Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az adatlapodon lévő képek jó reklámot csinálnak a motornak
Nekem van 1 eladó Schwalbe-m!Ha érdekel írj a darkboy92@freemail.hu-ra.51-es blokk van benne új festés!
Sziasztok Pétervásárán eladóvá vált a simson s51n-es motorkerékpárom. adom hozzá az elsősegély csomagot és izzókészletet.Én voltam a 2. tulaj.
Hellosztok!
Honnan tudok be szerezni Gi szürőt?
Válaszaitokat előre is köszi.
hello
vki csínáltattót már tábori tuningos henger és milyen főtengelyel használta és mit csínált a kuplungal?
szeva
én ott szoktam ahol a becsúszó találkozik a teleszkóp aljával, de úgy h előbb belerakom a szimeringet, beleöntöm az olajat, aztán összecsavarom a rugót. kb ennyi
Sziasztok!
olyan kérdésem lenne,hogy az első telszkópba hol kell beleönteni az olajat?
Mindent összeraktam csak a szimeringet nem raktam még vissza a helyére.
Felül kell kicsavarni azt a 8-as csavart vagy a szimeringnél kell beleönteni az olajat?
köszi előre is.
Villába az a kicsit több olaj hány deci ? Mert logikusan gondolom kicsit keményebb lesz tőle a teló és én földutakon használom igazán.
Hőőő, soik kérdés:)
Volt már simsonéális
4 deci kell az s51blokkbam az 50be 5
Villába felül kell olajat önteni, az alsó szár tetején, utána összetolni.
30 valahány mililiter, én többet teszek.harmonika cseréhez elég kihúzni a kifliből a villát
Holnap lecserélem teljesen a váltó olajat hány deci olajat rakjak bele ?Villába hogy kell olajat önteni ? Kereket kikel vennem ? Villaszáranként hány deci hidraulika olaj kell bele ? Mert most szinte nincs is benne és állandóan koppan a teló ! Teleszkóp gumiharmonika cseréjéhez szétkel húznia villát ?

Ja és ebben az évben lesz vagy már volt simsonális ?
nem..átnéztem az egészet...de azért köszi...
De a főtengely szimering csak úgy az egyik pillanatról a másikra elromlik? vagy az is lehet h csak kijött a helyéről nem? a gyűrű az sztem valószínű mert nagyon ciripel.Azért köszi...hnap megnézem a szimeringet.
nem szorul a gázbowden vagy akadt ki valahol?
Ha magától felpörög, akkor lehet főtengelyszimmering, a hangos csörgés pedig törött gyűrű.
Sziasztok!
Ma elmentünk motorozni haverral az egyik Simsonunkkal (SR50).Oda fele még semmi nem volt vele viszont mikor már itthon körül jártam elkezdett bőgni, egyfolytában pörög és a hengernél nagyon csörög valami.Arra gondoltam, hogy eltört a gyűrű.Attól lehet az, hogy egyfolytában pörög akár mit csinálok vele?
Előre is köszi.
Sziasztok.
bocs hogy itt hirdetem,de hátha valakit érdekel
http://kepesmotor.hu/simson-se...
Persze, nem a reszelt motorral járok.
Az utcai közlekedő motorom egy egyszerű 3 felömlős 60as membrános cucc, gyári kipuval, karbival, 5 ganggal.
5.-ik ben is szépen beleforog 8 ezerbe, persze kb7 től már csak túlforog, de az is valós 80 valamennyi.
Ilyen fordulaton még elég tartós, tizenezret elmegy egy hengerszett, és normális használat mellett nemigen eszik 3 litert, 60nal (negyed gáz) 2 körül.
Azért abban van feeling, amikor a látszólag tök gyári, és halk simsonnal 70 körül melléd jönnek nagyobb motorral, és nézik az órát, te meg még tucc gyorsítani:)

A 90esben az volna a sutka, hogy meg lehetne tartani a gyári 5500 as fordulatot, de jóval hosszabb áttétellel lehetne nyomatni akkor tudna valós 80at és még tartós is lenne.

Az iylen 90es szettnél a problémák nem a hengerben, hanem pl a kuplungnál kezdődnek, mert a gyári rugó gyenge a megnövekedett nyomatékhoz.
A főtengőben a görgők csont ugyan azok amint a minarelli blokkokban, jó minőségűekkel sokáig elmegy a 90es is, a gyári rettenet módon túl van méretezve.
Mindezt úgymond utcai használatra akarod?

Mert ha igen, akkor ennyi + pénz ráfordítással vehetnél olyan motort is, ami gyárilag 80-as, erős, relatíve tartós, nem ragad meg 30 km-enként, és nem kell felújítani 3 e -enként. Vannak persze elvetemültek, mint a Zoli, de ő se napi használatba fogja az ennyire reszelt motort, ha jól tudom.
Mondjuk egy Yamaha DT 80-al jobban jársz, ha ennyit rászánsz. Vagy TZR, vagy ami tetszik.

Ha az is kevés, jöhetnek a 25-ösök, persze szigorúan rendszámmal, jogsival!
BM..mi van ezzel...
10:31-nél a videóban kiszednek egy kis rugó a kapcsolóberendezésből. Hátha az van elfáradva. Azért gonolom, mert mikor felfelé gangolsz, a rugó visszahúzza alapállásba a kart, ami esetünkben kevés, azért kell lábbal rápöckölni. Szóval hátha egy új rugó megoldja.
Na én ezzel szenvedek kb 2 éve. Én arra tippelek, hogy az [L=http://video.google.com/videop...
Ja, még annyit, a Tábori iszonyat precízen csinálja a gépmunkát.
Hi!
Tavaly furattam Táborinál, 60-ra. 6e volt a fúrás. Nem keystone dugót vettem, de már bánom, mert ezzel nem forog ki rendesen- mondjuk lehet hogy a kipuff is el van tömődve kicsit és elbírna egy nagyobb fúvókát is.-
Namost, ha baromi költséghatékony akanék lenni, akkor én 60-ra furatnék, és abba bele a 4 felömlőt, feltéve hogy még viszonylag friss a blokk bele. Úgy megúszod a szét-összerakást, a blokk gépmunkát. Inkább terveztetnék hozzá rezót, az kb 12-ből megvan, így lesz egy kellemes géped. valamint, ha 90-re alakítatod, ott már extra fék is kell- meg sztem lengővilla merevítés-, különben meg fogsz lepődni.
Akkor már értem, akkor annyi pénzért több mindent adnak, így már reális.
-Blokkmarás
-hengerkészítés(alu+nyershüvely, ilelsztés, stb)
-dugó

Ebből csak a hengermunka vagy 30 rugó.