Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszönöm Mester:)
Hengert vigyed, mert mint mondtam, van amelyikben a dugóméret, és van amibe a hengerméret van beütve.
elvileg elég a dugót elvinni meg asszem a dugó tetején van a mérete
ha dugót kell vennem akkor a hegnert érdemes elvinnem a boltba vagy a duót?
a gyári főtengely jó, kb 8-10ezerből megvan (én 2éve cseréltem 60asra)
ahogy én tudom szoktak waresz kondit rakni a simsonba a gyujtásoldali deknihez, és ha kivezeted egysdzer akkor cserélgetni is könyebb, nem kell mindig lendkerék le meg stb stb
honda motor nagy kincs, jó ha van, de jobb ha nincs ma bebizonyult:)
értem értem ez volt a lényeg:)
Attó függ:)
Van aki asztat írja ráfele, hoyg mekkora likba való.
Mekkő mérnyi mikróval.
(nem a sütővel:)
emzoli, DUGATTYÚ 43.50 ez azt jelenti, hogy a dugattyú átmérője tolómérővel mérve 43és fél milliméter?
nem szükséges, kibírja a 70est is a gyári
Köszi a segítséget mindenkinek! Ma kipróbálom, megtisztítom a megszakítót és veszek legalább még egy új kondit!
Jó reggelt emberek!

Azzal fordulok hozátok, hogy kb 1 héten belül veszek egy simot, elég jó meg minden, de egy kicsit szeretném tuningolni, hogy fighter gépnek használjam.Egy sima 60 as 2 felömlős henger(dugó,gyűrű,csapszeg,hengerfej,henger...minden)
mennyibe kerül?És ahoz szükséges a főtengely megerősítése is?
kondiból vegyél még 2őt kb, me a mostamiak nagyon szarok, a régit meg vágd a boltos fejihez h adjon normálisat
szép reggelt! A csiszolóvászonról lejövő por szigetel.Tegyél a negszakító közé pl papírt, majd húzd ki.Fehér (pl.rajzlapból vágott csík)papírnál látni fogod mit hoz ki. Érintkezőt tűreszelővel tisztítsd !
Ez az! Tényleg megcsiszoltam előtte! Tehát porosak a megszakító felületek? Hogyan tüntethetem el róluk "szakszerűen"?

Az új kondira mástól is hallottam olyan tippet hogy simán lehet szar...
Hali! Nincs vkinek eladó fordulatszámmérö szettje szimóhoz?(dekni, meghajtás,spirál, óra)?
kolllli
"augusztus 16. 20:49
és hogy tudom beállítani a gyujtást."Többet ért volna ha előbb kitöltöd az adatlapot,tudnám hol laksz, aztán ha nem messze megkeresnélek és egy sörért beállítanám.Így viszont javaslom keress valami hozzáértő simsonos havert.És nézd meg hogy csinálja.E-mail az adatlapomon.
Lehet megcsiszoltad a megszakítót,és por van közte.Lehet hibás az új kondi is.A vezetékezést ellenőrizd.
Sziasztok! Egy kérdés: A napokban elővettem a régi simomat (S51N) és helyrepofoztam, tök jól ment üresen de amikor ráültem, gázt adtam nagy fordulaton leállt, még párszor újraindúlt aztán semmi!

A karbit felújítottam, (16N1-11) minden fúvóka, tömítés új, tank, karbi és benzincsap kipucolva.

Mikor a lerobbanás után megnéztem volt szikra de igen gyenge...régen a kondi szarakodott, akkor fulladozott így.

Vettem új kondit, átnéztem az alaplapot, vezeték, tekercs nem volt szakadt, a gyújtótrafó új, gyertyapipa jó, gyertya új...

Amióta az új kondi benne van csak nagyon ritkán van szikra, csak kb. minden 20. rúgásra...ez mi a fene? Láttatok már ilyet?
hali mindenkinek!
lenne egy olyan problémám hogy 70 ccm 4 sebességes simsonom van és amikor elindulok 1-be és beteszem 2-be akkor nagyon leesik a fordulatszám és lassan pörög föl a motor míg 2-ból 3-ba vagy 3-ból 4-be pedig kitűnően megy nem esik le a fordulat.
Ja és még az ha 4-be jövök ki a dombon és alacsony a fordulatszám akkor meg már nem pörög vissza ha vissza rakom 3-ba vagy 2-ba hanem teljesen vissza kell rakni 1-be hogy újra felpörögjön.
Ha tudtok légyszives segítsetek.
és hogy tudom beállítani a gyujtást?
af05 blokk, kicsit csörög pöc röff minden műkszik Simsonra cserélném
Pedig az akkor 85 oktános benzin a mostani "normál"95-höz is igen messze van.