Igen-igen, mostanában kevesebbet voltam erre felé.
Most nem tudok menni Dunakeszire, mert nem leszek itthon, de múlt héten voltam.
Amit ajánlani tudok, hogy a hátsó keréknek tegyél fel egy olcsó kínai használt krossz gumit, mert lényegében csak az tapad. Az eleje majdnem mindegy milyen.
Nekem kb 0 tapadásom volt a 120 széles supermoto gumikkal...
Itt a tervezett technikai előírás. ez lényegében az Európában elfogadottnak a mintája, minimális különbséggel, tehát ilyen feltételeknek megfelelő géppel lehet menni külföldön is.
Pitbike Motard Technikai Előírások
Kategóriák:
1. SPORT kategória: 4 ütemű, maximum 140cm3 és vízszintes elhelyezkedésű (fekvő) hengerrel, maximálisan 2 szeleppel és maximum 26mm –es karburátorral szerelt motorblokk
2. OPEN kategória: 4 ütemű, maximálisan 185cm3 és vízszintes elhelyezkedésű (fekvő) hengerrel, maximálisan 4 szeleppel és maximum 28mm –es karburátorral szerelt motorblokk
A motorkerékpár minimális súlya üzemanyaggal együtt 60 kg.
A legnagyobb megengedett tengelytáv 1200mm.
A nyeregmagasság nem haladhatja meg a 820mm-ert. (A legmagasabb pontján mérve, terheletlenül)
A gázkarnak alapjárati helyzetbe kell visszaállnia elengedés után.
Az első kerék legnagyobb átmérője 14” (coll) lehet.
Az hátsó kerék legnagyobb átmérője 12” (coll) lehet.
A gumik típusa, mérete nem korlátozott.
A felfüggesztések szabadon választhatóak.
A lábtartók nem lehetnek fixek, és automatikusan vissza kell hogy hajoljanak a behajlásukat követően.
A sebességváltók maximálisan 4 fokozatúak lehetnek (plusz az üres fokozat).
Kizárólag kereskedelmi forgalomban kapható ólommentes üzemanyaggal üzemeltethetőek a motorok.
A rajtszámok szabadon választhatóak, maximálisan 3 számjegyű lehet, három helyen kell elhelyezni a motoron, elől ill. jobb és bal oldalon. Fehér alapon fekete vagy fekete alapon fehér színnel.
Nem tudom, jár-e ide illetékes, de ígéretet kaptam, hogy kapok technikai kiírást a jövő évi Mami-kupa pitbike kategóriájához.
Egyelőre csúszik a dolog, de az idő kezd sürgetni.
Cső! Én háromszor voltam már. Az odatalálás a legnagyobb mágia de mostmár raktak fel map-ot hogy hol van. Hát bementek hátra a raktár hátulja fele, de a portás is megmondja, meg meglátjátok az autókat. Beviszitek a gépet meg a motyókat, beöltözöl aztán go amíg bírsz. Akkor mész fel akkor jösz le amikor akarsz. A lényeg hogy a gumizott részen kell viszonylag a gépet tartani akkor nem csúszkál annyira, de ezt úgyis tapasztalni kell. Érdemes minél korábban menni mert akkor sokkal többen vannak. Ha meglesz a gépem valószínű mi is megyünk. Szerintem nagyon jó téli edzés
Buék mindenkinek! Van pár dolgom nagyon olcsón: crf50 tipusú idomok , 800ft per db narancs piros és citrom sárgás szinekben,mikuni vm 26 porlasztó 7000ft(nem eredeti de jó fajta,kinai másolat,olyasmi mint egy molkt 26..inkább jobb), hátsó féknyergek fékbetéttel 6000ft,meg még sok minden....valakinek kell valami kérdezzen bátran:info@motoaction.hu www.motoaction.hu
keréktengelyt lazitsd fel, szedd le a láncot, vagy patentszemnél szétszeded, vagy meglazitod a láncfeszitőket és előretolod a kereket, és ugy kiakasztod,huzd ki a keréktengelyt szedd ki a távtartókat, és utána kitudod szedni a féket is
Heló mindenki.
Lennen egy ojan kérdésem, hogy.
Van egy 125 ös pitbikém és a hajtás felöki oldalon a lánckerék fölött van egy imbuszos csavar aszthiszem a véltóval áll kapcsolatban, de mellette szivárog az olaj ha jár a motor.
És ezért nem merek vele menni.
Mit tehetek ez ellen kérlek segítsetek.
Üdv
Hogyan kell pitbiken (vagy crosson) hátsó belső gumit kicserélni?
vagy elég lenne ha kitudnám szedni a kereket a belőt már fel tudnám tenni de hogyan kell? ott van a lánckerék a másik oldalon a tárcsa fék kérlek segitsetek nagyon surgős lenne
lécci segitsetek surgős lenne
Köszi
Igen-igen, mostanában kevesebbet voltam erre felé.
Most nem tudok menni Dunakeszire, mert nem leszek itthon, de múlt héten voltam.
Amit ajánlani tudok, hogy a hátsó keréknek tegyél fel egy olcsó kínai használt krossz gumit, mert lényegében csak az tapad. Az eleje majdnem mindegy milyen.
Nekem kb 0 tapadásom volt a 120 széles supermoto gumikkal...
Itt a tervezett technikai előírás. ez lényegében az Európában elfogadottnak a mintája, minimális különbséggel, tehát ilyen feltételeknek megfelelő géppel lehet menni külföldön is.
Pitbike Motard Technikai Előírások
Kategóriák:
1. SPORT kategória: 4 ütemű, maximum 140cm3 és vízszintes elhelyezkedésű (fekvő) hengerrel, maximálisan 2 szeleppel és maximum 26mm –es karburátorral szerelt motorblokk
2. OPEN kategória: 4 ütemű, maximálisan 185cm3 és vízszintes elhelyezkedésű (fekvő) hengerrel, maximálisan 4 szeleppel és maximum 28mm –es karburátorral szerelt motorblokk
A motorkerékpár minimális súlya üzemanyaggal együtt 60 kg.
A legnagyobb megengedett tengelytáv 1200mm.
A nyeregmagasság nem haladhatja meg a 820mm-ert. (A legmagasabb pontján mérve, terheletlenül)
A gázkarnak alapjárati helyzetbe kell visszaállnia elengedés után.
Az első kerék legnagyobb átmérője 14” (coll) lehet.
Az hátsó kerék legnagyobb átmérője 12” (coll) lehet.
A gumik típusa, mérete nem korlátozott.
A felfüggesztések szabadon választhatóak.
A lábtartók nem lehetnek fixek, és automatikusan vissza kell hogy hajoljanak a behajlásukat követően.
A sebességváltók maximálisan 4 fokozatúak lehetnek (plusz az üres fokozat).
Kizárólag kereskedelmi forgalomban kapható ólommentes üzemanyaggal üzemeltethetőek a motorok.
A rajtszámok szabadon választhatóak, maximálisan 3 számjegyű lehet, három helyen kell elhelyezni a motoron, elől ill. jobb és bal oldalon. Fehér alapon fekete vagy fekete alapon fehér színnel.
Igen eltűntél Nem jöttök pénteken Dunakeszire terembe ?
És ti Zé nem jöttök fel csacsával ?
Beírhatnád ide is, ha az időd engedi.
Pont az imént beszéltünk a Lecsóval, h elég foghíjas még minden a témakörben.
THX. Zé
Már majdnem kész vagyok vele, valószínűleg még a mai napon tudom neked küldeni.
Üdv.
Csabi
Nem tudom, jár-e ide illetékes, de ígéretet kaptam, hogy kapok technikai kiírást a jövő évi Mami-kupa pitbike kategóriájához.
Egyelőre csúszik a dolog, de az idő kezd sürgetni.
Ha tud valaki segíteni...
10000
Én most pénteken megyek terembe kipróbálom milyen lesz.
Pár szót írnál hogy hogy szokót zajlani?
Köszi MuZs
és buék
Lennen egy ojan kérdésem, hogy.
Van egy 125 ös pitbikém és a hajtás felöki oldalon a lánckerék fölött van egy imbuszos csavar aszthiszem a véltóval áll kapcsolatban, de mellette szivárog az olaj ha jár a motor.
És ezért nem merek vele menni.
Mit tehetek ez ellen kérlek segítsetek.
Hogyan kell pitbiken (vagy crosson) hátsó belső gumit kicserélni?
vagy elég lenne ha kitudnám szedni a kereket a belőt már fel tudnám tenni de hogyan kell? ott van a lánckerék a másik oldalon a tárcsa fék kérlek segitsetek nagyon surgős lenne
lécci segitsetek surgős lenne
Remélem összefutunk januárban Dunakeszin!
Díjátadó és megbeszélés január 8-án! Kérek mindenkit, hogy ha jönni akar, akkor jelentkezzen a http://szocformula.hu/?q=node/... címen!
Békés Karácsonyt és BUÉK!