Fogalmam sincs, egy pincében álltak egy panelban, a tulajtól bizniszeltem (csere), de közben rájöttem, hogy nincs időm foglalkozni velük. 3-4 éve állnak, berúgókar hiányzik, másikon a kipuff, egy kis kuplungkarhiány itt, lámpabúrahiány ott, nem tudom. Gumik laposak, futóról le lettek rakva, azóta se nyúltam egyikhez se. Állítólag mindkettő működőképes. Nem véletlenül 25ezer csak a kettő.
Dabason. Szállításukban tudok segíteni, futóm van. A kettőből lehet simán egy jót csinálni, némi ráköltéssel kettőt is. Az egyik 4-es, másik 3-as blokkal van.
Kidobja? Vagy be se akad? Vagy egyáltalán nincs egyes?
Haver is így járt az S50-el, 2× szedte szét, és jött hogy most sincs egyes, max ha lenntartja a váltókart lábbal. Az ok: fordítva tette be az egyes váltófogaskereket.
Sziasztok.
Egy kis segítség kellene, meg tudja nekem mondani valaki, hogy a gyári s51-es szürke (ezüst?) endúrónak mi a színkódja?
Választ köszönöm előre is.
Hellosztok!
van 1 simson s50 b típusú gépem és az lenne a bajj,hogy kidobálja a sebességeket,most lett bent a főtengelycsapágy cserélve,meg az összes csapágy és összerakás után mindig kidobja az 1-es sebességet.
mi lehet ennek az oka?
azt tudom,hogy van fent a blokkon 2 menetes csavar kontraanyával de melyiket merre kell csavarni?
köszi
hello! új vagyok itt.... egy hónapja vettem egy simson s51 enduro-t és azt vettem észre hogy szétment az első teló szimeringem... nos nyomja az olajat úgy jöttem rá... megvettem már de cserekor kell olajat cserélni?
és még mit lehetne tenni az ellen h mikor berugókar visszamegy és a racsninak olyan hangos kattogása van... az ellen mit lehetne tenni? mert ha megrugom nagyon idegesít...előre is köszönöm!
üdv:sámson főnök!
20 555 02 76
Haver is így járt az S50-el, 2× szedte szét, és jött hogy most sincs egyes, max ha lenntartja a váltókart lábbal. Az ok: fordítva tette be az egyes váltófogaskereket.
Egy kis segítség kellene, meg tudja nekem mondani valaki, hogy a gyári s51-es szürke (ezüst?) endúrónak mi a színkódja?
Választ köszönöm előre is.
van 1 simson s50 b típusú gépem és az lenne a bajj,hogy kidobálja a sebességeket,most lett bent a főtengelycsapágy cserélve,meg az összes csapágy és összerakás után mindig kidobja az 1-es sebességet.
mi lehet ennek az oka?
azt tudom,hogy van fent a blokkon 2 menetes csavar kontraanyával de melyiket merre kell csavarni?
köszi
és még mit lehetne tenni az ellen h mikor berugókar visszamegy és a racsninak olyan hangos kattogása van... az ellen mit lehetne tenni? mert ha megrugom nagyon idegesít...előre is köszönöm!
üdv:sámson főnök!