nemszeretnék senkit megsérteni, de ez szar
ha nem akarsz nyügöt magadnak nem venném meg a helyedben, de ha csak a faluba kell "járkálni" oda tökéletes.Elkell dönteni mit szeretnél
Üdv néktek! Tudtok vmi infót adni erről a motorról? Kínai? Szar? Mi ez? Agb 29-nek miondják, de passz piros mert járatlan vagyok e téren. Olajhűtős, 125-ös
szerintem az nem hűtő amire te gondolsz, hanem csak egy sima szellőztető ami a hengerfejből összegyűjti a kartergázzal kiáramló olajat, majd visszavezeti a blokkba, nyomást meg a szabadba. ITT van róla robbantott kép hogymükszik
szia, ez a bse kb a belépőszintnek számít a használható pitek terén. Nekem is ilyen van, csak 2008-as verzió(kb ugyanaz csak kisebb egy kicsit), nemrég vettem. A felnik, kerékagyak, küllők erősen, nem szakad ki úgy mint a gagyibbaknál. A futóműve bírja az ugratókat, keveset fogyaszt, fékek használhatóak. Viszont attól hogy újat veszel, sajnos ennyiért még kínai a minőség, tehát egy japánhoz képest sokat kell vele foglalkozni. Haveromnak ilyet vetünk nyáron újba: kb 80üóra alatt leszakadt a kipufogó, elszakadt a kuplungbovden, elmelegedett a fékolaj, ill az első telóban meghalt a szimering (ezt nem csináltuk meg, mivel ugyanúgy csillapít olaj nélkül is ). Ezeken kívül olajcsere(15üzemóra), láncállítás(2üzemóra), légszűrőtakarítás ami rendszeresen kell neki, de ez ugye más motornál is alapvető. A visszahajlós karok törnek mint a ropi, a lánc nagyon nyúlik.
Szerintem nézd meg a régebbi xr125-öt is, felszereltségre ugyanaz csak kicsit kisebb meg olcsóbb. Használtba meg olyat nézz ami karban volt tartva, nem hülyegyerektulajtól, mert simán le lehet lakni 1 év alatt is nullára a motort. Viszont olcsó az alkatrész.
Igazából a legnagyobb baj szerintem a használtakkal hogy el vannak szállva az árakkal, mindenki szinte új árba akarja eladni.
pitbike alkatrészek minden mennyiségben! nézz be, megéri!