Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak még annyit, hogy ez nem Pannónia belső! Csupán a kerékméret hasonló, ezért én Pannóniához vettem.
Azzal egyetértek, ha vacak a belső, cserélni kell. Szerintem az 1000 Ft / belső nem oylan vad ár. Az mifelénk, ha kiszereled a gumit, 2000-2500 Ft/ kerék szereléssel. Az 5 e Ft/ motor. Persze ha valaki otthon kicseréli a belsőt, még olcsóbb. Nem tudom, centírozott-e az Enfield kereke, el tudom képzelni, hogy nem. Ebben az esetben házilag kicserlhető. A Pancsira én feltettem.

A javításban igazad van, bizalmi dolog. De mifelénk (Keszthely) azthiszem mindegyik gumisban meg lehet bízni annyira, ha ő azt mondja, javítható, akkor javítható. Igaz, nem mindenki foglalkozik motorgumival mifelénk...
Sziasztok! Mint tudjuk a kétkerekűnél igen nagy galibát tud okozni egy hirtelen likadó gumi, bármelyik kerékkel is történik. namármost, összegyűltünk a múlt héten jópáran és mint adódó műszaki gondok sorrendben: hátsó durr, első durr, és üzemanyagellátási hiba. Namármost, én vázolnám az enyémet: Tata előtt egy szépen ívelő kanyrba, utassal el kezd táncolni a motor, mögöttem két méterre egy lilafejű kamionos, úgyhogy, utólag belegondolok, még most is megfagy bennem a lélötty! Szóval, értsétek meg, a gumi, az bizalmi dolog! Ha már szög se kell neki, csak úgy magától kilyukad, az nagyon szomorú és rendkívül veszélyes és elveszi a szabadság örömét, mert állandóan várod, hogy mikor lyukad ki, és nem tudsz a táj szépségében gyönyörködni, csak markolod görcsösen a kormányt. Én erre szeretnék orvosságot, mert körbejártam az összes lehetőséget és szinte mindegyik megoldás úgy végződött, hogy térdre! Imához! Ez valahogy nem kóser nekem. Egyébként kösz a tanácsot, megnézem a Pancsi belsőt is. Üdv: janiapu
Szerintem azért ez az extra erős belsővédő kicsit túlzás. Nem gondolom, hogy ilyen extrém módon használjátok a motorotokat.
Én sokkal inkább elképzelhetőnek tartom, hogy olyan belsőt kaptatok, ami túl gyorsan öregszik. És ha így van, erősen öregszik, akkor én cserélném. Mofakerbe 1000 Ft körül van ez a 3.00×19-3,5×19 körüli belső Vee Rubber gyártmányban, én is ilyet vettem a Pancsiba, meg vagyok vele elégedve.
Aztán bő hintőporral tessék beszerelni, és pont.

Egyébként én azt sem értem, miért félnek ennyien a defektes gumi javításától. Persze nem a felrepedt, óriáslukakra gondolok, hanem pl mikor egy szög kiszúrja! Hiszen ha az ember megnézi, hogy is ragasztják be, láthatja, hogy esélye nincs a foltna leválni, hiszen a nyomás pont hogy odatapasztja! Ez belsővel ellátott guminál házilag is könnyen kivitelezhető, belső nélkülihez való talpas foltot én még nem láttam, csak gumisnál. Más megoldás csak ideiglenes lehet! Ez a defektspray pláne!
Sziasztok!
Ritkán írok, de......!
A gumis történetekhez nekem is van egy, 200 km délután motorozás után hazaértve letámasztottam a lovat és kb 1 óra múlva mentem volna tovább erre csak annyi tűnt fel, szelét-vesztette a hátsó gumi. Felpumpáltam és megnéztem menni idő terhelés nélkül alatt enged le tartott ez neki vagy 3 órát is:-).
Ismét felpumpáltam irány a gumis, az kiszedte , megnézte és mondá: A szelep jó a és nem likas, viszont maga a gumi már akkor is öreg lehetett mikor belerakták. Vettem egy új belsőt ami persze a gumisnál nem volt és ő belerakta. Az egész tortúra szereléssel gumival 5000 ft nél kevesebb volt. Még a tavasszal mielőtt belelendülök ezt meg fogom csinálni az elsővel is.
Üdv: Tamasbattya
dowhnill bringabolt, akik ilyen 10métereket ugranak lefelé hegyodlalon és azt ios bírja, vagy nézzél be motorosboltban endurobelsők között, meg bringabltban szontén kevlár belsővédő, amit a külső meg a belső gumi közé tesznek, h ne szúrja ki kivülrő semmi. kb.
Sziasztok! Már megint belém tettétek az ideget, mert még mindig a seggemben érzem a motor táncolását, ahogy nyolcvanról megtudtam állni és kifújni a rémületet. Aztán jött a szerelés... A méretünk hátul19x 50-es, elől 19x3.25-ös. Amit írtál, a downhillesek, az micsoda műfaj? Komolyan kérdem! egyáltalán, milyen gumival járunk? Mert én évtizedekig gyötörtem a Jáwámat, még barackot lopni is mindenféle dűlőutakon, hátul a mázsás sógorommal, az én versenyzősúlyom Ricsiével vetekedik, plusz a lopott baracktömkeleg, de én annak a motornak a gumiját az életben nem láttam belülről! Tényleg nincs valami lehetőség, hogy lecseréljük ezeket a trutyi belsőket? Tudjátok milyen rossz érzés volt cikázni az úton, a nyakamban ott liheg a rohadt kamionos és nyomja a dudát, mert rontom a menetteljesítményét? üdv:Janiapu
ja, ezt írtaménis
nemtom, én az fzr-rel simán jártam legnagyobb hidegben is uyganazzal az olajjal mint nyáron, és bírta. (eddig ) öszintén szólva nem hinném hogy nagy baja lehetne bulletnek.. nem is tom, mert ha nem melegszik be azt ti érzitek me szivató kell meg ilyenek.. ha meg azvan, akko valalmi kis lemezbarkács szélfogónak a lemez elé.. mikor futárkodtam a vízhűtő elé kendácsoltam ilyeneket.
Ebben az égövben ez nem szokás. Amire figyelni kell, hogy télen és nyáron is rendesen legyen bemelegítve a motor mielőtt terhelni kezded. Rutinos téli motorozók a hűtést szokták átalakítani (léghűtéseseknél palást a hanger köré), hogy elérjék a megfelelő üzemi hőmérsékletet.
Ez egy érdekes kérdés!
A motorral adott könyvecske a fő tartályba 15W50-et ír. Régebben erre esküdtek. Direkt rákérdeztem, mivel itt a relatív kicsi városban nem volt egyszerű beszerezni. Később 20W50 lett az igazi!
A Royal Enfield UK Service Information szerint a 20W50 az igazi. Én a múlt héten cseréltem, először a kis életében Töfi azt kapta, amit a gépkönyv ír, azaz a 3 olajtartályba 3 különböző olajat. Nem többlet költség, hiszen a maradék a következőnél elfogy. Most hadd élvezze az életet!
A téli olajat a modern gépeknél már nem igazán ismerik. A kérdés, hogy a mínuszos télben gyakran akarod-e használni. Rövid téli szakaszok bármilyen olajjal is, de ártanak.
A hozzáértők véleményét kíváncsian várom:papa
Sziasztok,
Én is köszönöm neked Imre a szervezést és neked Janiapu a pince... azaz teraszpörköltet . Ami a gumibelsőbe töltött tömítő löttyöt illeti Imrétől hallottuk a legfrappánsabb tippet a jó öreg tejecskét. Már csak azt lenne jó tudni, hogy 2,8-as vagy 1,5-ös tej kell bele
Pont mire hazaértem megtettem 3000.-ik motoros kilóméteremet (leszámítva azt a pár száz métert amit a keresztmamám babettájával nyomtam 10 éves koromban), úgyhogy a "Mocorgó" jövő hétfőn megkapja a szükséges beöntést. A Döméék azt mondták, hogy a 20/50-esre esküsznek úgyhogy most ilyen anyag kerül bele. Úgy hallottam, hogy van különbség az olajok között abban, hogy télire vagy nyárra ajánlják. Ti mit tudtok erről?
Jó tapadást mindenkinek
Természetesen új gumit fogok beszerelni, az előző defektet hétvégén kaptam és viszonylag távol a lakóhelyemtől ezért ragasztani kellett, egyébként engem is érdekel a belsőbe fújható trutyi. (gumi méret 350X19).
mekkroa gumiok vannak nektek? ilyen erősítertt spéci belő amit a downhillesek használnak nem jó bele? mondjuk van ilyen trutyi is amit belefújsz, és onanntól ha bármi kilukassza öntömítő, többféle is, nemtom belsősbe jó-e, de nálatok a 250 feletti stabilitást nem veszélyeztetné a cucc a gumiban
Tudom, hogy az anyagi helyzet mindenkinek másképp fáj, de szerintem érdemes a belsőt kicserélni, ha történik valami. Tavaly nálam a szelep szakadt ki a tömlőből. Szerencsére amikor a gépet elhoztam, vettem tartalék belsőt Dorogon. Ezt a gumis betette és azóta semmi gond! (most, hogy leírtam, holnaptól figyelni fogok a defektekre!)
A dorogi árak szerintem nagyon kedvezőek.
Széles utat!
Üdvözlett mindenkinek. A szombati gurulás óta most ülök először gép elé, először is KÖSZÖNET Imrének és Janiapunak a szervezésért és a véndéglátásért nem akarom közhelyekkel terhelni az olvasókat ,de remek volt.
A gép sasok jól szuperáltak, az az igazság jó társaságban sokkal jobb motorozni mintha egyedül vágna neki az ember a pusztának.
A pozitívumok után egy kis negatívum, vasárnap áthajtottam a szomszéd községben található cukrászdába (kb3km) és hazfelé újabb (hátsó) defekt , a szerelés után láttam a folt alatt a régi lyuk helyén kb 1cm hasadás. Azt gondolom ,hogy az anyag adta meg magát nem szög okozta a meghibásodást.
Üdv:
Mindenkinek
Megkövetek minden ragyogó színű Suzukit!
Fel sem merült bennem, hogy léteznek négy kerekű járgányok. Az enyémet Töfi eltorlaszolja a garázsban, így persze mindig ő van kéznél.
Bocs Janiapu! Asszony ismeretben nem is mernék versenyezni. Ahhoz én nagyon földhözragadt vagyok
Sziasztok! Nem-nem Janiapu, Gyulának is Suzukija van. Egyébként az én Suzukim, a gyári adatai alapján, "erős tűrkíz" színű, magyarul zöld. Amikor a törzskönyvét meg kellett csináltatni abban színe: "kék" lett beírva. Mikor az okmányirodában kérdeztem, miért, a hölgy mutatott egy listát, amely szerint ezt a színt kéknek kell beírni. Üdv: Imre
Motorismeret? Hát az meg mi a fittyfene? Gondolom, sörészeti tudományokból elmaradok Tőled, de motorászatból már megírhatnám a disszertációmat. Több motorom volt, mint feleségem! És ezt sem tudod űberelni, mert itt a bűvös szám öt! Gyorsan kopnak ki alólam a csajok.
Nos, én úgy gondolom, jobb körökben illetlenség megjelenni zöld seggű suzukival. Másra nem is tudok gondolni Janiapu
Gyula ezt a "jó ízlést" nem értem, mire gondoltál?
Üdv: Imre
Gyerekek! Ez a szerencsétlen suzuki egy autó volna, ami általam lett kék-zöld. Mivel sikerült a hátsó ajtaját összetörnöm és Jászfalun csak zöld ajtó volt, hát így a hátulja zöldre sikeredett.
Sziasztok! Olvasva az eddigi hozzászólásokat, már régen feltünt néhányan néven szólítják kedvenc paripájukat. Ahogy emlékszem, Lord,....Herceg,...Töfi, nevek maradtak meg bennem. Pénteken az összejövetel elötti napon gondoltam egy kicsit letörölgetem a motoromat. Kitoltam az udvarra, de valamiért bementem a garázsba. Arra ment a szomszéd srác valakivel, engem nem láthattak, mondja neki nagy hangon: "Imre kitolta az udvarra a Büszkét!" Tudjátok mit, így fogom hívni!
Üdv. mindenkinek: Imre
Nem e fórum témája, így az adatlapomra tettem fel még egy képet (most az utolsó helyen). Ha a Suzukiba se férünk be, hát azt is becsomagoljuk ebbe (hasznos terhelhetősége 1050 kg. az csak elég), és úgy megyünk almát szedni
ezzel a megengedett össztömegtémával vagyuink így egy páran
A kék-zöld Suzuki alatt személygépkocsi értendő!