Hello.Megnéztem a megszakítót tényleg eléggé szikrázik.Hétvégén szétszedem.Szerinted a lendkereket le tudom venni lehúzó nélkül?Ugyanis nincs lehúzóm.Köszi a segítséget.
a gyujtást nézd meg!
ha durrog akkor az előgyujtáson állíts!1.5mm kb
ha megszakítós nézd még meg hogy jó-e a kondenzátor
ha nagyon szikrázik a megszakító akkor a kondenzátort cseréld ki!
Sziasztok.Új vagyok itt és olyan problémám van amihez a segítségeteket kérem.Vettem egy Simson S51 N motort.Egy ideig jól működött.(kb 500km) aztán elkezdett durrogni és csak alap járaton és alacsony fordulaton megy.Ha teljes gázt húzok akkor hulllámosan megy.(felpörög,lehörög).A gyertya jó a karburátor tiszta.Előre is kösz ha valaki tud segíteni.
Helló Pisti61! Éppen tegnap csináltuk meg mocimon is. Ha jól tudom akkor egy egészet kell rajt tekerni ami nem olyan könnyű. Utánna megy rá az a kis henger (olyan mint egy 6-os anya) és utána pedig az összes többi.
Sok szerencsét hozzá! Ha valamit elrontottam akkor a mester emberek legyenek szívesek kijavítani.
Üdv!
Sziasztok!
tegnap vettem s50-hez tömítéskészletet és 3db van a szívótorokhoz.... annak van valami szerepe,hogy mennyi tömítést rakok be oda vagy csak 1 kell?
csak azt nem értem miért adtak 3db-ot mikor minden másból meg 1db van bent:D
köszi előre is a választ.
Sziasztok!
Milyen problémái lehetnek a Simson S51E-nek, ha nincs szikra?
Tirisztoros 12V, a gyújtótekercs most lett cserélve, a trafó és gyertyapipa közti kábel is ki lett cserélve. A vezetékek elvileg jó helyen vannak, a trafó is jó.
Miután kicseréltük a szimeringeket a blokkban és összeraktuk, azután nem volt már szikra... Előtte még volt, de a tekercs már csúnya volt.
Válaszotokat előre is köszönöm!
Csináltunk pár darabot, de simsonhoz való tuning karbiba(Amal)
A dellortó gyártódik éppen.
Egyedit nem tudok vállalni, mert nem éri meg sem neked sem nekem.
HA dellortóba kell, néhány napon belül kkészen lesznek a nyers darabok, akkor szólok.
Viszont iylenkor, ha a töltőre vn kötve a hátsó világítás, akkor is feltétlenül a tekercses baszon keresztül kell bekötni, másképp lecsapja simán.
A féklámpát meg simán direktbe mert az 25 wattos mint a tekercs
Persze, én itt msot 6 voltos rencerről értekeztem
Ugye simson SR 50, 1990-es, apa vásárolta újonan. Még ő ki is szedett minden fojtást belőle. '99-ben, SMKP jogsival a kezemben kezdtem használni, akkor volt benn kb 6000 km. Ma 38XXXX -en áll az óra, de volt, mikor nem mért, hol a meghajtás miatt, hol egyéb, 40.000 biztosan van benn. Egy furcsa jelenség kezdetektől megvolt, méghozzá az, hogy mikor az ember húzza a gázt, egyszer megtorpan, majd megy, de megtorpanás után elengedve a gázt nem akart szép tam-tam -os alapjáratra visszaállni. Ezt hol jobban, hol kevésbé művelte, attól függően, hogy hogy állított rajta az ember. Na hét elején elég elviselhetetlen volt. Állítgattam a porlasztót, értetlenül álltam a dolog előtt. És ekkor jött egy ötlet. Méghozzá, hogy biztos, hogy a szivatódugóm olyan spéci, hogy nincs rajta gumi vég. Elmentem egy bótba, és vettem gumit rá, háát megszűnt a 10 éves probléma. Hogy én milyen süket vagyok! Abban a hitben voltam, hogy mivel senki nem piszkálta, biztosan minden mnegvan rajt. Valószínű valamikor kipucolta apa, és kiesett, talán észre se vette. Egész tűrhetően elzárta közbe a benzin útját, annyira nem volt feltűnő.
Sziasztok!
lehet,hogy nagy hülyeséget kérdezek,de megkérdezem:D
ha a töltő tekercsre kötöm rá a hátsó világítást akkor nem lesz bajja a tekercsnek?
nekem nincs akksim és így nem kell töltés sem.
A simson generátora terheléses szabályozású.
Terheletlenül a feszültség az üzemi többszörösére is felmegy, a 6 voltosnak terheletlenül 25 volt felett KELL tudni.
Ha nem így lenne, csak nyélen vilgítana, kisebb fordulaton nem is pislákolna.
Világító tekercsből többféle kivitelű létezik, addig kell terhelni a generátort, amíg nagy fordulaton már nem veri le az izzót.
Például a 35Watt 6 voltos tekercshez 35watt 6voltos fényszóróizzó való, a 35watt 12 voltosat simán lecsapja, mert az NEM TERHELI generátort CSAK FELE ANYNIRA.
Néha elég mondjuk csak a műszervilgítás izzóját hozzácsapni a fényszóróh és életben marad.
Más bekötésü(például sima B vagy N es) nél előfordul, hogy azonos tekercsről megy az első és a hátsó világítás, iylenkor elegendő a hátsó 5 wattos izzót 8-10 esre cserélni.
Enduró és elektronik modelleknél a világítótekercs, csak az első fényszórót viszi, ott a hátsó cseréje nem segít, ott ahogymár mondtam a műszervilágítással, vagy egyéb pár wattos fogyasztó meiktatásával lehet a kívánt hatást elérni
ha durrog akkor az előgyujtáson állíts!1.5mm kb
ha megszakítós nézd még meg hogy jó-e a kondenzátor
ha nagyon szikrázik a megszakító akkor a kondenzátort cseréld ki!
Sok szerencsét hozzá! Ha valamit elrontottam akkor a mester emberek legyenek szívesek kijavítani.
Üdv!
tegnap vettem s50-hez tömítéskészletet és 3db van a szívótorokhoz.... annak van valami szerepe,hogy mennyi tömítést rakok be oda vagy csak 1 kell?
csak azt nem értem miért adtak 3db-ot mikor minden másból meg 1db van bent:D
köszi előre is a választ.
Milyen problémái lehetnek a Simson S51E-nek, ha nincs szikra?
Tirisztoros 12V, a gyújtótekercs most lett cserélve, a trafó és gyertyapipa közti kábel is ki lett cserélve. A vezetékek elvileg jó helyen vannak, a trafó is jó.
Miután kicseréltük a szimeringeket a blokkban és összeraktuk, azután nem volt már szikra... Előtte még volt, de a tekercs már csúnya volt.
Válaszotokat előre is köszönöm!
20 555 02 76
Minden jót!
A dellortó gyártódik éppen.
Egyedit nem tudok vállalni, mert nem éri meg sem neked sem nekem.
HA dellortóba kell, néhány napon belül kkészen lesznek a nyers darabok, akkor szólok.
Annak az egyik fele a töltés, a másik fele a hátsó lámpát szabályozza.
A féklámpát meg simán direktbe mert az 25 wattos mint a tekercs
Persze, én itt msot 6 voltos rencerről értekeztem
Ugye simson SR 50, 1990-es, apa vásárolta újonan. Még ő ki is szedett minden fojtást belőle. '99-ben, SMKP jogsival a kezemben kezdtem használni, akkor volt benn kb 6000 km. Ma 38XXXX -en áll az óra, de volt, mikor nem mért, hol a meghajtás miatt, hol egyéb, 40.000 biztosan van benn. Egy furcsa jelenség kezdetektől megvolt, méghozzá az, hogy mikor az ember húzza a gázt, egyszer megtorpan, majd megy, de megtorpanás után elengedve a gázt nem akart szép tam-tam -os alapjáratra visszaállni. Ezt hol jobban, hol kevésbé művelte, attól függően, hogy hogy állított rajta az ember. Na hét elején elég elviselhetetlen volt. Állítgattam a porlasztót, értetlenül álltam a dolog előtt. És ekkor jött egy ötlet. Méghozzá, hogy biztos, hogy a szivatódugóm olyan spéci, hogy nincs rajta gumi vég. Elmentem egy bótba, és vettem gumit rá, háát megszűnt a 10 éves probléma. Hogy én milyen süket vagyok! Abban a hitben voltam, hogy mivel senki nem piszkálta, biztosan minden mnegvan rajt. Valószínű valamikor kipucolta apa, és kiesett, talán észre se vette. Egész tűrhetően elzárta közbe a benzin útját, annyira nem volt feltűnő.
lehet,hogy nagy hülyeséget kérdezek,de megkérdezem:D
ha a töltő tekercsre kötöm rá a hátsó világítást akkor nem lesz bajja a tekercsnek?
nekem nincs akksim és így nem kell töltés sem.
A simson generátora terheléses szabályozású.
Terheletlenül a feszültség az üzemi többszörösére is felmegy, a 6 voltosnak terheletlenül 25 volt felett KELL tudni.
Ha nem így lenne, csak nyélen vilgítana, kisebb fordulaton nem is pislákolna.
Világító tekercsből többféle kivitelű létezik, addig kell terhelni a generátort, amíg nagy fordulaton már nem veri le az izzót.
Például a 35Watt 6 voltos tekercshez 35watt 6voltos fényszóróizzó való, a 35watt 12 voltosat simán lecsapja, mert az NEM TERHELI generátort CSAK FELE ANYNIRA.
Néha elég mondjuk csak a műszervilgítás izzóját hozzácsapni a fényszóróh és életben marad.
Más bekötésü(például sima B vagy N es) nél előfordul, hogy azonos tekercsről megy az első és a hátsó világítás, iylenkor elegendő a hátsó 5 wattos izzót 8-10 esre cserélni.
Enduró és elektronik modelleknél a világítótekercs, csak az első fényszórót viszi, ott a hátsó cseréje nem segít, ott ahogymár mondtam a műszervilágítással, vagy egyéb pár wattos fogyasztó meiktatásával lehet a kívánt hatást elérni