Hali!
Érdemes egy 60ccm-es Simsont 4 felömlősre faragni ,úgy hogy a karbi meg a kipu marad széria?Lesz teljesítmény növekedés ,vagy csak elfecsérelt idő?
igen igen, csak azért érdekelt igazából h hagyjam-e h csörög. De volt simsonom amit megfurattam és utána is csörgött pedig csapszeg tűgörgő, a hajtókarnál is a tőgörgő cserélve lett és ugyanúgy csörgött.
üdv meg kellene nézni és aztán beszélni,,az árrol..olyan 15-20között ..de ha nem szeded szét darabokra akkor nehéz lesz eladni..engem alapbol érdekelne a telo blokk és a tank..gondolkozz rajta hallod miket irnak 40ért se tdd eladni sajna..
nem vagyunk messzire egymástol ha gondolod felvehetjük a kapcsolatot z árral kapcsolatban..én Istenmezején lakom..email:cross04@freemail.hu ill msn is uaz
Kopott hengerben terheletlenül kóvályog a dugó is, meg a gyűrű is a fészkében.
Nem kellene tovább erőltetni, mert ha törik, akkor esetleg mindent visz.
mellesleg itt nem messze van tőlünk 1 mocis bolt olyan simsonokat vittek be használtan és adták el (Neseket) hogy volt ami madzaggal volt felrakva:D
Van 2 haverom 1. nagyon sufnyi tuningos és a 2 gyerek neki is a haverja megvette tőle a simoját,na az levolt lakva szétvolt verve kalapáccsal a csapágy helyének a pereme illetve oda volt pontheggesztve vagy 12 helyen a főtengelyhez a csapágy.
Tudta a 2 gyerek hogy milyen állapotba van a simó mégis megvette 50ért,na az enyém azért messze nem ilyen.
EmZoli! Bár nem simson, de Te értessz hozzá, végülis egyféle technika:)
Hondámon nagyon ciripel a gyűrű, már kipufogót is alig hallani tőle. Azt jelenti, hogy hamarosan törik, vagy ilyenkor még lehet neki hátra sok km?Valamint az miért van, hogy akkor csörög igazán ha elveszem a gázt, amikor húzom neki, tehát terhelést kap akkor nincs hangja
Ha egy gyári minőségű motor rendbe van tartva, nagyon sokat elmegy a gyári csapágyakkal, jó olajjal 40-50e km simán megvan, főleg ha nem volt széthajtva, ha második tulaj vagy, akkor gondolom nem volt szétgyilkolva a gép mikor megvetted.
hát lelakva akkor volt igazán mikor megvettem, a gumit a felniről alig bírtam leszedni,mert rá volt rozsdásodva/rohadva belülről,igaz h 1 teljes ,szép festés ráférne,a tankon van 1 horpadás,a blokkja belülről kifogástalan.
am valószínűleg igazad van az uccsó 2 mondatban,de hiába néz szépen ki és hiába gyári a fényezése és hiába bontatlan a blokkja ha menetközben leáll.ezek több mint 20 éves motorok,akármilyen német minőségi csapágy lehet benne az idő megeszi ha használja az ember.meg am az sem mind1 hol árusítod a mocidat Mo-on vannak helyek ahol 1 igazán pöpec simót 35ért esztegetnek és van olyan hely ahol 1 ennél lerobbantabbat megvettek 100ért. :D
így külső alapján, meg hogy a blokkja nem bontatlan kb 40et megérne annál többet szerintem nem, csomó dolog ki van cserélve rajta, szal nem gyári, blokkja is ki tudja hogy nézhet már ki belülről, főleg, hogy már legalább 4x volt széthúzva, külsőre is kicsit le van lakva, fényezés nem a gyári, és ha jól láttam egy horpadás is van a tank oldalán, arról nem is beszélve, eladáskor sosem az számít mennyit költöttél rá, szerintem ez egy értelmetlen dolog, mikor valaki arra hivatkozik, hogy már x összeget ráköltött és azért adja ennyiért, a vevőt(szerintem) nem az érdekli mennyit költöttél rá, hanem, hogy a pénzéért milyen motort kap.De sok sikert az eladásához.
Dani szerinte sokért árulom?
50ért vettem asszem 2 éve ,akkor ráköltöttem 20at,na meg ez nem a "gyári minőség" mert én nem vook olyan h aztért h azt mondhassam gyári nem cserélek csapágyat sem. én mindig cseréltem skf csapágyakra , 2 dupla ajkú sky szimering van a főtengelynél meg a gyűrűket is cseréltem folyton vettem rá visszapillogókat,sport légszűrőt,amit vagy 2x használtam fékbetéteket fék kart , kuplung kart akksit (ami haveromnál van töltőn sosem volt használva) a gyújtásnál kalapács meg az a kis bizbasz kondenzátor vagy mi is ki lett cserélve fent a trafó a gumik is(igaz azok le vannak kopva merszt szar lágy gumi) stb stb stb nincs vége a sornak,h mennyit költöttem rá,minden nap használtam , 2x hagyott cserben az 1 a karbi miatt volt ami úgyszint ki lett cserélve.sztem nem adom drágán. Szerinted?
hello
nekem olyan problémáim vannak a schwarbe-mal Kr51/2 hogy megy 500m gond nélkül és után lefullad hirtelen. Megnéztem a szikrát és nincs ,de mire hazatolom 1. rúgásra indul gond nélkül. Apámmal a megszakitot kicseréltük gondolván, hogy az van elkopva és az üt félre ,de nem . Nem tudom mi a baja . Aki esetleg tudja rá a választ az megmondaná? előre is köszönőm.
tegnapelőtt kinyomtattam vagy 350 szórólapot :D kiplakátoltam a falut azt nem lehozta majdnem mindet a szél?:D enyhe 5 óra alatt szórtam csak ki a szél meg elvitte 10perc alatt xd.
65 de van 1 szatyor cuccom ,mert ugye be akarták hozni a szabályzatot hogy index és neki álltam beszerezni a cuccokat,majdnem 20at otthagytam ilyen apróságokra h akksi index kapcsoló világítás kapcsoló gyújtás kapcsoló meg ott a régi kipuff emelett abba a 20ba volt még 1 karbi is ami a mocin van ha kell a szatyor akkor az ár emelkedik de ez megeggyezés szerint
legalább bírja a sarat is, am már átfestettem félig-meddig:D xd a tankra nem jutott festék,majd lefesti azt már az új gazdája,óccsó festék vót :D de am sztem bőven áron alúl adom a kinézete az sztem nem számít ha a blokk meg karban volt tartva,meg am most kapott a nyavalyás 1 új lábtartót,meg vagy 2x annyiba volt nekem mint amennyiért adom...
Érdemes egy 60ccm-es Simsont 4 felömlősre faragni ,úgy hogy a karbi meg a kipu marad széria?Lesz teljesítmény növekedés ,vagy csak elfecsérelt idő?
Előre is köszönöm:D
M.fecsu
nem vagyunk messzire egymástol ha gondolod felvehetjük a kapcsolatot z árral kapcsolatban..én Istenmezején lakom..email:cross04@freemail.hu ill msn is uaz
Kopott hengerben terheletlenül kóvályog a dugó is, meg a gyűrű is a fészkében.
Nem kellene tovább erőltetni, mert ha törik, akkor esetleg mindent visz.
Van 2 haverom 1. nagyon sufnyi tuningos és a 2 gyerek neki is a haverja megvette tőle a simoját,na az levolt lakva szétvolt verve kalapáccsal a csapágy helyének a pereme illetve oda volt pontheggesztve vagy 12 helyen a főtengelyhez a csapágy.
Tudta a 2 gyerek hogy milyen állapotba van a simó mégis megvette 50ért,na az enyém azért messze nem ilyen.
Hondámon nagyon ciripel a gyűrű, már kipufogót is alig hallani tőle. Azt jelenti, hogy hamarosan törik, vagy ilyenkor még lehet neki hátra sok km?Valamint az miért van, hogy akkor csörög igazán ha elveszem a gázt, amikor húzom neki, tehát terhelést kap akkor nincs hangja
am valószínűleg igazad van az uccsó 2 mondatban,de hiába néz szépen ki és hiába gyári a fényezése és hiába bontatlan a blokkja ha menetközben leáll.ezek több mint 20 éves motorok,akármilyen német minőségi csapágy lehet benne az idő megeszi ha használja az ember.meg am az sem mind1 hol árusítod a mocidat Mo-on vannak helyek ahol 1 igazán pöpec simót 35ért esztegetnek és van olyan hely ahol 1 ennél lerobbantabbat megvettek 100ért. :D
50ért vettem asszem 2 éve ,akkor ráköltöttem 20at,na meg ez nem a "gyári minőség" mert én nem vook olyan h aztért h azt mondhassam gyári nem cserélek csapágyat sem. én mindig cseréltem skf csapágyakra , 2 dupla ajkú sky szimering van a főtengelynél meg a gyűrűket is cseréltem folyton vettem rá visszapillogókat,sport légszűrőt,amit vagy 2x használtam fékbetéteket fék kart , kuplung kart akksit (ami haveromnál van töltőn sosem volt használva) a gyújtásnál kalapács meg az a kis bizbasz kondenzátor vagy mi is ki lett cserélve fent a trafó a gumik is(igaz azok le vannak kopva merszt szar lágy gumi) stb stb stb nincs vége a sornak,h mennyit költöttem rá,minden nap használtam , 2x hagyott cserben az 1 a karbi miatt volt ami úgyszint ki lett cserélve.sztem nem adom drágán. Szerinted?
nekem olyan problémáim vannak a schwarbe-mal Kr51/2 hogy megy 500m gond nélkül és után lefullad hirtelen. Megnéztem a szikrát és nincs ,de mire hazatolom 1. rúgásra indul gond nélkül. Apámmal a megszakitot kicseréltük gondolván, hogy az van elkopva és az üt félre ,de nem . Nem tudom mi a baja . Aki esetleg tudja rá a választ az megmondaná? előre is köszönőm.