Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Döme!
A törött láncvédő hátsó felfogató csavarját levettem,az első viszont átmenő csavar,hogyan szedjem ki?
Köszi,üdv: Kroki
Én úgy tapasztaltam,hogy a jobboldali lábtartót nem lehet állítani,mert útban van a berúgókarfedő,illetve a kipufogócső.Egyéb 5let?
huu, oregem micsoda gepre cserelted a dr-t, cafe racer alapnak nem is rossz :)
Üdv mindenkinek!
Először lábtartó! Én is változtatgattam az enyémet, de inkább megszokom! A tartónak ugyanis ferde a szára, tehát ha a jobb oldalon előre viszed, akkor lejjebb is kerülne, de ütközik a kipufogóval. Úgy döntöttem, hogy több munkát nem ér meg!
A berúgókar szerintem is útban van, de levenni talán kár, esetleg hiányzik majd, minden településtől 30 km-re! Én Döme tanácsára kicsit elfordítottam hátrafelé, egyszerű a rögzítése.
Maga a berúgás egyáltalán nem tett jót az egómnak! A U-Tube-on látva, ahogy a krapek a mocin ül és könnyedén bepöccinti, hát nagyon vonzó volt!
Még az elején én is nekiálltam, de úgy látszik a lábam formája nem standard. Minden próbánál beleütődött a jobb oldali dobozba, legalább 10-szer. Akkor a vágy és az igyekezet mindent elnyomott, de másnap alig tudtam lábraállni! A vádlim egy jó tenyérnyi helyen lilásfekete volt! Komoly vitám volt a nejemmel, hogy nem megyek kórházba, inkább embólia. Nem tudom, hogy más lába is beleütődik-e így, de én már csak oldalt állva próbálgatom.
Hello Döme!
Sajnos a törött láncvédőt nem sikerült leműtenem a szegényes szerszámkészletem miatt,pedig csak 2db 12-es csavar tartja,de nem bírtam meglazítani.A lábtartót megpróbálom beállítani az elmondottak alapján! Üdv: Kroki
Hello Papa54,

Köszönöm a megerősítést. A berúgókar az én egómnak is jót tenne, de sajnos annyira nyomta a bokámat, hogy szégyen szemre leműtöttem a motorról. Kérlek ne vess meg nagyon ezért. A dekompresszort viszont mostantól szolgálatba helyezem.
Más. Ami a hátsó féket illeti szerintem van annyi holtjátéka, hogy ha rajta is tartja az ember a lábát az még nem jelent konstans fékezést. A láb viszont nem árt ha folyton rajta van mert az első dobfék önmagában egy hirtelen nagyobb fékezésnél elég kocka. Már nem emlékszem, hogy ki írta a "sikítóra fékeztem a kerekemet" szöveget, de annál a mondatnál kacagtam egy picit
Egy átmenő hatszög vas a lábtartó konzolja.
Oda teszed rajta a lábtartókat, ahova akarod!
Nem tudom,jól értem-e?A tiéden egyforma távolságra van a két lábtartó?Mert az enyémen fentről nézve a jobboldali lábtartó kb. 5 cm előbbre van,mint a bal.Ezért szeretném ezt megcsinálni.
Ezzel csak az a gond, hogy így a jobb lábam hátrébb kerülne a balnál...ami engem még jobban zavarna, mint most a kifordított lábfej. Megteheted, hogy a bal oldalon is hátrább teszed a lábtartót, de akkor meg a váltókar kerül túl messze...vagy nem jól látom?
a heten mar talan en is berughatom, ujra a vazba helyezve. ha nem, akkor berugok ... banatomban.
egyelore nem tudom amugy mi lesz a sorsa a rámfieldnek, lehet, hogy elköltözik tőlem
Én kézzel is be tudom "rúgni". . .
nagyon konnyu berugni.
Sziasztok! Olvasgattam a Royal Enfield motorkerékpárról teszteket és véleményeket meglehetősen felkeltve vele az érdeklődésemet. A berugókarral történő indítás mennyire bokatörős mutatvány? Valakinek van 350-es blokkal Enfield-je? Mik a tapasztalatai?
A betoldást a lábtartóba,nem pedig a fékkarba ejteném meg,valahogy úgy,hogy a váztól kijövő szárat elvágnám,és egy kb.5cm hosszú laposvassal hátraengedném,majd ennek a végéhez hegeszteném a maradék csonkot,amin a gumi van.Így kb. 5cm-t kerülne hátrább a lábtartó.
Ezen a lábtartó dolgon már én is rágódóm egy ideje. Pedig 43-as lábbal nem vagyok egy "melák" típus.
A betoldás nekem is eszembe jutott, de ezzel az erőkar is jelentősen nő, így óvatosan kell(ene) vele bánni. Ha valaki veszi a bátorságot és ideje is van a műtétre, akkor örülnék ha megosztaná velünk is a tapasztalatait!
Köszönet előre is!
háát, E-set még nem láttam.
Kellene nekem egy náci sisak utánzatú bukósisak,hol lehet venni ilyet?Persze hivatalos,"E" betűs.
jujujj,megkeveredtek a bötük
sajnos nem megy a fÉkkar ÁllÍtÁs nÁlam,mert a kipuff-csŐvÉdŐ rÁcs megakadÁlyozza,hogy a fÉkkart feljebb ÁllÍtsam.kedvesemnek Így is jÓ,az Ő kis lÁba elfÉr.indiÁban mekkora az ÁtlagfÉrfi lÁbmÉret? gondolkodom a jobb lÁbtartÓ ÁthegesztÉsÉvel,beletoldanÉk egy l alakot.szerintetek?
a dekompresszor igaz.
az oninditozas max az oninditot teheti tonkre :)

eleg egyszeru berugra, erzesbol tetore jaratod a dugattyut, aztan kettot harmat tehenkedsz ra, es mar jar is :)
tomiteskeszletem volt, a csapagy postaval egy 8000 huf kb angliabol, a munakdij? majd kiderult ha osszerakta gyuribaa, de nem tipikus arai vannak :)
mikor kipróbáltam, nekem is eltartotta a sarkam a berugókar. nekem is nagy lábam van.
Köszi szépen,megpróbálkozok vele!
Hello Krokis,
örülök, hogy felvetetted ezt a lábfék-témát, a 48-as tappancsaimmal hasonló gondom van. Elővettem a gép nótáskönyvét (ha kaptál hozzá, a 39. oldal jobb hasábjában van a kép és a leírás), abban le van írva a lábfék magasságának állítása. Eszerint van a bal oldalon a vázon van egy ütközőcsavar, azzal lehet a pedálmagasságot állítani. Ehhez ki kell engedni a rudazat végén lévő anyát, aztán ha jó a magasság, újra beállítani.
Kedves Imre,köszönöm a választ,beállítottam az alapjáratot!
Tegnap hazafelé jövet egyetlen furcsaságot vettem észre a gépen: a jobb oldali lábtartó előbbre van,mint a bal.A váltáspozíció nekem jó,de a fék nem áll "lábra".Nem tudom rendesen tartani a lábtartón a lábam,csak kicsit kifordítva a lábfejem,mert ha rendesen tartom,akkor félek,h állandóan nyomom a féket és a berúgókar is útban van a sarkmnak.Ez utóbbin már változtattam úgy,hogy a kart hátrább állítottam kb.45 fokkal.Nem tudom ki hogy van ezzel,nekem ez a féktéma az egyetlen kényelmetlenség a gépen.Valami megoldást fogok találni rá,mert a lábam már vsz. nem lesz kisebb .
Szép napot,jó nagy motorozást kívánok mindenkinek!