A Bunn Breather-t vettem. Ez modernebb megoldás a kartergáz cseréjéhez, mint a kicsit összenyomott gumi az ülés alatti dobozban.
Mindenkinek ajánlom!
Üdv:Papa
Inkább apróbb elektromos gondok jelentkezhetnek és a rázkódástól lelazult csavarok, ilyesmi. Ezenkívül az önindítóra kell vigyázni, dekompresszorral kell leállítani a motort.
Akkor a standard modell nem kapható, ha jól értem?
Egyébként a hibák milyen jellegűek?A motor üzemképtelenné válik, vagy azért még hazavánszorog csörögve zörögve?
Alkatrészellátása menyire gyors, és a motor kedvező árához képest, hogy alakul?
A többi kérdésre: ezek nem japán gépek, tehát valószínűleg nem fogsz több 10 ezer km-t megtenni probléma nélkül, de a gondok jó része odafigyeléssel és karbantartással megelőzhető és könnyen javítható.
Nekem Electrám van (tárcsafékes, elektronikus gyújtással, szegénykeverékes motorral), kb 3 liter körül járkálok 100 km-en.
A Standard ennél valamivel többet fogyaszt.
Az ES Standard önindítós (Electric Start), a másik meg nem. De ide elvileg csak ES Enfield-ek érkeztek.
Ezenkívül újonnan nehéz lesz már ilyen gépet szerezned, a környezetvédelmi normák szigorítása miatt karburátoros motorokat már nem lehet itthon újonnan forgalomba helyezni, már csak a meglevő 1-2 darab közül (ha egyáltalán még találsz) választhatsz, vagy a használt piacon keresgélhetsz, ott találsz még 0 km-est is.
Most ismerkedek a márkával és lenne pár kérdésem:
Mi a különbség a bullet 500 standard 5speed,
Es bullet 500 standard 5speed közöttt?Leszámítva a 200 ezer Ft-.ot
Menyire megbízható motorok?Hány km -t lehet vele menni 1 tank benzinnel?
A csattogós szabadonfutó cserével szépen javítható.
Bocs, vitriolos mondatért, de nálam ugyanez az eset volt. Mióta kicserélték, azóta csendes az indítás.
Érdekes dolog történt velem a minap. Sztenderre akartam húzni a motort, de előtte pocsolyába léptem, és lecsúszott róla a lábam. Elvesztettem az egyensúlyom, a motor felborult, annyit tudtam csak tenni, hogy megpróbáltam valamennyire visszatartani, mégse csapódjon a földre szegény. Nem is lett semmi baja, csak kifolyt egy kis benzin. Aztán rá egy nappal észrevettem, hogy mintha több olaj lenne benne, mint előtte volt. Eredetileg kb. a nívópálca feléig ért (gyakran ellenőrzöm, de nem fogyott), most meg színig van. Eléggé megijedtem, mert olvastam, hogy ha az ember nyitva hagyja a benzincsapot, akkor hajlamos a hengeren keresztül lefolyni az olajba, az meg nem igazán tesz jót neki. De nincs az olajnak benzinszaga, meg nem is tűnik hígabbnak. Aztán rájöttem, hogy valószínűleg a primer hajtásházból folyhatott át a szuszogó csövén keresztül. Úgyhogy azt valószínűleg sürgősen után kell tölteni. Ti mennyit tesztek bele? Az amerikai fórumon olvastam, hogy az önindítós gépekbe érdemes többet tenni, mert jót tesz az önindító szabadonfutójának. Az enyém szerintem elég gázos, mert néha akkorákat csattan, hogy azt hiszem mindjárt szétesik...
Sürűn hálálkodj az Istennek a maszekhiány miatt! Mert ha én elmesélném Neked az itteni tudósok elméleteit és kivitelezéseit, hát sikítva kiugranál az ablakon. Például a helybéli számítógép guru azt tanácsolta az egyszerű népnek, hogy a számítógéphez installált nyomtatót minden áldott este uninstallálja, hogy éjszakára ne terhelje a gépet! És az áldott nép minden este elvégezte ezt a nemes szertartást, másnap meg vakarta a fejét, mér nem zörög a nyomtató? A szomszédom, áthozott egy pallót és panaszkodva kérdi: mester úr! hogy van az, hogy már kétszer húsz centit levágtam belőle és még mindig rövid?...
Mindenkinek ajánlom!
Üdv:Papa
Üdv: Imre
Üdv:papa
Gyulának és akit érdekel esetleg....Hogyan kell regisztrálni a "paypal"-hoz
http://www.ingyen-tarhely.info..
.
Üdv: Imre
köszi
Ha más nem, iwiwen üzenek!
Van híred elektronika-fedélről lengőnyereg alá?
Eszeleny
Egyébként a hibák milyen jellegűek?A motor üzemképtelenné válik, vagy azért még hazavánszorog csörögve zörögve?
Alkatrészellátása menyire gyors, és a motor kedvező árához képest, hogy alakul?
Köszönöm előre is a válaszokat megint.
Solti Balázs
Nekem Electrám van (tárcsafékes, elektronikus gyújtással, szegénykeverékes motorral), kb 3 liter körül járkálok 100 km-en.
A Standard ennél valamivel többet fogyaszt.
Ezenkívül újonnan nehéz lesz már ilyen gépet szerezned, a környezetvédelmi normák szigorítása miatt karburátoros motorokat már nem lehet itthon újonnan forgalomba helyezni, már csak a meglevő 1-2 darab közül (ha egyáltalán még találsz) választhatsz, vagy a használt piacon keresgélhetsz, ott találsz még 0 km-est is.
Most ismerkedek a márkával és lenne pár kérdésem:
Mi a különbség a bullet 500 standard 5speed,
Es bullet 500 standard 5speed közöttt?Leszámítva a 200 ezer Ft-.ot
Menyire megbízható motorok?Hány km -t lehet vele menni 1 tank benzinnel?
Köszi a válaszokat előre is.
A szervíz asszem tavaszra marad
Az adatlapomon találsz közvetlen számot, inkább azon hívj kérlek!
De most már csend és rend van.
Remélem!
Bocs, vitriolos mondatért, de nálam ugyanez az eset volt. Mióta kicserélték, azóta csendes az indítás.
Üdv:
Attip