Sziasztok!
Hát igen, a YUASA választékában van savas, és zselés is, méretre kapacitásra is jók. A savas 6400 a zselés 27000 Ft.....
Lehet a zselést választom, a savast még a Jawa motoromnál megutáltam, amikor a kifolyó sav megmarta a kipufogóját. De akkoriban a zselés még a Galactika sci-fi novelláiban sem létezett.
Meg azért is, legyen valami jó is ezen a gépen.
De ez csak humor akart lenni, így szeretem ezt a masinát az összes apró bi-bi-vel együtt.
Köszönöm mindkettőtöknek a segitséget!
Üdv : Imre
Szia Imre,
Én is akkut cseréltem a szezonkezdet előtt, de már túl vagyok a kínai csodákon. Meguntam, hogy külön napirendi pont az akku, hiszen oly sok szép dolog van az életben ezen kívül. Szóval vettem egy gondozásmentes YUASA-t. Drága volt, de most a reménykedés időszakát élem. Szerintem elég a 12,0 Ah-s. Ez esetben ugyanis elfér a kicsit nagyobb gondozásmentes típus.
Üdv.
Sziasztok!
Cserélt már valaki akkut? Milyet tudtok ajánlani, ami itthon is kapható, és befér a régi helyére?
Nagyon a végét járja az eredeti, könnyű berúgni a motort, de akarok venni bele egy új akkut.
Üdv: Imre
szerintem már örököltem. Mivel egy 900 as concentric van rajta, legfelső tűállásnál, nem hiszem hogy a keverék szegény lenne, kap anyagot. Az alapjárata is izmosabbra van állítva. A matricák ötletét köszönöm, szerintem az egyik oldalon az lesz, de a másik oldalon valami egyedi... Azt hiszem a Te és Szikszaif közötti megoldást fogom alkalmazni a kábelek eltü ntetésére.
Az index vezetékét a sárvédő belső oldalán kellene visszahozni. Ennek a rögzítését csak valami nagyon spéci fémragasztóval tudom elképzelni, hogy a lakkozás ne sérüljön. Én személy szerint leszedtem az indexeket. Marad a karjelzés, de nem nagyon bánom.
Kis indexek, "nagy" kábelek. Szerintem jobb lenne, ha az ülés alatt lévő csatlakozóból direkben vezetnéd a a kábeleket az indexekhez. Vékonyabb vezeték is elég hozzá, és majdnem végig a sárvédő mögött tudnád elvezetni. A szabadon maradó részeknél pedig a már korábban említett műanyag kábelkötözők tennének csodát.
Egyébként, mióta ilyen színes a könyökcső? Túl szegény keverékre és bődületes hőmérsékletre utal. Nem jó a szelepeknek sem, a dobnak sem ez a beállítás.
Persze, lehet, hogy csak örökölted?
Üdv.
esetleg vajmi ötlet a madzagokra? Nem gond a puskázás, én csak örülök ha tetszik valakinek.
Amúgy "tolvajok mockosz kisz tolvajok!"
A rendszámtartó amúgy egy pár fontos lomi darab Angliából, újrafestve.
Nagyon jó lett a tartó! De légyszi csinálj oldalról is képet, hogy látni lehessen a rendszám alatti részt. Eszemben sincs puskázni!
Max. egy kicsit. Üdv: F
2 napja szinte csak motort szerelek (mire jó a szabadság) bár nemcsak Arthurt. Végeztem a hátsó rendszámtartó résszel, adjatok légyszíves ötletet az indexkábelek eltűntetésére, előre is köszönöm ja az indexeket nem akarom eltüntetni (ezt Hunone-nak írtam)
Dorogon vettem, emlékeim szerint egy Standard Delux tank, az árra már nem emlékszem. (talán úgy 22.000 környékén volt?) A gumi sajnos nem jár a tankhoz, azt utólag rendeltem meg szintén Dorogon. A csavar, ami a gumit tartja nem metrikus!
Lehet, hogy uncsi már a téma, de nézegetvén a fotótárakat, úgy tűnik nemzetközi szinten sincs megoldva ez a látvány kérdés, amennyiben a szögletes doboz lekerül a sportlégszűrő miatt.
Szóval újabb ötlet:
Trafó selyem feketére festve.
Rá egy High Voltage matrica.
Bilincsre szép szabályos átm. 10mm.es furatokat készíteni egymás mellé, majd High Voltage sárgára lefesteni. Végül összerakni, aholis a lyukakon keresztül a fekete tarfószín kellemes kontrasztot ad a bilincsre készített furatokon keresztül.
Végül, az össze-vissza menő drótokat műanyag kábelkötözővel szépen a váz mögé rögzíteni.
Szólj ha kedved tartja, Márkót is összeszedjük, meg mindenkit akit érünk Tényleg nem megyünk el az Imre által ajánlott traktormajálisra mi a keleti fertályosok? (Márkó,Te,Szikszaif, Jawzsef,kavics, etc bocs ha valaki kimaradt)
Hát igen, a YUASA választékában van savas, és zselés is, méretre kapacitásra is jók. A savas 6400 a zselés 27000 Ft.....
Lehet a zselést választom, a savast még a Jawa motoromnál megutáltam, amikor a kifolyó sav megmarta a kipufogóját. De akkoriban a zselés még a Galactika sci-fi novelláiban sem létezett.
Meg azért is, legyen valami jó is ezen a gépen.
De ez csak humor akart lenni, így szeretem ezt a masinát az összes apró bi-bi-vel együtt.
Köszönöm mindkettőtöknek a segitséget!
Üdv : Imre