Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én is erre gondoltam vajon mennyit érdemes hajtani?
ne az úszó"tartályokat" állítsd, hanem azt a kis belógó nyelvet ami mozgatja a tűszelepet, legalábbis nálam ez a tapasztalat mert akkor nem nyomorodik el az egész úszó.
azt gyanitottam csak nem tom mihez kell beállitani, és hogy ? gondolom a füleket kell kicsit görbiteni csak nem tom merre
Az úszó állításával.
a benzinszintet h tom beállitani?
ne kezdj felesleges pénzköltésbe ha lehet hogy csak egy benzinszint
Szia(sztok), akkor nem tom mi lehet a baj, lehet veszek egy karbi javito szettet?! h azzalsem lessz jó FELGYUJTOM!
A kapcsolóműt hogyan kell összerakni már fenn van a rugó!
utána? van robbantott ábrám de azon nem sokat látni......
Attól, hogíy ferde a subertű, még nem foylik a karbi
nem lehet hogy leakadt az úszó?
most néztem az alkatrészeknél, a tűszelep az nem az amire én gondoltam, én a "súbertűre" gyanaxom, picit ferde, a tűszelep az faxán üxik, tegnap szétszedtem az egész karbit, fuvókákat, és kifujattam kompresszorral....
nagyon köszi mindent, szétfogom szedni és megkuksizom a tűszelepet sztem az a baj...
Hmmm?
A túszelep, az, amit az úszó nyit, és zár(optimális esetben
Ilet lehet kapni, ennek le-fel fordítva, akadálymentesen kell mőködnie.
akkor az a tűszelep lessz, mert néztem én is h kicsit görbe a vége, lehet h ezért is kap sok benzint? ilyen szelepet lehet külön kapni vajon, vagy ahoz tunni kéne a fuvóka méretét is?
az a valami, aza tűszelep lesz:)

A karbi akkor folyik túl ha:
Rosszul van beállítva a szint.
nem zár a tűszelep
lukas az úszó
Szia köszi a segitséget vszeg neked lessz igazad mert elfelejtettem elzárni a benz csapot, igyállt 1 hétig, és utána lekellett vegyem a kipuft, mert a csonk is TELE volt benzinnel, tehát sztem vmi átereszt
Az uszo szintet h lehet beállitani (hátha)
Amenyniben, az alapjárati keverék csavarral, nagyon el kell szegényíteni a keveréket(bagyon ki kell csavarni) akkor vagy az úszószint magas, vagy áterreszt a szivató.
Nincs olyan, hogy" levegő, meg benzin csavar" !

Van alapjárati KEVERÉK csavar, ez szabályozza az alapjárati keverék minőségét, és van alapjárati csavar, ami az alapjárati nyál mennyiségét szabályozza.
Nemtom érthető e a különbség.
akkor tekerd magasabbra az alapjáratot a súber csavarral
és utána húzzál rá még levegőt...... ha ez nem jön össze akkor benzinszint......
Akkor állítsd be az úszószintet.
a levegőcsavarja 3 egész tekerést van kitekerve, és ehez van állitva a benzin csavar annyira h épp legyen alapjárat....
tekerj rá több levegőt vagy kevesebb benzint!
Sziasztok
Kis segitség kellene, van egy S 51-es 4 seb, enduróm, kitakaritottam a karbit, de sztem sokat kap (benzint), mennyire kell kitekerni a levegő meg a benzin csavarját, ez lenne a kérdésem, előre is köszi.
akkor, Köszönöm Zoli!
Szivesen, de ezt a mesterezést nem kellene erőltetni...