ezek mind kínaiak , de a motor az bírni szokta ha van benne olaj a váz meg a futómű már nem annyira szerintem újat érdemes venni a használtat se adják sokkal olcsóbban ami nincs szétverve
Most nézem, hogy baromságot írtam. YCF a másik márka. Elméletileg azt is forgalmazzák az országban. Igazából arra kellene, hogy meg szeretnék tanulni normálisan motorozni váltós motorral majd később jogsit szerezni és kategóriát lépni. Robogózást baromságnak tartom kezdésnek, ezek az sm öltek pedig az eddig látottak alapján megtetszettek. Mégsem egy simson ami manapság árban az egekben van. A másik “probléma” hogy 160as magassággal áldottak meg szóval nem egy magas motoron akarom kezdeni a dolgot. Ja és kínai vackot sem szeretnék. Egy olyan gép kellene amit normálisan el lehet majd adni idővel és nem is hullik szét alattam pár hónap alatt. Kérdés, hogy melyik méretet lenne érdemes venni kezdőként.
Tapasztalatok vannak, mire vagy kíváncsi? Olyat érdemes venni, ami Neked megfelel. Mire kellene, az itt a kérdés?Elég ritka, hogy van használtban, bár most (2023.04.22.) van hirdetve kettő is. Túl nagyot egyébként az új motoron sem buksz, mert egy 140 ccm-s alap motor, amivel már elég jókat lehet motorozni,nem túlságosan drága (bár nem is olcsó, mert egy IMR-t nem lehet a full gagyi kínai pitbike-okhoz hasonlítani.)
Az IMR-nek előnye még, hogy vagy itthoni forgalmazója és minden alkatrész elérhető hozzá. http://imr-racing.hu Telefonszám: +36-70-639-63-33 keresd Vincze Imrét.
Videók: http://youtu.be/KExQGI2HChU http://youtu.be/su_U8JILDnM http://youtu.be/dHYIGgcg370
Helló! Nem túl aktív a fórum, de hátha. XCD vagy IMR sm pit ikeot szeretnék venni. Nem nagyon vagyok otthon az ügyben… most kutatok a neten. Valaki esetleg tapasztalatok? Melyiket érdemes venni? Érdemes szerintetek újat venni? Vagy sokat bukok az árán? Melyik márka a jobb? Mindenre kíváncsi vagyok! :) Hátha valaki már képzettebb nálam…
Nincs . Én is most kezdtem ezt a pitbike supermoto dolgot. Nem is láttam még élőben IMR-t. Amikor vettem ezt az ycf t akkor annyira nem mélyültem el a dologban. Állítólag jobb minőség mint az IMR az ycf . De amíg nem láttam élőben addig nem tudok saját véleményt nyilvánítani . Olaszoknál nagyon elterjedt ez a kategória 12 pollici néven fut a kupa . Ott persze a drága olasz gyártmányúak vannak preferálva,melyek futomuben és vazban profibbak. Általában ezek a pitbike ok egy blokkot használnak, kínai zongshen 160 t . Vagy a dragabb japán 190 és Daytona t. De inkább a 160 az elterjedt.
Pár hónappal ezelőtt vásároltunk egy új gyári ycf 155 SM-t itthonról, de az YCF katalógusában is találsz rendelhető SM kerekeket, ha átalakításban gondolkodsz.
Pitbike-ot szeretnek venni (IMR, Ycf) pályára szeretném használni tehát SM szettel, kérdésem, hogy létezik e gyárilag ám vagy ez mind otthon átalakítós? 178cm, 80kg vagyok
Köszi
sziasztok keresnék pár alkatrész , kormányhíd 45/48 mm kellene hátsó teleszkóp ami 260 mm első kerék 60/100/14 15 tengellyel hátsó kerék 80/100/12 15 tengellyel kuplung és fékkar teleszkóp szárvédő kerék tengelyek első hátsó lehetőleg alkukerekeket szeretnék mokuska.m@freemail.hu
Sziasztok kérdésem lenne pitbike 140ccm (yx) mitől lehet az ,hogy a karbiból nem kerül benzin a gyertyához? Nyilván a fúvókákat már csekkoltam és patyolt tiszta minden.
Karbi : molkt 26
Fejtsd ki bovebben pls ezt a szó szerint kigyullad témát. HOL , es hogyan gyullad ki? Tehát beindul és szikrázik, esetleg lángol a kipufogó vége, vagy mi?...
Sziasztok
Gyujtás problémával küszködöm ,bse 125 2008 tipusrol lenne szó ,tehát a probléma az lenne hogy vettem egy uj gyujtás tekercset ,összekötöttem szikra van ,viszont a probléma az hogy szó szerint kigyulad a gép ,valami utángyujtásra gyanakszom de nem tudom hol a probléma. A trafora csak egy kábelt kötötem a másikhoz nem tudom mi megy. Sos help
Szeretnék motorozni ,szeretem szellemlovast de azért nem szeretnék úgy járkálni
Sziasztok.Van egy BSE 125 ccm-es, 4t pit bike-om.Hidegen és melegen is füstöl érezni a kipufogógázban az égett olajat.Most kapott új légszűrőt, karbi ki lett pucolva és be lett állítva és kapott új gyertyát is viszont mindezek ellenére gázadásra nem forog ki hanem durrog.Mi lehet a fő hiba?Kompresszió van benne.Illetve milyen pit vagy dirt bike blokkot lehet a helyébe beszerelni?
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy tudtok olyan budapesti gokart pályát, ahol pitbike-ot is lehet kölcsönözni? Sajnos év elején el kellett adnom a saját pitemet, de hiányzik, szívesen csapatnám egy gokart pályán. Köszi előre is!
https://www.kepesmotor.hu/bran... Itt a link , a blokk 2018-as , ezen a számon elérhető vagyok bármikor és el mondok mindent róla ha komolyan érdekel , de felsorolni itt nem fogom mert ahogy irtam minden ki lett cserélve rajta ....! Tel:06303231446 (ycf Classic 150) !
Cikkszám esetleg?
Az IMR-nek előnye még, hogy vagy itthoni forgalmazója és minden alkatrész elérhető hozzá. http://imr-racing.hu Telefonszám: +36-70-639-63-33 keresd Vincze Imrét.
Videók:
http://youtu.be/KExQGI2HChU
http://youtu.be/su_U8JILDnM
http://youtu.be/dHYIGgcg370
Pitbike-ot szeretnek venni (IMR, Ycf) pályára szeretném használni tehát SM szettel, kérdésem, hogy létezik e gyárilag ám vagy ez mind otthon átalakítós? 178cm, 80kg vagyok
Köszi
Karbi : molkt 26
Gyujtás problémával küszködöm ,bse 125 2008 tipusrol lenne szó ,tehát a probléma az lenne hogy vettem egy uj gyujtás tekercset ,összekötöttem szikra van ,viszont a probléma az hogy szó szerint kigyulad a gép ,valami utángyujtásra gyanakszom de nem tudom hol a probléma. A trafora csak egy kábelt kötötem a másikhoz nem tudom mi megy. Sos help
Szeretnék motorozni ,szeretem szellemlovast de azért nem szeretnék úgy járkálni