Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egy bordázott üléshuzat + 90.000 Ft
Bocs kép lemaradt:
Szerintetek mennyiért hirdessem meg:
Hello !

Lene egy ojan kérdésem hogy mi van akor ha a swalbe föntengelyébe szar az ékpálya mi tartja a lendkereket ? másik föntengely kell vagy meg lehet csinálni ? ha teszek bele éket azt 2km-alat ledarálja
Légyszi segitsetek !
egy ijen szép kis motor megérdemli h jó legyen most ujitotuk fel haveromal csak ezel a problémával nem tudunk mit kezdeni ...
manzel, szombaton 11órakor, auchan mögött a norauto fele van hátul a sarokba egy körforgalom. Oda nézzél fel ha ráérsz, várok majd 10percet.
dv. valaki nemérdekel a paripa? simsont beszámítok jó állpotú legyen ,de ha teljesen gyári akkor csere-csere is érdekel... http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=96204
Köszi, de a karburátor rendbennek tűnik, meg tiszta is. Elfelejtettem mondani, hogy tirisztoros gyújtása van.
Hello mindenkinek ELADÓ az nsr 125-ösöm.Nagyon jó állapotú motor. CSERE is érdekel pl szimó vagy bármi más gép, természetesen ráfizetéssel is. emailre is írhattok. Gabee1204@freemail.hu
Lőjjétek be elsőnek a megszakítót szerintem, aztán ha nem jó akkor karbi:)
Hali Mindenkinek!
Azt szeretném kérdezni, hogy mitől van az, hogy a Simson nagyon nehezen indul, ha meg beindul, akkor meg akadozik, a gyertya utána teljesen benzines, megtisztítva se indul egyből ha egyáltalán elindul...?
A motor Simson S51E. A blokkja nemrégiben lett felújítva, de már az után is nehezebben indult, de legalább max negyed-fél óra alatt el lehetett indítani, most meg egy óra legalább és még akkor se a legjobb. Karburátor tiszta, átcseréltük egy Simson S51N-ről és azzal is ugyanezt csinálta, míg az N beindult rendesen a másik karbival.
Nem értem mi lehet vele. Volt valakinek esetleg hasonló tapasztalata? Hogy lehetne orvosolni? Egyáltalán mi a gond?
Üdv Emzoli! Azt szeretném kérdezni hogy milyen márkájú csapágyat érdemes rakni a főtengelyhez.
Úgy kezdődött, hogy a tű eltört, kicseréltem és azóta nem jó, addig nem állítgattam semmit. Szivatóval nem fulladozik össze-vissza, ezért gondoltam keveset kap, és a levegő a legkevesebbre van állítva, a tű legalul van és mégis szar. (köszi a segítséget amúgy)
Ezen az n1-es karbin vizintesen van a lavegővsavar, és annak a teljesen betekerttől 1-2,5 között kall lenni valahol kifele.
Viszont azzal csk az alapjárati keveréket állítod el jelentősen,haneked nagyon nem jó középen, akkor vagy a tű nincs jó helyen, vagy egyszerűen nem megfelelő az alakja.
http://www.simson.hu/cikk/5/1....

Én ezeket vágom így, min kellene állítanom akkor? A levegő csavart próbáltam tekergetni, de csak nagyobb bajt csibnáltam szerintem. Hol kell lennie annak gyárilag?
Van a simson karbiban
-alapjárati rendszer
-Tűsfúvóka
- fővúvóka

a tűsfúvóka(amiben mocorog a suberhengerhez rögzített tű) szabályoz középen, alatta az alapjárati, felette a fővúvóka.
Eztet nem igazán értem most
A részteheésen kellene állítanod.
A tűsfúvóka szabályoz kb 1/4től kb 3/4 ig, felette a főfuvi, alatta a suber letörése,meg lejjebb az alapjárai renccer.
Természeteesen ezek összlógnak.
Nah, ujra gépnél, a hétvégéket nem gépköelbe töltöm azért nem írtzam. Most ha lessz HUF tankolni kimehetünk a parkolóba, bár még csak félig jó a simson:S

emZoli, az mitől van,hogy alul jól megy, középen majdnem h megáll, és nyélen is jól megy? Sokat kapna?
üdv. valaki nemérdekel a paripa? simsont beszámítok jó állpotú legyen ,de ha teljesen gyári akkor csere-csere is érdekel... http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=96204
nem is hülyeség meglátjuk hogy hogy lessz! ráér még!
Most néztem meg. Ez egy olyan rács mint a normál csak ki van vágva belőle 15 centi és össze van hegesztve.
Előző gazdája adta hozzá az összes cuccot
tegnap csömöri auchan parkolóban letetem a térdem valakinek van ma kedve kijönni? Csáó
Van vki itt aki válal polírozást?
Ha jól értelmezem akkor te szeretnél egy kipufogót ami nagyon baróul néz ki és nem vesztesz vele teljesítményt! Hát sztem legszebb egy szépen megtervezett és összerakott rezó! Simsonbolt.hu-n lehet csináltatni olyan 15-be meg is áll és tuti a teljesítmény növekedés! Nyilván annyi előfeltétele van a dolognak, h rendben legyen a blokk.