.
Érted, szikra van, csak nem ott, ahol kellene, s benzin is, de az sem ott, ahol neked jó.
Na sziasztok! Én lassan főbelövöm magam!
Következő van: S51N - szikra van - üzemanyag van....nagynehezen ma végre beindul hurrá..de először még a legkisebb gázra is fullad! Ahogy melegszik ez szépen lassan eltűnik belőle és veszi a gázt, szépen jár...aztán egyszercsak húzok megint egy nagyobb gázt..hörög és leáll!

Azóta többet újra sem indult!

Ha rugdosom, néha durran egyet a kipufogón keresztül ez a max amit csinál..mi a jó ****** van vele?
Éppen ma volt nálam egy iylen dög.
Terheletlenül, nem biztos, hogy meghallod, hogy mondjuk 10 fordulatonként 1 szikra kimarad, látszólag egyenletesen jár, vizsont így terhelésen már darál, dadog.
Ilyenkor a ygerty a karima, és néha az elektroda is kormos, de nem lucskosan fekete mint amikor sokat kap, hanem szárazon porszerűen kormos.
Ilyankor, szinte akár mit álíltasz a karbin, a gyertyakép marad amiylen volt.
hát én arra esküszök az a biztos, csaknehogy valami szétkopott szart vegyél
Arra gondoltam már én is mivel 16n3-as ezzel még nem is lenne gond csak nem BVF hanem szerintem valami utángyártott mert csak annyi van ráírva,hogy 16n3 és utána semmilyen szám.
Lehet kellene rá szerválnom egy nagysúberest.
Mester, egy kérdés még ha unatkoznűál esetleg:)
Simsonos időszakomban, behúzott kuplunggal vette a fordulatotz nem tiltott meg semmi, elkezdtem ráengedni és egyből ledadogott. Ez mitől volt? Az addig oké h megszakító, csak miben lessz máshol a gyujtás ha kuplungot ráengedem? És ezt több simsonon is tapasztaltam
karbi lessz az szerintem
Azt elfelejtettem leírni ami még fontos lehet,hogy mikor elindul egyszerre nem akarja venni a lapot nem pörög fel úgy ahogy kellene 1-2 mp és felpörög és utána kezdi amit leírtam.
háát az ha dadog lehet h megszakító hézag v szar a kondi, ha ezek jók akkor valószínűleg keveset kap.
Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok,hogy eljutottam odáig,hogy kipróbáljam a gépet(S51 60-as/2F 2* fúrt henger,16n3-as karbival GI féle levegőszűrővel) és olyat produkál,hogy menet közbe nem forog ki rendesen,dadog a gyertya barnás színű.
Berakom sebességbe éppen csak mozdítok rajt elindul szóval szerintem az alaplap jó helyen van(gyári jelen),gyujtás jól van beállítva.
Nem tudom mi okozhatja ezt ha valakinek lenne ötlete megköszönném ha leírná.
helo.
nem érdekel valakit egy MT TS 125-ös, mert elcserélném egy naon szép álapotú simson s 51-esre!
a link ahol megnézhetitek: http://www.motor.hu/motor_vpag...
helo.
elérhetőség
ek a hirdetésben.
hívhatok vagy írhatok. bárhogy elérhető vagyok.
minden ötletet szivesen meghalgatok és majd kitalálunk valamit!
KAbbe, pancser:)
akkor nem szóltam vidd a hengert is úgy biztosabb :D