Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hogy működik a szép, új karburátor? (a fogyasztás?)
Kis gázon mekkora az utazó sebesség?
Üdv.:Papa
Én azért karácsonykor letekertem egy százast,biztos ami biztos,ki tudja,mikor lesz megint olyan jó idő. Bár,ahogy visszaemlékszem,egy kis esőtől eddig sem ijedtünk meg!

Buék!
Ha az erős kívánság teljesülne!
Én is sokat nézem a tavalyi képeket.
...hát sosem lesz már nyár?
Vagy legalább tavasz...

B.Ú.É.K!
Kedves Barátaim!
Kívánok az Új Évre
Minden jót,
Almát, diót, mogyorót,
Teli tankot,
Sok jó bankót,
Száraz utat, jó időt
„Enfieldes” levegőt

Üdv: Imre
Azért ha elmúlnak az ünnepek, kicsit lehetne aktivizálni magunkat itt is, meg a másik csatornán is!
Boldog újévet kívánok mindnyájatoknak!
Minden Enfieldesnek korai tavaszt és nagyon boldog új évet kívánok!
B***U***É***K
Csatlakozom!
Nagyon Boldog Karácsonyt kívánok mindenkinek!
Természetesen,bármikor. A számom a régi.
Bolkar!
Roland!
Felhívhatlak üzleti ügyben?
A számod a régi?
Csak a harmadikra?
Elsőre is szokott sikerülni!
Ezeket a gépeket hajtják a Himaláján is, szerintem ezek a 0 körüli fokok meg se kottyannak neki. Persze azért jó lenne már ha tavaszodna.
Tegnap kicsit megálltam a fészerbe délután.Áh,gondoltam,próbáljuk meg,annyira nincs hideg,majdnem csöpögött az eresz. Benzincsap, szívató,szuszogtatás, és persze,hogy harmadik rúgásra beindult! Asszem,karácsonykor motorozni fogunk!
Nagyon jó!
Megkezdem a felkészülést!
Hát igen, olyan hangja van melegen, mint amikor két kanalat összecsapkodnak. Ha meg kisebbre veszem a szelephézagot, akkor hidegen kitámaszt. Lehet, hogy később, egy-két hengerfej csavar utánhúzással ez csökken, de most eléggé zavaró.
Electrához nem tudok hozzászólni, az enyém Standard, de spéci alkatrészeket az angoloknál és az Egli-nél találsz.
Az a "csendesebb" szelepcsörgés?
papa
Kicsit utánaolvastam ennek a cuccnak, és jónak tűnik. Mondjuk nekem a gyári sem folyik még (csak kicsit párázik), de az nagyon nem tetszik, hogy alig engedi el a karterből a nyomást, a motor gyakorlatilag lefelé (a dugattyú alatt) is sűrít, emiatt berúgásnál alig érezni a kompressziót és gondolom nem kicsit fogja vissza a teljesítményt is.
A másik dolog ami majd érdekel, az az alumínium nyomórúd. Ugyanis a hőtágulás miatt az Electra szelephézag elég érdekesen viselkedik, ahogy melegszik a motor, úgy nő a szelephézag, más motoroknál ez általában fordítva van, nem? Ez azért van, mert az alu henger hőtágulása nagyobb, mint az acél nyomórúdé.
Könnyűfém nyomórúddal remélhetőleg kicsit csendesebb lesz.
Már nem is számítottam értelmes módosításokra. Hála az égnek ezek többsége jó!
papa
2 héten belül. Előtte e-Mail-ben jelentkezz be, megadva a motor adatait, mert már 3 típus volt.
Üdv:papa
Sziasztok!
Két érdekes cikk.
......Nem tudom kinek köszönhetjük. Nem érdekel hogyan érte el. Egy a lényeg: január 1-től miénk a buszsáv, és a lámpánál is szabályos manőver lesz, ha előregurulunk az autók között!..........
Bővebben:
http://www.sportmotor.h
u/motor...

Illetve:
..........Járdán megállás-várakozás. 40§ / 9. A kerékpár, a kétkerekű segédmotoros kerékpár és a kétkerekű motorkerékpár a feltételek megvalósulása esetén (a jármű a járda szélességének legfeljebb a felét foglalja el, és a gyalogosok közlekedésére legalább másfél métert szabadon hagy) a tiltó jelzések ellenére is megállhat a járdán............
http://www.sportmotor.hu/motor...


Üdv: Imre
Köszönöm, asszem tavaszig megrendelem. Mennyi idő alatt jött meg?
84 ausztrál Dollár=kb. 16000 Ft
Szerintem megérte, a csere előtt az indiai gumiszelep már valószínűleg kezdett öregedni, gyakran köpte az olajat. Azóta béke van.
Üdv:papa