Szióka! Nem gondoltál egy "vándorszutyokra"? Hiszen a gép még csikókorban van, nem lehet akkora a baj. Egyébként kiszúrtam, hogy a tank hámlik belülről. Ezzel a dologgal találkoztam annak idején egy "Vihr" csónakmotornál, ahol a henger tele volt fémforgáccsal. Miért lennének az Indiaiak precízebbek az Oroszoknál?
Ami meg a bunkókat illeti, annak idején az oktatóm úgy eresztett világgá, hogy az eszembe véste: ettől fogva mindenki rád vadászik az utakon! üdv: Janiapu
Kedves Döme úr,a fél siker az már siker? Én már azt is sikernek tekintem,hogy hazaértem! A fogyasztás rendben,4,3 literre jött ki,valóban talán érezhetően jobban megy a gép,bár nem nagyon nyeleztem,mert kétszer majdnem eltapostak,hihetetlen,hogy mennyi idióta van az utakon.Az első 30 km tökéletes volt,onnantól viszont az utazás rémálommá változott.Háromszor állt meg úgy,mintha kifogyott volna a benzin,de annyira,hogy 90-ről 0-ra lassult,és aztán még egy jó darabig rugdoshattam is,mire beindult,aztán,mintha mi sem történt volna,ment tovább rendesen,még tartalékra sem kellett rakni,és mindezt háromszor.A durrogás,ha lehet,még rosszabb,elmegy 100km-t tökéletessen,aztán egyszercsak rákezd,és az isten nem állítja meg,és most már gyorsítás alatt is,és 90-100-as tempónál is,nem csak alacsony fordulaton. Aztán eltellik pár perc,és újra lehet ötödikbe 40-el menni,akár órákon keresztül és tökéletesen megy,egész addig,míg újra el nem kapja az öt perces hiszti. Mondjuk,ezeket a totál megállásokat nem csinálta eddig,úgyhogy egy kicsit tanácstalan vagyok. Várom az okos ötleteket.
Basszameg,csak meg kellett volna próbálni rárakni egy másik karburátort!
Szia! Látod, erre nem tudok választ adni, mármint a csavartekergetésre, mert én még a régi "pörgetős" iskola tagja vagyok. Jó, nem magas az alapjáratom, de sosem szerettem a lefulladás határán tartani a gépet. A múltkor belőtték az alapjáratomat, ami nekem nem tetszett és egy kicsit emeltem rajta azóta klassz a gép. Nekem például sokáig gondot okozott, hogy még tele tanknál is tartalék álláson kapott csak benzint a karbicsek. No, akkor szétkaptam a benzincsapot és egy pici festékdarabot találtam benne, amit kipiszkáltam, azóta stramm a gép járása. Pédaképp mondanám, a régi munkahelyemen egy automata gyártósor már műszakok óta döglődött, mindenki tépte a haját, én leültem a gép mellé és kb. három órai szöszmötölés után találtam egy műköröm darabot az egyik érzékelőben, amitől az hibásan működött! Most érted mit akarok mondani? Néha nagyon piti dolgok mérgezik meg a gépész életét, csak türelem kell a gond megoldásához. Jó türelmet Barátom! Üdvözlettel:Janiapu
Köszi a segítséget, Dömével még beszélek, az mindíg hasznos. Egyébként ha már az alapjáratnál tartunk, nálam ez erően hőmérsékletfüggő. Reggel tökéletes, délben majdnem leáll. Akkor most tekergessem mindíg a recés csavart?
Még egy kérdés. Ha beállítom a javasolt fordulatra a levegőcsavart, akkor a gyertyakép világos szürke. Nekem a másfél fordulatnál jó a keverék (a gyertya szerint). Valamit rosszul csinálok?
Szia! Szerintem karburátor probléma lesz, mert hasonló gondjaim nekem is voltak /eléggé bosszantó volt/ akkor egy picit emeltem az alapjáraton és megszűnt ez a jelenség. Janiapu
Segítséget szeretnék kérni. A segítségkérés tárgya az a jelenség, hogy a motor a legváratlanabb időpontokban, általában alapjáraton, a közlekedési lámpa zöldre váltásának pillanatában egy pisszenéssel megáll. A gyújtás beállításon, a DENSO gyertya beszerelésén, a porlasztó tisztításán, és a dekompresszor pucolásán már túlvagyok. Mit tegyek még, hogy a jelenség megszűnjön.
Ismét csak megpróbálnék egy szervízidőpontot kiharcolni,csütörtök,vagy péntek jó lenne,mert már erősen túlhaladtam a 6000-en,annak ellenére,hogy nincs időm motorozni,meg az utóbbi időben kicsit tüsszögköpköddurrogszaggat a némber. Én inkább a csütörtököt részesíteném előnyben,de ahogy nektek jobb.
Köszi
Sziasztok! Csatlakozva Imre meghívásához, a megbeszéltek szerint, nálam lesz a menet vége, ahol is a vendégeim lesztek. A menü, amit ajánlani tudok, pjncepörkölt / marhalábszárból, némi disznócsülökkel cupákosítva/ és, akinek maradhatnékja támad /mert nagyon fínom borok vannak errefelé!/ nyugodtan itt alhat. Wc, fürdőszoba van és hatalmas a kert, nagyon sok Enfield elfér egymás mellett. Hogy fokozzuk a hangulatot, bográcsból lesz tálalva az étel. Kell még valami a jó hangulathoz? Hát persze! Ti! Janiapu
ps: elfelejtettem, a lakóhelyem Dág község. Furán hangzik a neve, de ez egy török szó, ami hegyet jelent. Pl: Kara Dag= Fekete Hegy= Montenegro, vagy Dagesztan= Hegyek országa.
Sziasztok Royalisták!
Szept. 19-én szombaton a Royal Enfield Baráti Kör szeretettel vár mindenkit egy közös gurulásra a Dunakanyarban. Aki Bp.-ről jön , annak a Szentendre –Pilisszentlászló-Visegrád, csodálatos útat, vagy a Szentendre- Dunabogdány-Visegrád útvonalat ajánlom. Aki esetleg a Pesti oldalról jön és nem akar átbumlizni Budára a Dunakeszi-Horányi révet ajánlom, utána a szigeten Tahitótfaluig és ott a Tahi hídon át Dunabogdány felé. A Horányi komp 8ó55p-kor indul Dunakesziről.
TALÁLKOZÓHELY: Visegrádon a dunaparti kápolnával szemben lévő nagy parkolóban szept. 19.-én, szombaton 10ó-10ó20 p között. Csatlakozni lehet még a túrához a Dunakeszi- Horány-i révnél, Esztergomban a Mária –Valéria híd esztergomi hídfőjénél lévő hajóállomásnál 13ó 30p-14ó között. Útvonalterv: Visegrád-Mogyoróhegy- Nagyvillám-Vár-Telgáti rét-Vízesés-Visegrád-Dömös-Pilismarót-Esztergom, ez összesen kb 40 km.
Kérem jelezzétek, részvételi szándékotokat, vagy ha valami kérdésetek van írjatok nyugodtan! Imre
Kösz, nem érdemes kihagyni, nagy élmény! ...és onnan oda-vissza egy 3-4 órás via ferratas túrával a csúcs is meghódítható (erre most én sem vállalkoztam )
Bamako kapcsán: az is lehet, hogy az RE megsemmisítés ezen formáját fogom választani.
Szia! Ezt a linket találtam:http://www.cyclesidecar.com/Gu...
Ez tkp a saját oldalkocsi felszerelési utasítása, képekkel. Talán tudod használni. Üdv.: Imre
Szia Adamfzr, Az enyém volt a moci a meki előtt. Most kapott új ülést és oldaltámaszt a szentem és a nagypapám 125-ös Csepeljéről leszerelt duda is újra lett festve rajta.
Dorogon Mikiék esetleg tudnának segíteni, hogy az országban kinek van még oldalkocsis gépe...
Az amerikai RE-nél van felfogató kit, de gondolom ez a saját oldalkocsijukhoz passzol: http://store.royalenfieldusa.c...
Halihó márkatársak! Ígértem az oldalkocsiról képeket,íme elkészült.Jövőhéten lesz egy kis időm és felcsatolom az enfieldre.Váltazatlanul érdekelnek a csatlakozási pontok a motoron,ha valaki tud segíteni.
Nekem is belgyűrődött 1500 km a múlt héten, többnyire mosolyogva.
Nem tudom melyik az a másik motormárka amit írtál, de azt tudom, hogy az 1 hengeres Suzukim (DR650) első szervize szintén volt 15eFt...több mint 5 évvel ezelőtt és nem a Suzi a legdrágább.
Most jutottam el odáig, hogy a motorozással is tudok foglalkozni, a múlt héten 1300 km-et hajtottam az RE-be. Mondanom se kell minden perce élmény volt:) Az első negatív élmény az az 500km-es szerviz volt, a szakemberi kéz által töltött motorolaj + a bélyegző= 16.000 HUF, én egy kicsit sokalltam 30 perc munkáért nem tudom ti hogy vagytok a kérdéssel? Egy másik motormárkánál a 24.000-es nagyszervízért fizettem 14.500 HUF-ot, kb. 1 napig dolgoztak vele...na mindegy az élmény megfizethetetlen, szokták volt mondani... Ha valaki a Balaton déli partján tervez túrát, kirándulást, pöfögést, csattogást szóljon bátran vevő vagyok mindenféle motoros "útszaggatásra". Baráti üdvözlettel: Ozzrol
Ami meg a bunkókat illeti, annak idején az oktatóm úgy eresztett világgá, hogy az eszembe véste: ettől fogva mindenki rád vadászik az utakon! üdv: Janiapu
Kedves Döme úr,a fél siker az már siker? Én már azt is sikernek tekintem,hogy hazaértem! A fogyasztás rendben,4,3 literre jött ki,valóban talán érezhetően jobban megy a gép,bár nem nagyon nyeleztem,mert kétszer majdnem eltapostak,hihetetlen,hogy mennyi idióta van az utakon.Az első 30 km tökéletes volt,onnantól viszont az utazás rémálommá változott.Háromszor állt meg úgy,mintha kifogyott volna a benzin,de annyira,hogy 90-ről 0-ra lassult,és aztán még egy jó darabig rugdoshattam is,mire beindult,aztán,mintha mi sem történt volna,ment tovább rendesen,még tartalékra sem kellett rakni,és mindezt háromszor.A durrogás,ha lehet,még rosszabb,elmegy 100km-t tökéletessen,aztán egyszercsak rákezd,és az isten nem állítja meg,és most már gyorsítás alatt is,és 90-100-as tempónál is,nem csak alacsony fordulaton. Aztán eltellik pár perc,és újra lehet ötödikbe 40-el menni,akár órákon keresztül és tökéletesen megy,egész addig,míg újra el nem kapja az öt perces hiszti. Mondjuk,ezeket a totál megállásokat nem csinálta eddig,úgyhogy egy kicsit tanácstalan vagyok. Várom az okos ötleteket.
Basszameg,csak meg kellett volna próbálni rárakni egy másik karburátort!
Még egy kérdés. Ha beállítom a javasolt fordulatra a levegőcsavart, akkor a gyertyakép világos szürke. Nekem a másfél fordulatnál jó a keverék (a gyertya szerint). Valamit rosszul csinálok?
Pénteken orvosnál leszünk, az nem jó.
Segítséget szeretnék kérni. A segítségkérés tárgya az a jelenség, hogy a motor a legváratlanabb időpontokban, általában alapjáraton, a közlekedési lámpa zöldre váltásának pillanatában egy pisszenéssel megáll. A gyújtás beállításon, a DENSO gyertya beszerelésén, a porlasztó tisztításán, és a dekompresszor pucolásán már túlvagyok. Mit tegyek még, hogy a jelenség megszűnjön.
Köszönettel
Ismét csak megpróbálnék egy szervízidőpontot kiharcolni,csütörtök,vagy péntek jó lenne,mert már erősen túlhaladtam a 6000-en,annak ellenére,hogy nincs időm motorozni,meg az utóbbi időben kicsit tüsszögköpköddurrogszaggat a némber. Én inkább a csütörtököt részesíteném előnyben,de ahogy nektek jobb.
Köszi
ps: elfelejtettem, a lakóhelyem Dág község. Furán hangzik a neve, de ez egy török szó, ami hegyet jelent. Pl: Kara Dag= Fekete Hegy= Montenegro, vagy Dagesztan= Hegyek országa.
Szept. 19-én szombaton a Royal Enfield Baráti Kör szeretettel vár mindenkit egy közös gurulásra a Dunakanyarban. Aki Bp.-ről jön , annak a Szentendre –Pilisszentlászló-Visegrád, csodálatos útat, vagy a Szentendre- Dunabogdány-Visegrád útvonalat ajánlom. Aki esetleg a Pesti oldalról jön és nem akar átbumlizni Budára a Dunakeszi-Horányi révet ajánlom, utána a szigeten Tahitótfaluig és ott a Tahi hídon át Dunabogdány felé. A Horányi komp 8ó55p-kor indul Dunakesziről.
TALÁLKOZÓHELY: Visegrádon a dunaparti kápolnával szemben lévő nagy parkolóban szept. 19.-én, szombaton 10ó-10ó20 p között. Csatlakozni lehet még a túrához a Dunakeszi- Horány-i révnél, Esztergomban a Mária –Valéria híd esztergomi hídfőjénél lévő hajóállomásnál 13ó 30p-14ó között. Útvonalterv: Visegrád-Mogyoróhegy- Nagyvillám-Vár-Telgáti rét-Vízesés-Visegrád-Dömös-Pilismarót-Esztergom, ez összesen kb 40 km.
Kérem jelezzétek, részvételi szándékotokat, vagy ha valami kérdésetek van írjatok nyugodtan! Imre
Bamako kapcsán: az is lehet, hogy az RE megsemmisítés ezen formáját fogom választani.
Ez tkp a saját oldalkocsi felszerelési utasítása, képekkel. Talán tudod használni. Üdv.: Imre
Az amerikai RE-nél van felfogató kit, de gondolom ez a saját oldalkocsijukhoz passzol:
http://store.royalenfieldusa.c...
Ha valakit éredekel az alábbi kiválló film, melynek főszereplője a Royal Enfield, akkor annak most elérhető közelségbe került!
http://www.dirttrackproduction...
part1
http://w
ww.megaupload.com/?d=Q...
part2
http://www.megauploa
d.com/?d=2...
part3
http://www.megaupload.com/?d=V..
.
part4
http://www.megaupload.com/?d=A...
part5
http://www.megaupload.com/?d=Y...
Nem tudom melyik az a másik motormárka amit írtál, de azt tudom, hogy az 1 hengeres Suzukim (DR650) első szervize szintén volt 15eFt...több mint 5 évvel ezelőtt és nem a Suzi a legdrágább.
Most jutottam el odáig, hogy a motorozással is tudok foglalkozni, a múlt héten 1300 km-et hajtottam az RE-be. Mondanom se kell minden perce élmény volt:) Az első negatív élmény az az 500km-es szerviz volt, a szakemberi kéz által töltött motorolaj + a bélyegző= 16.000 HUF, én egy kicsit sokalltam 30 perc munkáért nem tudom ti hogy vagytok a kérdéssel? Egy másik motormárkánál a 24.000-es nagyszervízért fizettem 14.500 HUF-ot, kb. 1 napig dolgoztak vele...na mindegy az élmény megfizethetetlen, szokták volt mondani... Ha valaki a Balaton déli partján tervez túrát, kirándulást, pöfögést, csattogást szóljon bátran vevő vagyok mindenféle motoros "útszaggatásra". Baráti üdvözlettel: Ozzrol