ELADÓ! A blokkban 71 üó van / ÜZEMÓRA MÉRŐVEL MÉRVE/ ,5 üó-ként motul olaj cserélve. Daytona blokkja japán / nem kínai/ . A motor kapott egy olasz erősített kuplung szerkezetet /50000ft/ . Ezen kívül az idén tavasszal fel lett újítva: új dugó,nagyobb olajhűtő,új lánckerekek,új fékbetétek,új blokkvédő,új hátsó fékolaj tartály,új renthal lánc,új láncvezető,új vezérműlánc,új légszűrő, hátsó keréken erősített kűllők,új koyo kormánycsapágyak,új kerékcsapágyak és még néhány apróság. Felújítás óta 8 üó-t futott. Hívj megegyezünk:06302380213
élvezhetősége szerintem jó, mindketten "nagy" motorról ültünk ezekre. Én pl nagyon szeretem, járunk vele krossz pályára, meg persze itt a környéken csapatni(egyik sincs kímélve, de megkapnak mindent amit kell). Haveromé, amit szinte újonnan vettünk, (most olyan 50-80 üzemórás) egész jól bírja. Amit neki cseréltünk rendszeresen: olaj 15 óránként, nemrég hátsó fékbetét, légszűrőtakarítás szinte minden motorozás után. Meghibásodás: kuplungbovden elszakadt, kipufogótartó fül a vázon letört, elmelegedett a gyári fékolaj(kapott normálisat, azóta nincs baj vele).
Az enyém kicsit mostohább állapotban volt amikor megvettem: kipufogófelfogatás, gyapotozás, tőcsavar beletörve a hengerbe, hátsó teló szilentjei cserések voltak, plusz hátsó fékbetét, karbi takarítás, fékolaj, fékbetétek, ülés leszakadva, kuplungbovden plusz a kinézet.
A lánc eléggé nyúlik, 1-3 óránként húzni kell. Futóműve elég kemény, de bírja az ugratókat, küllők jók nem szakadnak ki, fékbetétek gyorsan kopnak. A visszahajlós fékkarok egy forintot nem érnek, nekem pl homokba (kisebb) eséskor is volt hogy letört. Fogyasztás 2-3liter, blokkjával nem nagyon szokott gond lenni ha karba van tartva meg nincs hidegen szétüvegelve. Egy japánhoz képest minden olyan elnagyolt, pontatlan, dehát az ára sem ott van, emiatt szerintem együtt lehet élni vele.
Mennyire megbízható , élvezhető és motorozható .
Milyen sűrűn kell és mit kell cserélgetni majd rajta.
Téli állatkodni való motorra venném , meg leginkább bóklászni vele 1-2 földúton + szántásban , vagy soft enduro:D
Olyan 85 kg vagyok most és 186 cm.
Ennyi , köszi előre is !
Szasztok!
KERESEK!
Lifan 125 CDI bontott váltóalkatrészek, blokkfél vagy komplett motorblokk érdekelne emberi áron. Tud valaki segíteni?
(ja és egy kérdés: mi mással egyezik a Lifan 125 belvilága? hasonlítanak ezek a motorok belülről egymásra? Ducar, Orion, agb, stb?)
Enduro/Cross/Pit alkatrészek, kiegészítők! KARÁCSONYI AKCIÓ! nézz be, MEGÉRI!
ha ellen tuningot akarsz es pénzt kidobni az ablakon akkor tegyél fel inner rotort....amugy ne,
Az enyém kicsit mostohább állapotban volt amikor megvettem: kipufogófelfogatás, gyapotozás, tőcsavar beletörve a hengerbe, hátsó teló szilentjei cserések voltak, plusz hátsó fékbetét, karbi takarítás, fékolaj, fékbetétek, ülés leszakadva, kuplungbovden plusz a kinézet.
A lánc eléggé nyúlik, 1-3 óránként húzni kell. Futóműve elég kemény, de bírja az ugratókat, küllők jók nem szakadnak ki, fékbetétek gyorsan kopnak. A visszahajlós fékkarok egy forintot nem érnek, nekem pl homokba (kisebb) eséskor is volt hogy letört. Fogyasztás 2-3liter, blokkjával nem nagyon szokott gond lenni ha karba van tartva meg nincs hidegen szétüvegelve. Egy japánhoz képest minden olyan elnagyolt, pontatlan, dehát az ára sem ott van, emiatt szerintem együtt lehet élni vele.
Milyen sűrűn kell és mit kell cserélgetni majd rajta.
Téli állatkodni való motorra venném , meg leginkább bóklászni vele 1-2 földúton + szántásban , vagy soft enduro:D
Olyan 85 kg vagyok most és 186 cm.
Ennyi , köszi előre is !
KERESEK!
Lifan 125 CDI bontott váltóalkatrészek, blokkfél vagy komplett motorblokk érdekelne emberi áron. Tud valaki segíteni?
(ja és egy kérdés: mi mással egyezik a Lifan 125 belvilága? hasonlítanak ezek a motorok belülről egymásra? Ducar, Orion, agb, stb?)
125 ccm -es ducar blokra amiben 6 tekercses gyujtás van ,hogy birok rárakni inner rotort ,egyáltalán lehet rakni rá ?
köszi
Kellene egy kis info róla .
Köszi
(azért az a karc nem olyan durva ám a hagyományoson )
és visszahívlak (bármikor csörgethetsz)
Tel 06-30 -511-0039
Érdekelne a fékrendszer(én írtam axo néven)
egy telefonszámot szeretnék kérni és utána mehet az üzlet szerintem.
kösszi
Máté
fékbetétek,fékcsövek,kézvédők
,kormányok,gumik és egyéb kiegészítők itt! nézz be, megéri!
2006-os orion pitbikera érdekelne komplett hátsófékrendszer
tel:06/30-511-0039
előre is köszönöm