Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kicsi off:P
Nincs Subaru Imprezám, nem vagyok én versenyző, nincs is rá pénzem. De a világ egyik legjobb autóját szeretem, és rajtam kívül több millió ember tudja mire gondolok, ha azt mondom Volkswagen Golf GTI. Egy igazi kultuszautó, és nem örülök, ha lenézik az emberek. Büszkén gondolok a GTI Golfra, a mechanikus injectorra, és az 1.6os blokkra. Szeretem a futóművet, a nyers lóerőt, a csikorgó kerekek hangját. Itt élek, Európa szívében. A tuningban mi vagyunk a császárok, és igenis egy GTI az álmom!
GTI! Én így szeretlek!
Nem értettétek a poént.
:D az igen:D:D:D
Nem azért keverékcsavar, mert keverékbenzinnel megy, hanem a levegő/benzint állítod. (levegő/benzin keverékének aránya.)
még mindig megvan az eladó tárcsafék kit:

ha érdekelj írj itt vagy Msn
pár csapágyat leműtöttem már
ha nem lehet lehúzni akkor satuba be megroppantani a külső részt és szétpotyog
a belső részt meg lecsiszolni
szép óvatosan, én sarokcsiszoló&csiszolókorong(smirgli szerű) szoktam
egyszer csak elreped amikor pár tized mm
főtengely, generátor, villanymotor eddig mindig bevált
a tengelybe szinte lehetetlen becsiszolni ha türelmes vagy..........
Nagy mákod van. mert én modellezek, igaz hogy repcsit de tudom mondani autó-motor méretet mert az is van Nekem. Egy modell autó 35-38 cm hosszú és 30-32cm széles az 1:16-os. Az 1:8-as átlagban 50cm hosszúak. az 1:5-ös méretű motorok 35 cm körül vannak. Az "1" a valóságos méretet az "5" pedig az 5x-ös kicsinyített méretet jelenti.
hát csak még nem tudni, hogy gáz- e a törés. Meg tudni kell, hogy nem simson blokk törött(szóval azt csak úgy külön zolinak írtam, hogyha átviszem megszakérti-e, csak nem válaszolt végül). Viszont a simsonba kéne csapágyat venni egyenlőre. Elvileg valahol az üllői úton fogok venni hozzá, ha jól láttam ezek a csapágyak 200-400 forintba kerülnek.(legalábbis több listán is a 235 forint volt feltüntetve a főtengelycsapágy áraként)
Amúgy nem ide tartozik : méretarányokhoz ért valaki?
Az 1:18 az kb mekkora méret? És az 1:43? (modellmotort szeretnék venni, csak mivel nem volt még modell a kezemben, nem tudom ezek a számok kb mit takarnak). öcsémnek van egy Viperje, az 1:24 kb egy tenyérben elfér. Annál az 1:43 nagyobb? vagy az 1:18? (asszem az 1:18, mert minél közelebb van az 1:1 hez annál nagyobb, dehogy mégis az nagyjából hány centi hosszú lehet, meg ilyenek)
Az mindegy, csak olyan csapágyat kell venned ami acélkosaras, mert én jártam úgy, hogy olyat vettem ami nem volt jó(koyo).Ha olyan gáz a törés akkor miért nem veszel másik blokk házat? Tudok szerezni ha kell. XX. kerbe dolgozom.
Nekem is nemrégen hasonló volt a simsonommal. Nálam pedig bevált a beállítás.
Amiket megcsináltam : Összes fúvóka kiszed/kitisztít, úszóház kitisztít, benzinszint beállít, keverékcsavart csavargat. És utána jó volt.
Szerintem a legvalószínűbb a rossz benzinszint, próbáld meg az úszót beállítani.
Azt. A főfaluban: )
Csak nekem elvileg Koyo csapágyat kéne vennem. A levágás nem túl durva megoldás?
A blokktöréssel meg az a baj, hogy nem repedés, hanem törés, szóval kis darabkák vannak letörve belőle. (két helyen)
A kampós dolog jónak tűnik, de egy "kifele kampós" cuccal heggesztés nélkül is ki lehet szedni, erre eddig nem gondoltam, jó tippet adtál, köszönöm.
sziasztok!

szerintetek mi lehet a baja a simsonomnak?
mert amikor csutkára húzom neki a gázt, akkor el kezd lefulladni (kapkod), amikor visszaengedem kicsit akkor normálisan megy!
ezt mitől lehet a karbit kitisztítottam. a súbertűnél annál a 4 lehetőségnél amin azt lehet állítani, hogy mennyi benzint kapjon próbáltam 3-os és 2-esen is. nem változott semmi ugyan úgy elkezd kapkodni.

létszi segítsetek mi lehet a baja.
köszi!
szimmering is jó az is cserélve lett
3 hétig állt nyitott csappal nincs tócsa
és elsőn rúgásra indult szint jó (mondjuk menet közben rázkódástól akkor lehet átenged
ezt a keverékcsavart kipróbálom
úgy van beállítva a csavar ahol a legmagasabb volt az alapjárat
akkor még a szintet is megpróbálom kicsit lentebb venni
Te is a nagyfaluban laksz?

A Confidenza Kft-nél ( XIII ker., révész utca9) tudsz beszerezni NTN C3-as csapágyakat és szimeringeket. Csak a csapágy számát kell tudnod. A főtengelyről meg le kell vágni, az illesztett, nem ragadt rá. Ha olyan helyen van a törés hogy lehet hegeszteni, akkor meg tudom én is csinálni. A körbeöntött csapágyra rá kell hegeszteni egy alátétet, és egy kampós "rejszolóval" kell kihúzni.
Ha a szimering rossz, akkor vagy egyáltalán nincs alapjárat, vagy hol ilyen, hol olyan.
Ha nyitvahagyod a benzincsapot, 1-2 nap után nem lesz alatta tócsa?
Ha hangyányit áterreszt a tűszelep, azt esetleg menetközben eldolgozza, de alapjáraton túldúsul.

Ha nem, akkor:

Próbálj, az üresjárati keverék csavaron kifelé csavarni egy felet.
Lehet szimering rossz, vagy nem zár a tűszelep (és túlemelkedik a benzinszint)
Illetve ha ráhúzod a szivatót és akkor nem áll le, lehet, hogy valamelyik fúvóka tömődött el. (de ez mind nem biztos)
Helloo. Pls mond meg, hogy hol is van az a csapágybót amit mondtál, és hogy milyen csapágyat kell bele venni? Most valami Taiwann NTN csapágyak vannak benne (azt mondtad a gyári is NTN, szóval akkor ezek alapján nem kell a gyári méret után kajtatni, mert val'sz'eg ezek is gyáriak(?) ), de még nem sikerült az összeset kiszedni, elég bonyi a szerkezet. (pl teljesen körbeöntött csapágy, azt sem tudom, hogy álljak neki)
És a főtengelyre is ráragadt az egyik csapágy, azt sem tudom hogy kéne leszedni. És a blokk fél két helyen el van törve, ha átviszem egyszer, meg tudod saccolni, hogy vészes -e a törés, mert ha igen, inkább nem is veszek bele semmi cuccot.
És egy dolog ami nem ide tartozik, de mostmár nem szeretnélek külön emiatt felhívni :
Unitra WS432 nek a munkapontját be tudod állítani?
A jelenség az, hogy szól, de már közepes hangerőn is erősebb mélyeknél a közepeket és a magasakat erőteljesen megvágja, illetve torzít is eléggé.
hi
mitől van az hogy alapjáraton egyre kisebb fordulaton megy a gép és egyszer csak leáll
hidegen-melegen ugyanígy
pöccre indul kb jól megy
Itt, úgy mondják: nagyfaluBAN
:)
Lehet hogy a nagyfaluba így mondják. Keverékes üzemanyagnál legyen keverékcsavar, külön olajzásnál dúsítócsavar.
Lényegtelen, a normális megérti miről van szó, felesleges ilyen jelentéktelen dolgokról vitatkozni, valaki így - valaki úgy mondja, sértődés ne essen.
Hali Mindenkinek!
Azt szeretném kérdezni, hogy a Simson-om S51E már régóta nem indul és valami elektronikai hibára gyanakszunk és a kérdés az lenne, hogy egy PVL gyújtás valyon megoldaná-e ezt a gondot és hogy van-e valakinek ezzel a gyújtással kapcsolatban bármiféle tapasztalata?
Meg ilyen óriás bomba tuningkipuffnak a tervrajzát be lehet szerezni valahol? És Pest megyében van-e valaki, aki tud blokkot felmaratni 80-as hengerhez?
Előre is köszi!
Helló!
Nemrég vettem egy s51n-es modellt, a fojtások nagyrészt el vannak távolítva, a gyorsulásával nincs gond, viszont a végsebessége nem megy 55km/h fölé. A végáttételre gyanakszom...
Utánajártam, de sokféle számot találtam. Tudja valaki, hogy a gyári modelleken hány fogúak a lánckerekek?
Ha a keverékcsavarra gondolsz(mint az ns1 topikban) azt véletlenül sem dúsítónak vagy dúsításnak, hanem keverékcsavarnak hívják.

Dúsításról a szivató kapcsán szokás értekezni.