Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Egy hete járkálok az Electrámmal.
Van egy olyan érzésem, hogy keveset kap, mert bár könnyen indul (önindítóval, hidegen nem tudom berúgni), ha bemelegszik kelletlenül veszi a fordulatot és keményen jár. Elég szép szelephangja is van, de azt olvastam, hogy kell pár ezer kilométer, mire rendesen be lehet állítani, úgyhogy inkább hagyom.
Amúgy nagyon keveset fogyaszt (300 km-re nem fért bele 10 liter) és egész nap csak törölgetném, nézegetném, a nejem már féltékeny rá .
Nekem ez úgy hangzik, mintha nem emelne ki rendesen a kuplung.
A kupungot hol állítottad? A bowdennél?
Mert (ahogyan már mások itt a fórumon megtapasztalták) a váltó jobb oldalán a 5speed feliratú kis fedél alatt van egy kontraanyás feszítő.
Ott lehet a kuplungot beszabályozni (a bowden csak finomhangolásra jó).
Ha 4 sebességes géped van, akkor bocs.
Üdv a "tuning" napon. Írd majd meg a benyomásokat! Az angolok szállítottak? Előre fúvókázott karburátorról még nem olvastam.
A tüsszögéskor a 6-os gyertyát megnézted? Milyen volt a gyertyakép?
Jó munkát:papa
Jónap!

Nah,ma együtt töltöttük az egész napot,sikerült 670km-t lezavarni,a fogyasztás stabilan 4 liter alatt,mivel nincsen felmálházva,és láss csodát,amióta 6-os NGK gyertya van benne,azóta a durrogástüsszögésrángatásleállás is szinte teljesen elmúlt.No,de ezen nem lekesülünk fel nagyon,megjött a tuningszett, új szívócsonk,30-as mikuni karbi,K&N sportlégszűrő,a buletre fúvókázva,és hangolva.Holnap tuningnap lessz,nagyon kíváncsi vagyok,hogy fog muzsikálni.
Egy ricnivel én is följebb vettem a váltókart, mert a lábam (46-os ) alig fért alá. Így most visszaváltásnál meg kell emelnem, de mégis jobb.
Nagyon tetszik a gép! Mindenhol vas, böcsületes csavarok, szétszedhető, összerakható, emberi szemmel áttekinthető az egész. Minden alkatrészről lehet tudni, mire való, nincs fölösleges csicsa, csak a célszerű szépség. Manapság talán csak a biciklik ilyenek, de azok is egyre kevésbé.
Köszönöm az invitációt!
Tavaly volt hasonló gondom. Hozzá nem értve , de azt hiszem, hogy a sebváltó nem kap elegendő nyomást lefelé. A kapcsolási út fix, de nem elég a váltáshoz. A sebváltó kart óvatosan vedd le, megjegyezve a pontos helyzetét. Ezután úgy csúsztasd vissza, hogy egy, vagy kettő racsnival emeld meg a pozíciót.(Óramutatóval egyezően).
Kíváncsian várom az eredményt, nálam használt!
Szervusztok!

Az alábbi probléma megoldásában kérném a segítségeteket:
Az elmúlt pár hónapban visszaváltásnál, főleg ha nem csak egyet kapcsolok (nék) vissza, előfordul, hogy taposhatom a váltót, nem történik semmi. Egészen vissza kell engednem a kupplungot, hogy működjön a dolog, de akkor meg csattog, recseg a szerkezet. Főleg kanyarodásnál zavaró a probléma, a sok gépészkedés mellett az utat is figyelni kellene.
A kupplungon próbáltam állítani, de vagy csúszott, vagy nem történt semmi.
Hát, ha valakinek van ötlete, írja meg.

KÖsz
Akkor légy üdvözölve a Körben!
Jelentkeztem az iwiw-en a RE Baráti Körbe, most, hogy már megvan a paripa.
És a büszke tulaj büszke fia
Szóval ő az
Hello Zotyesz! Ő az?
Reméltem, mert nekem szépen indult!
Megoldódott. A bal fedél alatti reléből megy egy kábel az ülés alá egy csatlakozóval, ott volt érintkezési hiba.
Húzd be a kuplungot indításkor.
Az oldaltámasz legyen visszahajtva.
A piros főkapcsoló legyen bekapcsolva.
Na megjött a szépséges gépezet. De... önindítóm nincs, majd holnap átnézem.
Az is hasonlóan kemény!
És a "Szuper Team Racing" Trabant? "King of Road" melléknévvel?
Sziasztok!/ most egy kicsit cinikus leszek, ezt azért mondom hátha valaki rossz kedvében lenne és újabb letolást kapok/
Annak idején Gábor Zsazsa is jó csaj volt..... üdv: Janiapu
Sziasztok!

Olvasgatom a gumikról szóló dolgozataitokat. Érdekes az időzítés, mert úgy kéthete én is hazatoltam a gépet, mert a hátsókerék leeresztett menet közben. Érdekes, hogy nekem is a szelep szakadt ki, szétszedésnél viszont elgondolkodtam a világ dolgain, mert az a belső amit kivettem belőle, szerintem velem egykorú lehetett, síkpor (púder) nyomait meg nem is láttam sehol. Azóta gondolkodom egy első kerekes belsőcserén is.

Üdv!
Azért a speedmaster elnevezésen igen jókat vigyorgok a mai napig!
Lehet jó márka, de ha mondjuk kis túlzással 30 éve rendeltek be belőle egy jókora tételt és azóta is azokból szerelnek, akkor lehetnek gondok. Nekem a robogómmal (szintén indiai) volt gondom a hátsó kerékkel, belsőcsere óta semmi.
A Pancsikkal is voltak gondok, állandóan elforgott a külső a felnin és kiszaggatta a szelepet. Nagyon oda kellett figyelni a levegőnyomásra.
Örömhír; holnap veszem át a gépet
Majd jönnek a képek!
Sziasztok! Mielött nagyon.....,szóval a Royalon Speedmaster a külső gumi, a belső pedig Dunlop. Ezek pedig nagyon jó márkák. Üdv: Imre