Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

cagiva.elefant! Hát azért szokták megtörni mert valakinek tetszik, meg hát ha valaki egy kerekezésre használja akkor viszintesen ülsz a motoron mikor keréken van. :)
srácok. a simsonon miért jó ha az ülés vége felfelé van törve? szerintem csúnya. szebb normál állapotában.
Varga Mátyás. És szinte biztosan én veszem fel, mert szüleim dolgoznak/nyaralnak.
De mi ez a nagy titkolózás. megrémítesz
A keresztnevedet még megmondhatnád hogy valahogy meg is tujalak szólítani, vagy ha esetleg nem te veszed fel a telefont.
Biztos rám gondolsz? És miért pont a simson topikba írod, szinte alig olvasom :D
Hát az a helyzet, hogy mobilom nincs már egy éve, a vezetékes az 061 277 06 11 ...
add meg légyszi a tel számodat
sziasztok!
ha érdekel valakit akkor eladnám, vagy schwalbe ra cserélném s51 es mocimat
Hali! Nincs vkinek 4 sebes váltoja mert Érdekelne!elöre is köszi h van valakinek akkor az msn-em gulyi93@windowslive.com
Köszönöm az ötleteket. Megoldottam a problémát beindult. A porlasztóval is volt egy kis gond meg a megszakitót kellett lecserélni.
Azonban most van egy másik problémám beindul a motor de úgy csinál mintha sokat kapna! De az úszó szintje rendben van és a tűszelepem is zár, a súblertű is a legfelsőre van állitva szval elméletileg a legkevesebb kaját kapja. Zárt csapnál megy de ahogy rányitom a csapot bezabál és megáll.
Esetleg ha valakinek lenne erre a gondra is ötletet akkor megköszönném.
Azért ez elég sovány infó, amit mondtál. Látni kellene...

Amúgy első körben nem árt megnézni, egyáltalán szív-e a motor, kipucolni a porlasztót kínos alapossággal, ellenőrizni a benzinszintet, aztána gyújtás időpontot, és a komplett gyújtást.
Köszi., És mégis mekora a legnagyobb rá (méretei) és egyáltalán megéri rátenni?
Üdv mindenkinek!
Lenne egy fontos kérdésem. Van egy Simson SR50-es rollerem. Nem indul be se rúgásra se tolásra. Először a kis kondenzátorra gondoltam a gyújtásnál. Ki is cseréltem, de így sem megy. Kicseréltem a gyertyát is egy vadi újra. Van szikra is és benzint is kap, de igy sem indul. Megpróbáltam még azt is, hogy benzint engedek a hengerbe és hátha de semmi.
Kérem ha valakinek van valami ötlete vagy tudja a megoldást írjon.
Előre is köszönöm!

Üdv.: RiSe
aham, értem. Köszönöm hogy ismét segítettél:)
oldalra muszáj kissé mozognia, mert felül vezetett .
Csvargatásra nem szabad kottyannia.
túl kicsi az első fogaskereked
Mitől lehet az hogy ha van egy s51 simosnom és erő van bene és 50 nél gyorsabban nem akar menni. Mikor kiprobáltam hogy menyit megy 50-nél jobban nem ment dombonlefele se. A henger meg csörög zörög. Lehet hogy azér nem megy?
Aki tud segiteni az kérem irjon a forumon.
elrontja a kedvem, hogy nem lehet alsót cserélni abban a járműben ami nekem van
mondjuk mikor ezt néztük akkor csak oldalirányba mozgott egy kicsit
bocsánat hogy nem hagylak élni:)
próbáld, csavarni a hajtórudat, ha lehet, ha csavarásra kottyan, akkor alsógörgő csere.
Randa munkát végez, amikor szétmegy:)
emzoli, nagyon csörgő alsó tűgörgő mennyire lehet gond? Nem szál csak úgy el?
Ezzel a kipufogóval mi a gond?
azt nem értem csak hogy ha valaki rááldoz egy nagy csomó energiát ilyesmire, miért rontja el az összképet mindig valami idióta "sport" kipufogóval?
Messze!
Szerintem Andrejkovics Janit (sötét zöld s51), Krómer Tibit (derbi senda - ezt láthattad dt-nek, kék színű volt és még egy sötét kék színű simsonos srácot láthattál, nem tudom hogy volt-e 4. ember, egy kis találkozó után ugrottak be hozzám, mivel én nem tudtam menni, ha kb stimmel a leírás akkor simson.hu sz-sz-b fórumon elérheted őket, azaz minket. Ha mégse jó a tippem, akkor keressük együtt a régiótársakat!