Hátőőő, izé.
Ezt a cikket jó rég írta a szerző, illetve szeritnem valami motoros újságból ollózata, és ez tévedés.
A későbbi 53 as tipusok némyelike pumpás oslajozású volt, de nyélen azok sem 1/100 zal mentek.
Régi cikk, le kellene szedni.
"Suhlban még mindig nem találták fel a szivattyús olajozást, a Bunny keverékkel jár - de ez a keverék már 1: 100 arányú, tankolásonként csak egy jókora kupicának megfelelo olajra van szükség, ami csökkenti a kétütemuekre jellemzo füstölést."
nemtom hol olvashattad a kluboldalon, de hivatalos cikkben biztosn nem!
Ha valami hsz volt, akkor azt bár ki írhatta, okos is, meg hülye is.
A robogó motorja csont ugyan az mint bármely 51-es motorja.
Én évek óta repsol scooterrel járok(olcsón veszi a klub negykerből) azzal tényleg elég az 1/60-1/70
Az 1/100 az már megsínylenéa főtengő.
Simson.hu aztolvastam a Simson Sr50 nek 1:100 hoz a keverési aránya ?
Ilyen kevés olajal eljár ? Az Sr50 ben ugyanaz a motor van mint a S51 ben ? Szerintetek melyik a jóbb gép és miért ?
Még a Dt-mbe verseny olajat vettem de a simsonba kicsit sok a 3000ft /liter es arány ezért ajánlotok nekem valami 1100-1300 ft körüli olajat ami simsonba jó mert már Arol 2T nem raknék bele...
Igen, igen ..... Tudom hogy csak egyenirányít a halogénlámpa miatt csak késő volt és nem tudtam elég bonyolultan megfogalmazni, és gondoltam így könnyebben megértik, mert simson boltban is így van kiírva. Amúgy neked nincs egy véletlenül feleslegesen? Megtehetném, hogy átalakítom sima B-re de hülye azért nem vagyok mert annyiből veszek egy újat, és én sem szeretem a szétkókányolt motorokat meg én sem szeretném....
üdv emberek!
Lenne egy kérdésem.
Miért nem akar indulni a mocim rúgásra? Mindig be kell tolni. Amúgy megy szépen nincs vele más baj, csak ez idegesít. Előre is köszönöm a segítségeket.
Jóéjt!
Simson úszójával még nem volt ilyen gondom, de az Mz-ben már cseréltem, már a bennelévő úszó is forrasztva volt, mert ki volt lyukacsosodva és sok helyen kellett volna forrasztani mert sok évig állt és megette a benzin.
Kevered a szezont a fazonnal.
Az ewr az egy váltóáramú szabályozó a világításhoz, a töltés szabályozó meg az ELBA nevezetü kis dobozka.
Az elba műkődéséhez az akkuban minima 9 voltnak kell lenni, máskülönben hiába tölt a generátor, az elba nem vezet, nem tölti az akkut.
Hello
Nincs valakinek esetleg egy ESB-1 (EWR vagy ahogy tetszik 8107.10, kis fekete izé hűtőbordával), mert vettem egy '90-es S51/1E1-H -t és nincs benne ...? Lehetőleg működőképes legyen, mert egyébként a fejemen pörgethetem..... És valaki meg tudná mondani, hogy mitől töltődik az akksi, vagyis honnan kapja az áramot, mert annyira nem értek az elektronikákhoz, csak a kapcsolási rajzot nézegetem?! A földelésnél kapja a töltést ahol a biztosíték is van?
Simán meg lehet forrasztani, csak ekll hozzá egy kis forrasztási rutin.
Ha az ufó likas,szét kell forrasztani, majd össze.
Én inkább megmentem a gyárit, mert az utigyárti vékonyabb lemezből van, képes megától elállítódni.
ezt nemtudom, passz, a karbi ha nem lesz jó, és folyik akkor nem árt egy tűszelepet is cserélni, jah de mindenek előtt nézd meg h. nem lögyög-e az úszóban benzin, mert ha benzin van benne akkor lyukas és cserés.
a gyáriból, meg a magyarból kilehet,a többiből csak esztergálni lehet.
ez most igaz vagy csak ő hiszi rosszul?
Ezt a cikket jó rég írta a szerző, illetve szeritnem valami motoros újságból ollózata, és ez tévedés.
A későbbi 53 as tipusok némyelike pumpás oslajozású volt, de nyélen azok sem 1/100 zal mentek.
Régi cikk, le kellene szedni.
itt olvastam a cikk közepén van ime a részlet
"Suhlban még mindig nem találták fel a szivattyús olajozást, a Bunny keverékkel jár - de ez a keverék már 1: 100 arányú, tankolásonként csak egy jókora kupicának megfelelo olajra van szükség, ami csökkenti a kétütemuekre jellemzo füstölést."
de lehet hogy én olvastam valamit félre.
Ha valami hsz volt, akkor azt bár ki írhatta, okos is, meg hülye is.
A robogó motorja csont ugyan az mint bármely 51-es motorja.
Én évek óta repsol scooterrel járok(olcsón veszi a klub negykerből) azzal tényleg elég az 1/60-1/70
Az 1/100 az már megsínylenéa főtengő.
Ilyen kevés olajal eljár ? Az Sr50 ben ugyanaz a motor van mint a S51 ben ? Szerintetek melyik a jóbb gép és miért ?
Még a Dt-mbe verseny olajat vettem de a simsonba kicsit sok a 3000ft /liter es arány ezért ajánlotok nekem valami 1100-1300 ft körüli olajat ami simsonba jó mert már Arol 2T nem raknék bele...
Az ewr VÁLTÓ fesz szabályozó, nem irányit egyen:)
A generátorból kidzsavellázó feszt korlátozza, az meg váltó.
Lenne egy kérdésem.
Miért nem akar indulni a mocim rúgásra? Mindig be kell tolni. Amúgy megy szépen nincs vele más baj, csak ez idegesít. Előre is köszönöm a segítségeket.
Jóéjt!
Az ewr az egy váltóáramú szabályozó a világításhoz, a töltés szabályozó meg az ELBA nevezetü kis dobozka.
Az elba műkődéséhez az akkuban minima 9 voltnak kell lenni, máskülönben hiába tölt a generátor, az elba nem vezet, nem tölti az akkut.
Nincs valakinek esetleg egy ESB-1 (EWR vagy ahogy tetszik 8107.10, kis fekete izé hűtőbordával), mert vettem egy '90-es S51/1E1-H -t és nincs benne ...? Lehetőleg működőképes legyen, mert egyébként a fejemen pörgethetem..... És valaki meg tudná mondani, hogy mitől töltődik az akksi, vagyis honnan kapja az áramot, mert annyira nem értek az elektronikákhoz, csak a kapcsolási rajzot nézegetem?! A földelésnél kapja a töltést ahol a biztosíték is van?
Ha az ufó likas,szét kell forrasztani, majd össze.
Én inkább megmentem a gyárit, mert az utigyárti vékonyabb lemezből van, képes megától elállítódni.
a válaszokat köszönöm ja és lassan jó8