Egyébként talán neked köszönhetek a legtöbbet. Töled porszívóztam össze a legtöbb infót az olajozás témaköréből. Ezeket az infókat tettem át egy olyan kivitelre, amihez nem szükséges olyan mély elektronikai, gépészeti háttér. No meg komoly CNC esztergamunka.
Pedig ez volt a magyarázat. Ez volt otthon. A másik ok motorspecifikus ok volt: csak a vezető ülés alatt volt hely a Yamahában. Az utas alatt már a két dob volt. Nem tudta magasabbra tenni az ejtőtartályt. Így gyakorlatilag neki egymás mellett volt a tartály és a mágnesszelep. Kisebb nála a hidrosztatikai magasság. Mindegy, egy dolog a lényeg, csak egyetlen egyszer kell beállítani a rendszert és a hozzá való olajat, utána elfelejtheti a töltėsen kívül az egészet.
"Piros, rendkívül híg hidraulika olajjal volt töltve."
Erre mi a magyarázat? Mikor vastagon át van adva tapasztalat és ismeret most már igen régóta, hogy láncfürés olaj, hajtómüolaj, motorolaj, meg estleg az erre a célre feljesztett lánckenö olajok...erre milyen megfontolásból lehet beválasztani egy hidraulika olajat? Ha nem értek hozzá, azért a nevéböl lehetne következtetni a felhasználási területére nem? ( azért nem minden ehetö)
Persze biztos csak túl szigorú vagyok...de nálam azért ez kiveri a biztit...erre még az sem mentség, hogy az volt otthon...gondolom a pálinkas üveg meg ez között kellett választani, azt meghúzta, a hidraulika löttyöt meg beletöltötte...vagy nem tudom...
Ezt az ösvényt én már kitapostam, amit tudtam, meg is osztottam, tehát innen már elég nehéz lenne túladagolni. A maszek megoldásra engem az sarkallt főleg, hogy a gyáriak drágák. A pár ezer ft pedig nem egy nagy tétel, még akkor sem, ha véletlenül nem tetszik (amit kétlek).
Amúgy két hete Valkesz járt nálam, neki szórta. Nagyon egyszerű oka volt. Piros, rendkívül híg hidraulika olajjal volt töltve. Kiszívtam egy fecskendővel, megtöltöttem neki sűrű motorolajjal és még adtam neki fél litert. Azzal 10ezret fog gurulni. Neki is tetszik, úgy tűnik, nem bánta meg.
tuti sokáig még az ótómatával is túl olajoznám, mint ahogy nyomatékkulcs nélkül kezembe nem foghatok hagyományos kulcsot mert könnyen baj lehet... aki ismer messziről üvölt rám teszed le B+!
Igaz régen a présgépekre mi gyártottuk a villáskulcsokat aminek a szára 1.5 m volt arra szoktunk csövet húzni, azt 4-5 en kollégák húztuk rá melegen (300fok) a csavart! Egyet fordultunk a géppel azt kiszakadt mind, visítoztunk a röhögéstől a szerszámkészítő mire kibuzerálta az összeset...
mondjuk az enyém pumpa eredeti stihl aztán olyan 1200-1500volt
épp nem volt készleten utángyártott belőle, volt más fajta is de annak meg a rögzítése nem volt jó nekem
Má régóta olvasgatom az olajozós témát, egyre jobban hajlok rá így, hogy filléres dolog, jól hangzik a tiszta felni & lánc kombó. de még azt a "fogkrémet" ki szeretném próbálni...
csinálj inkább egy olajozót....... aztá nem kell baszakodni
ezek kellenek hozzá: 12 plusz pár 10 centi benzincső
kb 1000ft és kész van
ha elég hosszú a pumpa és a lánc közti szakasz akkor szép lasan lecsepeg
Asszem ilyet is kapni unixéknál, jelenleg Liqui Moly amivel fújom cimbim + Motullal de már szinte csak megmutatom a láncnak, még így is egy kicsi kerül a felnire. Ex kollégám szokta mondani, az olaj nem hazudik.
biciklire ezt használom: http://www.agroinform.com/apro...
kicsit hígabb mint a többi
de csak amikor megtakarítom(ami nem sűrűn van csak ha nagyon ropog), első akció ez a spray utánna csak olaj
motult nem tudom, de más típust láttam már
olyan mint a fogkrém rákened egy ksi szakaszra aztán végigkeni magát egy idő után
szerintem ez a cikk egy faszság, tapad mint az állat aztán összeszed minden retket
egy időben próbálkoztam hasonló anyaggal, amivel a vasútnál a váltókat kenik
nem is volt rossz, csak úgy tapadt rá a homok mint mágnesre a vas, és ez a krém még mindig hígabb volt mit a lánckrém
egy előnye volt hogy 95%ban lebomló környezetbarát anyag volt, van is belőle még valamennyi ha erre jársz megkapod......
aszfaltra szerintem jó lenne....
Höhö azt tudtad hogy a yamahának összejött egy MotoGP vb a kawának egy Wsbk a huhukinak meg egy ványadt endurance jutott amit csak az ugrómókusok figyelnek.
Még rossi is legyintett á és kiröhögte.
Mint írtam neked, nekem már akkor sárgafekete volt, amikor Oszi még azt sem tudtam mi az! Mindenhova? RSV4, Ratyiprilia, GP Pilot....Szóval... A pincsi pedig te vagy, menj a példaképedhez Zoli32-höz!
A sinthPlus-t szórta igen bőszen,nagyon csíkozta a gumit is,most van ForestPlus az elvileg szálat húz annyira ragad.
Ha lesz kedvem teszek egy próbát vele.
A scott saját olaja is csíkoz.
Erre mi a magyarázat? Mikor vastagon át van adva tapasztalat és ismeret most már igen régóta, hogy láncfürés olaj, hajtómüolaj, motorolaj, meg estleg az erre a célre feljesztett lánckenö olajok...erre milyen megfontolásból lehet beválasztani egy hidraulika olajat? Ha nem értek hozzá, azért a nevéböl lehetne következtetni a felhasználási területére nem? ( azért nem minden ehetö)
Persze biztos csak túl szigorú vagyok...de nálam azért ez kiveri a biztit...erre még az sem mentség, hogy az volt otthon...gondolom a pálinkas üveg meg ez között kellett választani, azt meghúzta, a hidraulika löttyöt meg beletöltötte...vagy nem tudom...
Amúgy két hete Valkesz járt nálam, neki szórta. Nagyon egyszerű oka volt. Piros, rendkívül híg hidraulika olajjal volt töltve. Kiszívtam egy fecskendővel, megtöltöttem neki sűrű motorolajjal és még adtam neki fél litert. Azzal 10ezret fog gurulni. Neki is tetszik, úgy tűnik, nem bánta meg.
bár az automata láncolajozók prófétája már kitapasztalta a tutit, szóval avval sem tudsz hibázni
Igaz régen a présgépekre mi gyártottuk a villáskulcsokat aminek a szára 1.5 m volt arra szoktunk csövet húzni, azt 4-5 en kollégák húztuk rá melegen (300fok) a csavart! Egyet fordultunk a géppel azt kiszakadt mind, visítoztunk a röhögéstől a szerszámkészítő mire kibuzerálta az összeset...
épp nem volt készleten utángyártott belőle, volt más fajta is de annak meg a rögzítése nem volt jó nekem
ezek kellenek hozzá: 1 2 plusz pár 10 centi benzincső
kb 1000ft és kész van
ha elég hosszú a pumpa és a lánc közti szakasz akkor szép lasan lecsepeg
kicsit hígabb mint a többi
de csak amikor megtakarítom(ami nem sűrűn van csak ha nagyon ropog), első akció ez a spray utánna csak olaj
Saras,én használom nem nyálazom mint a huhukisok.
Van még ilyen spray is itthon, de állítólag ehhez is nagyon ragad a por, ilyen őőő takonyszerű...
http://www.amgcolori.it/index....
olyan mint a fogkrém rákened egy ksi szakaszra aztán végigkeni magát egy idő után
szerintem ez a cikk egy faszság, tapad mint az állat aztán összeszed minden retket
egy időben próbálkoztam hasonló anyaggal, amivel a vasútnál a váltókat kenik
nem is volt rossz, csak úgy tapadt rá a homok mint mágnesre a vas, és ez a krém még mindig hígabb volt mit a lánckrém
egy előnye volt hogy 95%ban lebomló környezetbarát anyag volt, van is belőle még valamennyi ha erre jársz megkapod......
aszfaltra szerintem jó lenne....
Még rossi is legyintett á és kiröhögte.