Lene egy ojan kérdésem hogy mi van akor ha a swalbe föntengelyébe szar az ékpálya mi tartja a lendkereket ? másik föntengely kell vagy meg lehet csinálni ? ha teszek bele éket azt 2km-alat ledarálja
Légyszi segitsetek !
egy ijen szép kis motor megérdemli h jó legyen most ujitotuk fel haveromal csak ezel a problémával nem tudunk mit kezdeni ...
dv. valaki nemérdekel a paripa? simsont beszámítok jó állpotú legyen ,de ha teljesen gyári akkor csere-csere is érdekel... http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=96204
Hello mindenkinek ELADÓ az nsr 125-ösöm.Nagyon jó állapotú motor. CSERE is érdekel pl szimó vagy bármi más gép, természetesen ráfizetéssel is. emailre is írhattok. Gabee1204@freemail.hu
Hali Mindenkinek!
Azt szeretném kérdezni, hogy mitől van az, hogy a Simson nagyon nehezen indul, ha meg beindul, akkor meg akadozik, a gyertya utána teljesen benzines, megtisztítva se indul egyből ha egyáltalán elindul...?
A motor Simson S51E. A blokkja nemrégiben lett felújítva, de már az után is nehezebben indult, de legalább max negyed-fél óra alatt el lehetett indítani, most meg egy óra legalább és még akkor se a legjobb. Karburátor tiszta, átcseréltük egy Simson S51N-ről és azzal is ugyanezt csinálta, míg az N beindult rendesen a másik karbival.
Nem értem mi lehet vele. Volt valakinek esetleg hasonló tapasztalata? Hogy lehetne orvosolni? Egyáltalán mi a gond?
Úgy kezdődött, hogy a tű eltört, kicseréltem és azóta nem jó, addig nem állítgattam semmit. Szivatóval nem fulladozik össze-vissza, ezért gondoltam keveset kap, és a levegő a legkevesebbre van állítva, a tű legalul van és mégis szar. (köszi a segítséget amúgy)
Ezen az n1-es karbin vizintesen van a lavegővsavar, és annak a teljesen betekerttől 1-2,5 között kall lenni valahol kifele.
Viszont azzal csk az alapjárati keveréket állítod el jelentősen,haneked nagyon nem jó középen, akkor vagy a tű nincs jó helyen, vagy egyszerűen nem megfelelő az alakja.
Én ezeket vágom így, min kellene állítanom akkor? A levegő csavart próbáltam tekergetni, de csak nagyobb bajt csibnáltam szerintem. Hol kell lennie annak gyárilag?
A részteheésen kellene állítanod.
A tűsfúvóka szabályoz kb 1/4től kb 3/4 ig, felette a főfuvi, alatta a suber letörése,meg lejjebb az alapjárai renccer.
Természeteesen ezek összlógnak.
Nah, ujra gépnél, a hétvégéket nem gépköelbe töltöm azért nem írtzam. Most ha lessz HUF tankolni kimehetünk a parkolóba, bár még csak félig jó a simson:S
emZoli, az mitől van,hogy alul jól megy, középen majdnem h megáll, és nyélen is jól megy? Sokat kapna?
üdv. valaki nemérdekel a paripa? simsont beszámítok jó állpotú legyen ,de ha teljesen gyári akkor csere-csere is érdekel... http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=96204
Ha jól értelmezem akkor te szeretnél egy kipufogót ami nagyon baróul néz ki és nem vesztesz vele teljesítményt! Hát sztem legszebb egy szépen megtervezett és összerakott rezó! Simsonbolt.hu-n lehet csináltatni olyan 15-be meg is áll és tuti a teljesítmény növekedés! Nyilván annyi előfeltétele van a dolognak, h rendben legyen a blokk.
Lene egy ojan kérdésem hogy mi van akor ha a swalbe föntengelyébe szar az ékpálya mi tartja a lendkereket ? másik föntengely kell vagy meg lehet csinálni ? ha teszek bele éket azt 2km-alat ledarálja
Légyszi segitsetek !
egy ijen szép kis motor megérdemli h jó legyen most ujitotuk fel haveromal csak ezel a problémával nem tudunk mit kezdeni ...
Azt szeretném kérdezni, hogy mitől van az, hogy a Simson nagyon nehezen indul, ha meg beindul, akkor meg akadozik, a gyertya utána teljesen benzines, megtisztítva se indul egyből ha egyáltalán elindul...?
A motor Simson S51E. A blokkja nemrégiben lett felújítva, de már az után is nehezebben indult, de legalább max negyed-fél óra alatt el lehetett indítani, most meg egy óra legalább és még akkor se a legjobb. Karburátor tiszta, átcseréltük egy Simson S51N-ről és azzal is ugyanezt csinálta, míg az N beindult rendesen a másik karbival.
Nem értem mi lehet vele. Volt valakinek esetleg hasonló tapasztalata? Hogy lehetne orvosolni? Egyáltalán mi a gond?
Viszont azzal csk az alapjárati keveréket állítod el jelentősen,haneked nagyon nem jó középen, akkor vagy a tű nincs jó helyen, vagy egyszerűen nem megfelelő az alakja.
Én ezeket vágom így, min kellene állítanom akkor? A levegő csavart próbáltam tekergetni, de csak nagyobb bajt csibnáltam szerintem. Hol kell lennie annak gyárilag?
-alapjárati rendszer
-Tűsfúvóka
- fővúvóka
a tűsfúvóka(amiben mocorog a suberhengerhez rögzített tű) szabályoz középen, alatta az alapjárati, felette a fővúvóka.
A tűsfúvóka szabályoz kb 1/4től kb 3/4 ig, felette a főfuvi, alatta a suber letörése,meg lejjebb az alapjárai renccer.
Természeteesen ezek összlógnak.
emZoli, az mitől van,hogy alul jól megy, középen majdnem h megáll, és nyélen is jól megy? Sokat kapna?