ahogy én tudom szoktak waresz kondit rakni a simsonba a gyujtásoldali deknihez, és ha kivezeted egysdzer akkor cserélgetni is könyebb, nem kell mindig lendkerék le meg stb stb
Azzal fordulok hozátok, hogy kb 1 héten belül veszek egy simot, elég jó meg minden, de egy kicsit szeretném tuningolni, hogy fighter gépnek használjam.Egy sima 60 as 2 felömlős henger(dugó,gyűrű,csapszeg,hengerfej,henger...minden)
mennyibe kerül?És ahoz szükséges a főtengely megerősítése is?
szép reggelt! A csiszolóvászonról lejövő por szigetel.Tegyél a negszakító közé pl papírt, majd húzd ki.Fehér (pl.rajzlapból vágott csík)papírnál látni fogod mit hoz ki. Érintkezőt tűreszelővel tisztítsd !
kolllli
"augusztus 16. 20:49
és hogy tudom beállítani a gyujtást."Többet ért volna ha előbb kitöltöd az adatlapot,tudnám hol laksz, aztán ha nem messze megkeresnélek és egy sörért beállítanám.Így viszont javaslom keress valami hozzáértő simsonos havert.És nézd meg hogy csinálja.E-mail az adatlapomon.
Sziasztok! Egy kérdés: A napokban elővettem a régi simomat (S51N) és helyrepofoztam, tök jól ment üresen de amikor ráültem, gázt adtam nagy fordulaton leállt, még párszor újraindúlt aztán semmi!
A karbit felújítottam, (16N1-11) minden fúvóka, tömítés új, tank, karbi és benzincsap kipucolva.
Mikor a lerobbanás után megnéztem volt szikra de igen gyenge...régen a kondi szarakodott, akkor fulladozott így.
Vettem új kondit, átnéztem az alaplapot, vezeték, tekercs nem volt szakadt, a gyújtótrafó új, gyertyapipa jó, gyertya új...
Amióta az új kondi benne van csak nagyon ritkán van szikra, csak kb. minden 20. rúgásra...ez mi a fene? Láttatok már ilyet?
hali mindenkinek!
lenne egy olyan problémám hogy 70 ccm 4 sebességes simsonom van és amikor elindulok 1-be és beteszem 2-be akkor nagyon leesik a fordulatszám és lassan pörög föl a motor míg 2-ból 3-ba vagy 3-ból 4-be pedig kitűnően megy nem esik le a fordulat.
Ja és még az ha 4-be jövök ki a dombon és alacsony a fordulatszám akkor meg már nem pörög vissza ha vissza rakom 3-ba vagy 2-ba hanem teljesen vissza kell rakni 1-be hogy újra felpörögjön.
Ha tudtok légyszives segítsetek.
Van aki asztat írja ráfele, hoyg mekkora likba való.
Mekkő mérnyi mikróval.
(nem a sütővel:)
Azzal fordulok hozátok, hogy kb 1 héten belül veszek egy simot, elég jó meg minden, de egy kicsit szeretném tuningolni, hogy fighter gépnek használjam.Egy sima 60 as 2 felömlős henger(dugó,gyűrű,csapszeg,hengerfej,henger...minden)
mennyibe kerül?És ahoz szükséges a főtengely megerősítése is?
Az új kondira mástól is hallottam olyan tippet hogy simán lehet szar...
"augusztus 16. 20:49
és hogy tudom beállítani a gyujtást."Többet ért volna ha előbb kitöltöd az adatlapot,tudnám hol laksz, aztán ha nem messze megkeresnélek és egy sörért beállítanám.Így viszont javaslom keress valami hozzáértő simsonos havert.És nézd meg hogy csinálja.E-mail az adatlapomon.
A karbit felújítottam, (16N1-11) minden fúvóka, tömítés új, tank, karbi és benzincsap kipucolva.
Mikor a lerobbanás után megnéztem volt szikra de igen gyenge...régen a kondi szarakodott, akkor fulladozott így.
Vettem új kondit, átnéztem az alaplapot, vezeték, tekercs nem volt szakadt, a gyújtótrafó új, gyertyapipa jó, gyertya új...
Amióta az új kondi benne van csak nagyon ritkán van szikra, csak kb. minden 20. rúgásra...ez mi a fene? Láttatok már ilyet?
lenne egy olyan problémám hogy 70 ccm 4 sebességes simsonom van és amikor elindulok 1-be és beteszem 2-be akkor nagyon leesik a fordulatszám és lassan pörög föl a motor míg 2-ból 3-ba vagy 3-ból 4-be pedig kitűnően megy nem esik le a fordulat.
Ja és még az ha 4-be jövök ki a dombon és alacsony a fordulatszám akkor meg már nem pörög vissza ha vissza rakom 3-ba vagy 2-ba hanem teljesen vissza kell rakni 1-be hogy újra felpörögjön.
Ha tudtok légyszives segítsetek.