emzoli, mi csöröghet ha új a gyűrűr tűgörgő dugó meg furva a hegner? mondjuk robogoóról van szó de egyre megy, vashüvelyes a hegner, meg a henger maga is vas
Szevasztok!
Azert irok, mert ma lattam Nyiregyhazan kb 3 Simson-ost, meg egy Yamaha DT-st egyutt cirkalni, de sajnos nem ertem utol oket.
Na tehat, hatha olvassa valamelyikotok a forumot, ha igen, kerem jelezzetek.
Amúgy a motort mire akarod használni? Ha csak járni akarsz vele, akkor nyugodtan használd, amíg megbízható. Max csörög kicsit. Amíg nem indul nehezen, nem csörömpöl rettenetesen, nem megy irtó rosszul, addig nem feltétlenül van értelme felújítgatni.
A motor kopottságát jelenti ha menet közben a blokk csörög ? Ciripelő csörgő hangot ad ki ? Pedig rúgásra indul nem fullad és elég jól megy van benne erő ! Valószínűleg megérkeztet a felújítása a motornak ? Elég csak dugót gyűrűt cserélni ?
Első teleszkópra vissza térve szimeringet is kellet volna olajcserekor cserélnem ? Mert én csak kiszedtem a villát szétcsavartam azt teli öntöttem olajjal .Csillapítása jó most már neműt le rugózáskor. De ha rámegyek egy kis köre a kormánynál valami csattan vagy össze koppan mitől lehet ez ? Teleszkópba szimering mennyi be kerül és mennyit kell venni bele ?
Feltöltöttem az első telot hidraulika olajjal a csillapítás jó lett de valamiért ha rámegyek kisebb köre vagy valamire nem a teló út hanem valami koppanást ( mintha fém a fémmel koppanna) hangot hallok.Valami csapágy kikophatott vagy rosszul rakhattam össze ? Minden csavart meghúztam faszán.
Váltó olajat is lecseréltem kb 2 deci volt benne kormos fekete volt .Töltöttem bele 4 decit .
Simsonfan tesómnak is van 1 50es Gilera endúrója az csak szívatóval indul és járatni kell vele 1 ideig,utánna viszont ha nem veszem le a szívatót akkor leáll, azon a szívató a blokknál van,remélem tudtam segíteni
Ez a bizonyos csörgés hirtelen teljesítmény csökkenés mellet is a leírt hibákra utal a simsonnál?Sajnos a motor rendberakásánál nem volt elég pénzem így a régi főtengely a tügörgöivel illetve a dugó a régi gyűrűivel maradt benne. Előtte a főtengely be volt rozsdálva de meglett kenve. egyedül főtengely csapágyak és szimeringek voltak benne cserélve.Segítsetek !köszi
Van egy jópár jelenleg is ,de a simót szeretem faragni! ezt a szimót meg csak 4 felömlősre akarom semmi több. Ezért kérdeztem hogy van-e értelme ennyi tuningnak
Azert irok, mert ma lattam Nyiregyhazan kb 3 Simson-ost, meg egy Yamaha DT-st egyutt cirkalni, de sajnos nem ertem utol oket.
Na tehat, hatha olvassa valamelyikotok a forumot, ha igen, kerem jelezzetek.
Amúgy a motort mire akarod használni? Ha csak járni akarsz vele, akkor nyugodtan használd, amíg megbízható. Max csörög kicsit. Amíg nem indul nehezen, nem csörömpöl rettenetesen, nem megy irtó rosszul, addig nem feltétlenül van értelme felújítgatni.
Első teleszkópra vissza térve szimeringet is kellet volna olajcserekor cserélnem ? Mert én csak kiszedtem a villát szétcsavartam azt teli öntöttem olajjal .Csillapítása jó most már neműt le rugózáskor. De ha rámegyek egy kis köre a kormánynál valami csattan vagy össze koppan mitől lehet ez ? Teleszkópba szimering mennyi be kerül és mennyit kell venni bele ?
0 ezer 2005 ös évj uj láncszett uj gumi hátul uj fékbetétek elől hátul stb. 06704097529
Váltó olajat is lecseréltem kb 2 deci volt benne kormos fekete volt .Töltöttem bele 4 decit .
Ez a bizonyos csörgés hirtelen teljesítmény csökkenés mellet is a leírt hibákra utal a simsonnál?Sajnos a motor rendberakásánál nem volt elég pénzem így a régi főtengely a tügörgöivel illetve a dugó a régi gyűrűivel maradt benne. Előtte a főtengely be volt rozsdálva de meglett kenve. egyedül főtengely csapágyak és szimeringek voltak benne cserélve.Segítsetek !köszi
Honnan tudok be szerezni Gi szürőt?
És menyit várjak tőle, érdemes meg csinálni... Válaszaitokat előre is köszi.