Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

BSE 150 PRO -nak menyiére érdemes állítani a szelephézagot?
Szivó: 0.9 Kipufogó: 0.9 vagy szivó :0.1 kipufogó:0.15? Vagy esetleg más?
Biztos, h csinálnak komplett szettet is, és nagyon fasza vastagon van laminálva, jó tartós. A kicsikkel nem törődtem az utóbbi félévben, mert az ötötvenessel gányoltam a fődön a télen, de a tavasszal csak összeszedem majd őket.
Akkor van akkor, de ők komplet dekor-szettet is csináznak vajon?

Mivan a kicsikkel Zolibáttya, életet leheltél már valamelyikbe?
De van. fóliavágás.hu ők tudnak jókat csinálni
Linkelni nem tudom, mert eltüntettem vhogy a gépemről a címsort
Nincs magyarországon vastag fóliából matricát készítő képződmény.
Tud valaki magyar matrica készítőt aki jó minőségben megfelelő vastagságban gyárt matricát?
Sajnos,ilyen szettet nem fogsz kapni.Klx,crf..stb idomokra csak azok a szettek vannak,amiket igy találsz magyar oldalakon.Pont erröl bezsélgettünk ma a Molnár Petivel,hogy nagyon lekorlátozodott a matrica kittek száma,sajnos. És ahogy ezt is nézem 38$+23$ szállitás,hát az ugye közel 12-13ezer forint..Hasonló összegből,saját szettet csináltatsz,amit tényleg a te izlésed szerint raknak össze,és egyedi!

De persze tudsz rendelni,csak sokszor kinai és hongkong-i dealerek vannak,akik például nem küldenek csomagot Európába, vagy csak többet rendelhetsz,de ha rendelsz is,ugye a minőség sem utolsó..
http://cgi.ebay.com/ebaymotors...

magyarországról tud valaki ilyen matricát?
Sziasztok! van valakinek ilyen gyujtás? és ha igen menyibe lenne?
Köszönöm szépen!
Köszi szépen!
Egyébként ha valaki tudna crf70-es idomhoz,komplett matricaszettet,az irjon,pls. Mindenhol csak ez a monster-es van.. és valami másik design érdekelne
van külömbség.... a crf 50 sokkal kisebb mint a crf 70
Helllo!

Kérdésem lenne.. még hozzá a következő;
a Crf50 és Crf70-es idomszett között van valami különbség?

Üdv,
Sziasztok! Nekem egyszerre több kérdésem is lenne.
Nekem van egy BSE 150 PRO mocim... Itt néztem az oldalon h állítható verseny gyujtás gyárilag.. és néztem h nekem is olyan van benne és gyárilag ilyen pici lendkerékkel van felszerelve.. Nos ezen a gyujtáson mit lehet állítani? Gázreakció? Fordulatszám? .. És hogykell állítani rajta? Vagy ha veszek rá egy Inner Rotor kittet az növelné a teljesítményt a gyárinál?
Következő kérdésem... Mikor megvettem a mocit akkor berugásnál mindig volt 1 nagy holtpont ahonnan nagyon nehéz volt lejebb vinni a berugót..a nagy kompresszió miatt.. most már nincs az a holtpont.. és úgyérzem gyengébb is a motor.. mi lehet a baj? Szelephézagok kéne állítani? A dugó nemhiszem h ennyi idő alatt elkopott volna hisz nemis füstől meg semmi.. és kicsit kopogó hang is van elől a hengernél.
Következő kérdésem hogy ha veszek bele egy aluminium olajcentrifugát az növeli a teljesítményt?
Utolsó kérdésem meg az lenne, hogy mentem a mocival és egyszer csak azt vettem észre h kemény lett a kuplung és nem emel ki.. megkell állni egyhelybe akkor megint bepuhul és kiemel elundulok 20 méter és megint bekeményedik.. Vajon miért csinálja?

Válaszotokat a kérdéseimmel kapcsolatban előre is köszönöm!:)
Eladó dnm teló, patika állapotban, 800 lbs es és 1000 lbs es rugoval, 285mm es 30.000
Olajhűtők a 2db egybe 12.000
a szingli cnc mart 3000
első agy, teljesen új, 3000
10" hátsó kerék 3.00-10 innova gumival, koyo csapágyakkal féktárcsával, 10.000
van még crf stilusu hengerfej 30-26 os szelepekkel, portolt 20.000
Oké, mindenkinek köszönöm a segítséget.

Viszonzásul beteszem majd az oszcilloszkópos vizsgálat eredményeit
TEL:06302380213
Pitpro 150 daytona japán / NEM KÍNAI/ blokkal. Elöl marzocchi teleszlóp,hátul dnm gátló. Teljesen felújított blokk,új dugó,új vezérmű lánc,új renthal lánc,új lánckerekek,új láncvezető,bucci kuplungszerkezet,új kerékcsapágyak,új koyo kormánycsapágyak,üzemóramérő. A motorban 74üó van. Felújítás óta 4 üó-t futott. Ajándék 30000ft új alkatrészekkel.Kategória váltás miatt ár alatt eladó. Hívj megegyezünk. Esetleg robogót beszámítok.
Kösz, neked is.

Tyűha, ez már nem annyira jó hír...

Miket forgattok, amit már nem szeret?
Nekem a 150-es lifanon volt ilyen, sosem volt baj vele! Ez a daytona gyujtáshoz hasonlít a legjobban, csak azon tudod változtatni az előgyujtást,gyujtás görbéket. Hasonló van még az új yx blokkokon , de abból a fajtából már kettőnek a lendkerekéről leszakadtak a mágnesek igaz mindkettő négyszelepes,forgós motoron volt!
Aha, kösz, ez jó hír!

Vettünk kínából pár belsőrotorosat, de az nekem nem tetszik,, jó lenne valami alternatíva....

Magköszönném, ha még benyögnék a tapasztalataikat, akinek iylen van.
Hali!Nekem ez van a motoron aszem .....nincs vele baj, sztem nem is lesz
Szervusztok urak!

Azt szretném kérdezni, a szakavatott kollégáktól, hogy iylen gyula van e valmelyikőtök motorjában?
link

HA hazsnál valamelyikőtök iylet, akkor szokott ezzel baj lenni, vagy megbízható?

Köszönöm a segítséget.
köszi már megvan a bekötés talátam neten egy cdi kapcsolási rajzot és abból következttem ki