Biztos, h csinálnak komplett szettet is, és nagyon fasza vastagon van laminálva, jó tartós. A kicsikkel nem törődtem az utóbbi félévben, mert az ötötvenessel gányoltam a fődön a télen, de a tavasszal csak összeszedem majd őket.
Sajnos,ilyen szettet nem fogsz kapni.Klx,crf..stb idomokra csak azok a szettek vannak,amiket igy találsz magyar oldalakon.Pont erröl bezsélgettünk ma a Molnár Petivel,hogy nagyon lekorlátozodott a matrica kittek száma,sajnos. És ahogy ezt is nézem 38$+23$ szállitás,hát az ugye közel 12-13ezer forint..Hasonló összegből,saját szettet csináltatsz,amit tényleg a te izlésed szerint raknak össze,és egyedi!
De persze tudsz rendelni,csak sokszor kinai és hongkong-i dealerek vannak,akik például nem küldenek csomagot Európába, vagy csak többet rendelhetsz,de ha rendelsz is,ugye a minőség sem utolsó..
Köszi szépen!
Egyébként ha valaki tudna crf70-es idomhoz,komplett matricaszettet,az irjon,pls. Mindenhol csak ez a monster-es van.. és valami másik design érdekelne
Sziasztok! Nekem egyszerre több kérdésem is lenne.
Nekem van egy BSE 150 PRO mocim... Itt néztem az oldalon h állítható verseny gyujtás gyárilag.. és néztem h nekem is olyan van benne és gyárilag ilyen pici lendkerékkel van felszerelve.. Nos ezen a gyujtáson mit lehet állítani? Gázreakció? Fordulatszám? .. És hogykell állítani rajta? Vagy ha veszek rá egy Inner Rotor kittet az növelné a teljesítményt a gyárinál?
Következő kérdésem... Mikor megvettem a mocit akkor berugásnál mindig volt 1 nagy holtpont ahonnan nagyon nehéz volt lejebb vinni a berugót..a nagy kompresszió miatt.. most már nincs az a holtpont.. és úgyérzem gyengébb is a motor.. mi lehet a baj? Szelephézagok kéne állítani? A dugó nemhiszem h ennyi idő alatt elkopott volna hisz nemis füstől meg semmi.. és kicsit kopogó hang is van elől a hengernél.
Következő kérdésem hogy ha veszek bele egy aluminium olajcentrifugát az növeli a teljesítményt?
Utolsó kérdésem meg az lenne, hogy mentem a mocival és egyszer csak azt vettem észre h kemény lett a kuplung és nem emel ki.. megkell állni egyhelybe akkor megint bepuhul és kiemel elundulok 20 méter és megint bekeményedik.. Vajon miért csinálja?
Válaszotokat a kérdéseimmel kapcsolatban előre is köszönöm!:)
Eladó dnm teló, patika állapotban, 800 lbs es és 1000 lbs es rugoval, 285mm es 30.000
Olajhűtők a 2db egybe 12.000
a szingli cnc mart 3000
első agy, teljesen új, 3000
10" hátsó kerék 3.00-10 innova gumival, koyo csapágyakkal féktárcsával, 10.000
van még crf stilusu hengerfej 30-26 os szelepekkel, portolt 20.000
Pitpro 150 daytona japán / NEM KÍNAI/ blokkal. Elöl marzocchi teleszlóp,hátul dnm gátló. Teljesen felújított blokk,új dugó,új vezérmű lánc,új renthal lánc,új lánckerekek,új láncvezető,bucci kuplungszerkezet,új kerékcsapágyak,új koyo kormánycsapágyak,üzemóramérő. A motorban 74üó van. Felújítás óta 4 üó-t futott. Ajándék 30000ft új alkatrészekkel.Kategória váltás miatt ár alatt eladó. Hívj megegyezünk. Esetleg robogót beszámítok.
Nekem a 150-es lifanon volt ilyen, sosem volt baj vele! Ez a daytona gyujtáshoz hasonlít a legjobban, csak azon tudod változtatni az előgyujtást,gyujtás görbéket. Hasonló van még az új yx blokkokon , de abból a fajtából már kettőnek a lendkerekéről leszakadtak a mágnesek igaz mindkettő négyszelepes,forgós motoron volt!
Szivó: 0.9 Kipufogó: 0.9 vagy szivó :0.1 kipufogó:0.15? Vagy esetleg más?