szeva
én ott szoktam ahol a becsúszó találkozik a teleszkóp aljával, de úgy h előbb belerakom a szimeringet, beleöntöm az olajat, aztán összecsavarom a rugót. kb ennyi
Sziasztok!
olyan kérdésem lenne,hogy az első telszkópba hol kell beleönteni az olajat?
Mindent összeraktam csak a szimeringet nem raktam még vissza a helyére.
Felül kell kicsavarni azt a 8-as csavart vagy a szimeringnél kell beleönteni az olajat?
köszi előre is.
Hőőő, soik kérdés:)
Volt már simsonéális
4 deci kell az s51blokkbam az 50be 5
Villába felül kell olajat önteni, az alsó szár tetején, utána összetolni.
30 valahány mililiter, én többet teszek.harmonika cseréhez elég kihúzni a kifliből a villát
Holnap lecserélem teljesen a váltó olajat hány deci olajat rakjak bele ?Villába hogy kell olajat önteni ? Kereket kikel vennem ? Villaszáranként hány deci hidraulika olaj kell bele ? Mert most szinte nincs is benne és állandóan koppan a teló ! Teleszkóp gumiharmonika cseréjéhez szétkel húznia villát ?
Ja és ebben az évben lesz vagy már volt simsonális ?
De a főtengely szimering csak úgy az egyik pillanatról a másikra elromlik? vagy az is lehet h csak kijött a helyéről nem? a gyűrű az sztem valószínű mert nagyon ciripel.Azért köszi...hnap megnézem a szimeringet.
Sziasztok!
Ma elmentünk motorozni haverral az egyik Simsonunkkal (SR50).Oda fele még semmi nem volt vele viszont mikor már itthon körül jártam elkezdett bőgni, egyfolytában pörög és a hengernél nagyon csörög valami.Arra gondoltam, hogy eltört a gyűrű.Attól lehet az, hogy egyfolytában pörög akár mit csinálok vele?
Előre is köszi.
Sziasztok.
Persze, nem a reszelt motorral járok.
Az utcai közlekedő motorom egy egyszerű 3 felömlős 60as membrános cucc, gyári kipuval, karbival, 5 ganggal.
5.-ik ben is szépen beleforog 8 ezerbe, persze kb7 től már csak túlforog, de az is valós 80 valamennyi.
Ilyen fordulaton még elég tartós, tizenezret elmegy egy hengerszett, és normális használat mellett nemigen eszik 3 litert, 60nal (negyed gáz) 2 körül.
Azért abban van feeling, amikor a látszólag tök gyári, és halk simsonnal 70 körül melléd jönnek nagyobb motorral, és nézik az órát, te meg még tucc gyorsítani:)
A 90esben az volna a sutka, hogy meg lehetne tartani a gyári 5500 as fordulatot, de jóval hosszabb áttétellel lehetne nyomatni akkor tudna valós 80at és még tartós is lenne.
Az iylen 90es szettnél a problémák nem a hengerben, hanem pl a kuplungnál kezdődnek, mert a gyári rugó gyenge a megnövekedett nyomatékhoz.
A főtengőben a görgők csont ugyan azok amint a minarelli blokkokban, jó minőségűekkel sokáig elmegy a 90es is, a gyári rettenet módon túl van méretezve.
Mert ha igen, akkor ennyi + pénz ráfordítással vehetnél olyan motort is, ami gyárilag 80-as, erős, relatíve tartós, nem ragad meg 30 km-enként, és nem kell felújítani 3 e -enként. Vannak persze elvetemültek, mint a Zoli, de ő se napi használatba fogja az ennyire reszelt motort, ha jól tudom.
Mondjuk egy Yamaha DT 80-al jobban jársz, ha ennyit rászánsz. Vagy TZR, vagy ami tetszik.
Ha az is kevés, jöhetnek a 25-ösök, persze szigorúan rendszámmal, jogsival!
BM..mi van ezzel...
10:31-nél a videóban kiszednek egy kis rugó a kapcsolóberendezésből. Hátha az van elfáradva. Azért gonolom, mert mikor felfelé gangolsz, a rugó visszahúzza alapállásba a kart, ami esetünkben kevés, azért kell lábbal rápöckölni. Szóval hátha egy új rugó megoldja.
Hi!
Tavaly furattam Táborinál, 60-ra. 6e volt a fúrás. Nem keystone dugót vettem, de már bánom, mert ezzel nem forog ki rendesen- mondjuk lehet hogy a kipuff is el van tömődve kicsit és elbírna egy nagyobb fúvókát is.-
Namost, ha baromi költséghatékony akanék lenni, akkor én 60-ra furatnék, és abba bele a 4 felömlőt, feltéve hogy még viszonylag friss a blokk bele. Úgy megúszod a szét-összerakást, a blokk gépmunkát. Inkább terveztetnék hozzá rezót, az kb 12-ből megvan, így lesz egy kellemes géped. valamint, ha 90-re alakítatod, ott már extra fék is kell- meg sztem lengővilla merevítés-, különben meg fogsz lepődni.
Honnan tudok be szerezni Gi szürőt?
Válaszaitokat előre is köszi.
vki csínáltattót már tábori tuningos henger és milyen főtengelyel használta és mit csínált a kuplungal?
én ott szoktam ahol a becsúszó találkozik a teleszkóp aljával, de úgy h előbb belerakom a szimeringet, beleöntöm az olajat, aztán összecsavarom a rugót. kb ennyi
olyan kérdésem lenne,hogy az első telszkópba hol kell beleönteni az olajat?
Mindent összeraktam csak a szimeringet nem raktam még vissza a helyére.
Felül kell kicsavarni azt a 8-as csavart vagy a szimeringnél kell beleönteni az olajat?
köszi előre is.
Volt már simsonéális
4 deci kell az s51blokkbam az 50be 5
Villába felül kell olajat önteni, az alsó szár tetején, utána összetolni.
30 valahány mililiter, én többet teszek.harmonika cseréhez elég kihúzni a kifliből a villát
Ja és ebben az évben lesz vagy már volt simsonális ?
Ma elmentünk motorozni haverral az egyik Simsonunkkal (SR50).Oda fele még semmi nem volt vele viszont mikor már itthon körül jártam elkezdett bőgni, egyfolytában pörög és a hengernél nagyon csörög valami.Arra gondoltam, hogy eltört a gyűrű.Attól lehet az, hogy egyfolytában pörög akár mit csinálok vele?
Előre is köszi.
Sziasztok.
http://kepesmotor.hu/simson-se...
Az utcai közlekedő motorom egy egyszerű 3 felömlős 60as membrános cucc, gyári kipuval, karbival, 5 ganggal.
5.-ik ben is szépen beleforog 8 ezerbe, persze kb7 től már csak túlforog, de az is valós 80 valamennyi.
Ilyen fordulaton még elég tartós, tizenezret elmegy egy hengerszett, és normális használat mellett nemigen eszik 3 litert, 60nal (negyed gáz) 2 körül.
Azért abban van feeling, amikor a látszólag tök gyári, és halk simsonnal 70 körül melléd jönnek nagyobb motorral, és nézik az órát, te meg még tucc gyorsítani:)
A 90esben az volna a sutka, hogy meg lehetne tartani a gyári 5500 as fordulatot, de jóval hosszabb áttétellel lehetne nyomatni akkor tudna valós 80at és még tartós is lenne.
Az iylen 90es szettnél a problémák nem a hengerben, hanem pl a kuplungnál kezdődnek, mert a gyári rugó gyenge a megnövekedett nyomatékhoz.
A főtengőben a görgők csont ugyan azok amint a minarelli blokkokban, jó minőségűekkel sokáig elmegy a 90es is, a gyári rettenet módon túl van méretezve.
Mert ha igen, akkor ennyi + pénz ráfordítással vehetnél olyan motort is, ami gyárilag 80-as, erős, relatíve tartós, nem ragad meg 30 km-enként, és nem kell felújítani 3 e -enként. Vannak persze elvetemültek, mint a Zoli, de ő se napi használatba fogja az ennyire reszelt motort, ha jól tudom.
Mondjuk egy Yamaha DT 80-al jobban jársz, ha ennyit rászánsz. Vagy TZR, vagy ami tetszik.
Ha az is kevés, jöhetnek a 25-ösök, persze szigorúan rendszámmal, jogsival!
10:31-nél a videóban kiszednek egy kis rugó a kapcsolóberendezésből. Hátha az van elfáradva. Azért gonolom, mert mikor felfelé gangolsz, a rugó visszahúzza alapállásba a kart, ami esetünkben kevés, azért kell lábbal rápöckölni. Szóval hátha egy új rugó megoldja.
http://video.google.com/videop...
Tavaly furattam Táborinál, 60-ra. 6e volt a fúrás. Nem keystone dugót vettem, de már bánom, mert ezzel nem forog ki rendesen- mondjuk lehet hogy a kipuff is el van tömődve kicsit és elbírna egy nagyobb fúvókát is.-
Namost, ha baromi költséghatékony akanék lenni, akkor én 60-ra furatnék, és abba bele a 4 felömlőt, feltéve hogy még viszonylag friss a blokk bele. Úgy megúszod a szét-összerakást, a blokk gépmunkát. Inkább terveztetnék hozzá rezót, az kb 12-ből megvan, így lesz egy kellemes géped. valamint, ha 90-re alakítatod, ott már extra fék is kell- meg sztem lengővilla merevítés-, különben meg fogsz lepődni.
-hengerkészítés(alu+nyershüvely, ilelsztés, stb)
-dugó
Ebből csak a hengermunka vagy 30 rugó.