Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok nagyon szeretnék egy ilyen motort de még vacifálok! Gyözzetek meg ha lehet ..
Szépek. De ezek felújított, restaurált motorok, a diesel motor új bennük. Egyedileg készítik őket, megrendelésre. Csak ezért kerülhetnek Németországban is forgalomba. Persze gondolom, nálunk egyáltalán nem is lehetne...
Sziasztok!
Egy kis érdekesség: a németeknél lehet vadi új diesel enfieldeket kapni. Ezen a linken találtam:
http://cgi.ebay.de/Royal-Enfie...
Azért az érdekes, nálunk az EU-s környezetvédelmi normák szigorítása miatt a benzineseket sem lehet már behozni...
Üdv: Imre
Ráérzett a "fílingre" az unoka, ez nyilvánvaló. Darab idő múlva már ő fogja "beröffenteni" a masinát!
Gratulálok!
Kedves Imre!
Nagyon jó ez a kép!
Biztos vagyok benne, hogy úgy 20-30 év múlva bekeretezve fog lógni az unoka nappalijának falán. Sok sikert és jó egészségeet mindenkinek a motorozáshoz!
Sz Feri
Ez igen!
Jó látni, hogy értő kezekben van a Gép!
Jó egészséget:papa
Sziasztok!
Van amikor az ember szívesen ül hátul!
Üdv:Imre
Ebben a hidegben a billentyűzetek is lefagytak? :)
Akkor végül mekkora fúvóka került bele?
A 185 az horror.
Hello!
Nagyon jók a képek! A gumi összekötő hol csavaros? Nem tudom felismerni. Az a formás kis zsákocska netán a légszűrőt védi az esőtől?
Az szigorúan titkos!
Az usából jött,3 féle méretben lehet rendelni,30-as,32-es és 34-es karbival,ez a 30-as,mivel a gyári a 28-as koppintása,ezért gondoltam,ez bőven elég.A kittbe benne van az alu közbetét,a gumi szívócsonk(csavaros,nem bilincses),a karbi,a légszűrő,meg a gázbovden,meg egy marék fúvóka,de csak nagyok,185-ös a legkissebb,alapból 190-est raknak bele. Az ár az ugye függ a dollártól,hogy éppen mennyi,300$+ a szállítás,de az nem szokot sok lenni.
Állat!
Mennyi volt?
Honnan?
Ilyesmik. . .
egyszerre nem megy természetesen.Érdekes,ez a karburátor elfér a tank alatt,és rögtön nem fél órát tart,mire visszaesik a fordulat alapjáratra.
Na,íme a képek,próbáltam tegnap is,de a rendszer nem akarta,annyira,remélem,most sikerül.Természetesen,azóta csak áll,és porosodik a technika,mert ránézni sincs időm,de egyszer majd csak vége lessz a szezonnak.
Sziasztok! Én már régen megtettem, hogy a hazánkban található összes spéci ragasztóval körbekentem a rendszámtáblát, meg a tartóját. Hál' Istennek az irányjelzőben van drót, ami megtartja, mert azt nem kellett keresgélnem, miután a ponthegesztés (?) elengedte magát. Most két 4-es csavar tartja.....
Kapott a gép erősebb olajszivattyút?
Ha nem, akkor javasolt dolog!
Helló motorosok!

Na,ma hazahoztam,de nem árulta el a barátom,hogy mi lett a vége a fúvókázásnak,azt mondta,motorozott vele,és talán ez tűnik a legjobbnak,de majd meglátom.Természetessen,mivel alapos,felhívta a mikunisokat,és kifaggatta őket,meg utánanézett a gyári adatoknak is,azt nem tudom,hol,és úgy állitotta be.Azt mondta,hogy a gyári alapjárati fordulatszám 950-1100 közt javasolt,amit be is állított,és ez lényegesen magasabb,mint amiket mi állítottunk dorogon,ezt azért majd lehet,hogy felülbírálom,és valamennyivel lejjebb tekerem.A gyár szerint BR8-as NGK gyertya kell bele,de örömmel megállapította azt is,hogy azok az NGK-k,amiket itt az autósboltokban árulnak,gyenge koppintások,úgyhogy ez is lehet a baj.Na mindegy,még holnap veszek belevaló gyertyát,aztáőn majd meglátjuk. Ja,kéne lassan egy időpont 9000-es szervízre! Asszem ez most a legjobb köröm,3 hete voltam 6000-esen! Jah, ajánlom mindenkinek,hogy vagy csavarozza,vagy szegecselje bele a rendszámot a tartóba,mert nekem sikerült elhagyni,és természetesen a motorra nem adnak másikat,hanem át kell forgalmizni! Komolyan mondom,ez a magyar bürokrácia egy vicc!
A hiba nem az ön gépében van.
A jelek szerint valami változóban van a honlapon...de még nem tökéletes.
Ígérem nem leszek újra!
Az előbb kellett még egy "t", itt van:t.
Nézte ma valaki a dorogi honlapot? Lehet, hogy az én gépem bénult le.
Üdv:papa
Szia Kobold!
Óvatosan élvezd a gyorsulást 100 felett, mivel azért a főtengely és környezete nem erre lett méretezve. Szerintem az eredeti porlasztó düznicseréivel nagyon szépen megy az Enfield. Igaz nálam a lánckerék növelésével nagyobb erő is kellet, de lépésenként (Angliából egy héten belül itt volt az alkatrész), csodálatosan beállt a kellő teljesítményre, a végén a gyertya sem volt fehér! Remélem, hogy így + a nagyobb olajpumpák hosszú életű lesz!
Hello Mindenkinek!
A napokban írtam én is röviden a gumigondokról(2312), megjegyezve, hogy babonából figyelni fogok! . Hát nem figyeltem eléggé. Tegnap Ausztriában a gyertyaképet állítgattam, amikor a hátsón jött egy durrdefekt . Még most se világos, hogy hogyan nem dobtam el szegény Töfit.
Hála az angol mérnök tervező zsenijének, már az komoly munka volt, hogy kivegyem a hátsó tengelyt. Hiába vettem új 24-es villás-csillag kulcsot, próbáljátok meg otthon, nyugodt környezetben, hogy hogyan lehet hozzáférni a csavarhoz!
Tény, hogy a csavar gyakorlatilag belehalt a próbába. Holnap Dömétől többek között ezt is rendelnem kell. Aki kézzel, út mellett vette már le a külsőt, az tudja, hogy repült el a következő 2 óra!
Senkinek se legyen hasonló se:papa
Ne aggódj! Az első pár héten én is a hálószobában tartottam, közben a párom igen furán nézett rám, de most már a garázsban lakozik Őkelme, perzsaszőnyegen és szúnyogháló alatt. És beszélgetek vele, igaz utána a párom nem szól hozzám...üdv: Janiapu
Szép napot!

Na,hát ez tiszta amerika.A tuning kitt amerikából jött,de erre az első tankolásnál rögtön rá is ébredtem.a fogyasztás egyből 6 liter lett.Mondjuk,érdekes módon most aztán minden hiba eltűnt,van alapjárat,minden rúgásra indul,a gáz érintése nélkül,a menetteljesítmáényekről meg ne is beszéljünk,álmomba nem gondoltam volna,hogy százról ez a vastömeg ilyen gyorsulást képes produkálni,azt meg nem is nagyon merem kipróbálni,hogy hol a vége.A hangja valami eszméletlen lett,alacsonyabb fordulaton ugyan kicsit zavaró a sportlégszűrő poszogása,de ha kinyelezem,üvölt,mint az állat. Most még a motorszerelő cimborám túlórázik rajta,cserélgeti a fúvókákat,meg próbálgatja megtalálni a leg ideálisabb beállítást,mert éppen semmi melója,meg ilyen gépen úgysem nagyon dolgozott még,aztán majd meglátjuk m i lesz belőle. Igazából a fogyasztása nem is érdekel annyira,mert előtte is megette az 5-6 litert,és akkor ráadásul nem is ment.Csináltam képeket is,csak 3 naipg arttam,úgyhogy még nem volt időm feltölteni őket,de igyekszem.
Ez a Csiki-Bege tesztmotorja volt, 750 km volt benne amikor átvettem. Döméék átnézték mielőtt átvettem volna, olajcsere is volt, új gyertya is van benne (Denso), gondolom, nem hagyták ki a szelephézag állítást sem.
Szia,
Elvitted már az 500 km-es szervizre? A szelephang attól van, hogy az új szelepemelők az első párszáz km-en jelentősen "összenyomódnak", azaz egyszerűen rövidebbek lesznek. Ezt kell utánállítani többek között az 500-as szerviznél. Ezzel megszűnik a szelephang és a motor teljesítménye is javulni fog, hiszen a jól beállított szelepek sokkal hosszabb ideig vannak nyitva. Legjobb lesz, ha megtanulod a szelephézag állítást, ami az Enfielden egy pár perces, igen könnyen elvégezhető művelet.
Ha nehezen indul annak legvalószínűbb oka a gyertya. Az első szerviznél azt is ajánlatos minőségi gyertyára cseréltetni.
Üdv:
Attila