Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

még nekem is van 2 ülésem
szonda csak addig van benne ameddig karburálni kell, utána levan dugózva.
szerintem simán lehet viszintesen, 1-2 képen is ugyhasználják

http://youtu.be/Dn5_4lnfP_w egy videjoo is róla[/L]
Szerintem a Mike Valade vizes Bucciján is a Honda crf 150-esének a karbija lehet mert ennek a hengerét-fejét használja a BUcci. Nagyon megy!
Nekem az adapter 8000-be került , azt hiszem olyan 50 dollár körül van kint az ára. Mennyire lehet dönteni vajon ezt a karbit?
Jó dolog lehet ez a szonda, még azzal van kétségem hogy a kipufon lévő szonda nyílás mennyire kavar be a kiáramló gáz útjába? Én vízvezeték cső könyökből és 5-ös lemezből készítettem szívócsonkot . Az fcr28-ról maradt egy supermotohoz való müanyag beömlő trombitám(drót hálós védelem) ,Csak pormentes helyre ajánlott. Eladtam a KLX-es PItem maradt egy ülés(új) azt hiszem tőled származik ha valakit érdekelődik nálam még van egy.
Jah akkor tudom melyik, igen azvan a barátomnak is, csak majd olyan légszűrő adaptert kell gyártani neki is.
Teljesen jool használható a gázrántásos módszer előző karbimon is azthasználtam szivatóval nem is indult.
az elektronika csak a folytószelep szenzor, komolyabb elektronikáknál azt is figyelembe veszik gyujtásnál, de ez minket nemérint
szívócsonk ötlet már megvan, egy sima csövet kell csak esztergáltatnom, és a képen van egy polini szivocsonk, az egyenes gyárilag ,annak a végére lessz ráhegesztve.
Lambda szonda megmutatja hogy milyen az elégetett gáz keveréke, túl dús, vagy túl szegény stb, kipufogóba kell tenni, és kell egy műszer hozzá
ez a műszer
ez meg a szonda
A lambda szonda az a kipufra csatlakoztatható valami?
Igen az fcr28-as döntött olyan mint amilyen itt a sport motor videok oldalán egy mai pites vidiben van.A karbi elöl egy gumi csonkkal csatlakozik a szívócsőhöz ez gyári(a tiéden ez még hiányzik)hátulra aluból csináltattam egy lészürő adaptert ( lehet ilyet venni is , csak bizonytalan a beszerzési forrás) ami hátul 45mm-es levegőszürő szivacsot fogad (a tankon levő csap áthelyezésre kerül mert aggat) A te karbidon hogy fog működni a powerjet mert valami elektronikát látok az oldalán? Az enyémen meg hiányolom a szívatót , lehet hogy a bespriccelő (gázrántásra) fúvóka a szívató is? Az enyémre én "gyártottam" szívó csonkot a tiéden ezt mivel oldod meg?
hát még semmi, de nemhiszem hogy sok bajlódás lessz vele, ez 32 es, crf 150 ről,lambdaszondával remélem nemlessz vele szopás beállítani.
döntött 28 as lessz?
egyik barátom vett 28 as döntöttet, de még az is csak összerakás alattvan. Légszűrőt hogyoldottad meg?
Látom hogy egy keihin fcr karbival próbálkozol , nekem is bekötés előtt áll az fcr28-as mi a tapasztolatod ezzel a porlasztóval?
lassan készülődik
Köszi!
Itt a csarnok, a héten csütörtökön este lesz kb. 18 órától.
Üdv
Hali! Beírjátok a google map-ba hogy: CORWELL Kft., Dunakeszi és a vele szembenlévő raktár az. A műholdas opció-ba meg is tudjátok nézni részletesen.
Szerintem is kéne lassan szervezni egy nagy csapatást amire sokan eltudunk menni. A pálya is szerintem már egész jól fog tapadni.
ÜdV H Tomi
Januárban melyik hétvége lenne nektek jó egy nagy teremcrossra mert akkor én is mennék?
köszi
Hello Tomad!
Ezt az útleírást tudnád pontosítani? Merről mentél, melyik úton? Mert így nekem nem sok derül ki belőle Esetleg térképen be tudnád jelölni?
Jégenmájszter (szürkületben)
Hali! Pontosan a Dunakeszi bevásárlóközpont elött van. Úgy kell menni hogy az első körforgalomba van egy tábla ami a bevásárló központ felé visz. Azon az úton kell menni kb 2 km-t az út mellett van egy baszott nagy kék raktár abba van. Azon az úton a szalagkorlátból kivan hagyva egykis bekanyarodó rész, azon visszafele mész és a kapun bemész. A portás felírja a rendszámot és megmondja hova kell menni. H Tomi
pontosan hol van ez? hívtak engem is, de nincs mivel mennem még, kerítenem kell sima gumit.
HALI mindenkinek. Most 17.-én voltunk a dunakeszi terembe az első motorozáson, nagyon jó hely. A pálya nagy és trükkös nem lehet megunni. Eddig csúszott rendesen de egyre jobban tapad ahogy fel lesz gumizva. Olcsó 3000/ fő kifulladásig. Nagyon jó téli edzésnek, ajánlom mindenkinek!
ÜdV: H Tomi
Hello!

Bse Xr 125 gépem van,mennyire kell állítanom a szelephézagokat úgy hallom van 1kis szelephangja.Kb mennyire bonyolult folyamat meg csinálnom?
Előre is köszönöm!
Hát kösz mindenkinek a hozzászólásokat
De sajna lehet h, csak a xr 125 lesz, ha csak nem találok annak azárában egy 140-150-est
Én a középső képen szereplő fehér géppel nyomom egy éve, motorjának semmi baja, elég erős is, csak ajánlani tudom, nemrég volt is hirdetve egy itt az apróban 180 körül pár üzemórával, mindenképp jó vétel!
Hali nekem a középső van yx 140 z vez tengelyes most lesz 1 éves eddig semmi baj nem volt vele csak olajat cseréltem hát én olyan 500km enként cseréltem városban használtam sm szettel most meg cross kerekek vannak benn és endurozom vele szerintem az a 14-15 le amit írnak róla elég mert a lifan 150 blokk is kb ezt tudja a 125 lifan szerintem gyenge hamar kinövi az ember nekem is volt fél évig olyan de nagyobb kellett. Ez a gyári áttételel megy 110 et nekem aszfalton de 70 80 tempo lazán jó neki terepen illetve aszfalton. Én meg vagyok vele elégedve egy csavart se kellett utána húznom meg semmit se. Annyi hogy 2 hete a lánc szakadt el rajta ami várható is volt ennyi dő után.
Én merem ajánlani.
olvass vissza 1 oldalt, ott leírtam a tapasztalataimat.